لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آشنایی با مناطق گردشگری اتریش

آشنایی با مناطق گردشگری اتریش

اتریش کشوری است با پیشینه تاریخی بسیار غنی، مکان‌ های زیبا و بکر، سنت ها و عادات منحصر به فرد که به همراه همسایه اش سوئیس ( Switzerland )، به عنوان پایتخت ورزش های زمستانی شناخته و به شهرت رسیده است و در ضمن به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا، در کل سال گردشگران زیادی را به خود جذب خود می کند  و نه تنها در تابستان بلکه در زمستان هم در مناطق کوهستانی به شلوغی تابستان می باشد.

شهر زیبای وین ، پایتخت اتریش و نماد زندگی اتریشی می باشد و اینکه وین با وجود تئاتر های خیابانی ، باله ، اپرا ، نمایش های موزیکال ، نگارخانه ها و ... پر از هیجان است و شهری زنده و دینامیک برای شما گردشگران و توریست ها می باشد

جاذبه های گردشگری اتریش

وین

شهر زیبای وین ، پایتخت اتریش و نماد زندگی اتریشی می باشد و اینکه وین با وجود تئاتر های خیابانی ، باله ، اپرا ، نمایش های موزیکال ، نگارخانه ها و ... پر از هیجان است و شهری زنده و دینامیک برای شما گردشگران و توریست ها می باشد و جالب است بدانید که  این از جلوه های سنتی این شهر کم نمی کند ؛ چندین قصر سلطنتی ، موزههای شگفت انگیز و همچنین هوفبورگ ، منزل حاکمین هابزبورگ نیز در این شهر قرار گرفته است که همگی در نوع خود بی نظیرند ،  زندگی مدرن پرسرعت در کنار معماری تاریخی و بسیار جذاب باعث شده است که این شهر شهری باشکوه برای بازدید شما گردشگران و توریست های عزیز باشد .

 

جاذبه-های-گردشگری-اتریش

 

صومعه ملک ایبی

این صومعه بی نظیر یکی از معروف ترین صومعه های جهان بشمار می رود که در بالای صخره ‌های زیبای مشرف بر آب ‌های آرام رود دانوب درست درکنار کلیسای بندیکتین قرار دارد . لازم به ذکر است که قبل از این در سال 1089 میلادی " قلعه لئوپولد دوم Leopold  " به راهبان بخشیده شده بوده است که هدف این بوده که آن را تبدیل به جایی برای آرامش و یادگیری کنند که موفق هم شدند و این مرکز معنوی به یکی از تاثیرگذارترین آثار معماری دوره باروک ( Baroque ) و همچنین مهد شکوفایی موسیقی و هنر لیبرال ( liberal ) در دوره خود تبدیل گردید که درسفربه اتریش دیدن آن را از دست ندهید.

 

صومعه Melk Abbey

 

هالستات

این دهکده خوش منظره کوچک که اغلب به عنوان یکی از زیباترین مکان های گردشگری در اتریش برای بازدید به شهرت جهانی رسیده است ، مشرف به آب های آرام دریاچه هالستات می باشد . در این دهکده شما عزیزان می توانید کوهنوردی ، پیاده روی و قایق سواری کنید و از چند مکان جالب دیگر نیز دیدن کنید و اینکه از خانه استخوانی Beinhaus دیدن نمایید که بسیار زیباست و در این مکان شاهد بقایای استخوان های انسان ها خواهید بود که به دلیل کمبود جا برای قبرستان در این مکان دفن شده اند و با آنکه کمی ترسناک به نظر می رسد ولی تجربه متفاوتی برایتان قطعا خواهد بود و در ضمن غارهای یخی و غارهای نمکی در این منطقه هم ارزش بازدید را دارند.

 

هالستات

 

کتابخانه کلیسای ادمونت

کتابخانه ادمونت در صومعه‌ ای واقع شده است که راهب ‌های بندیکتین (Benedictine) را در خود جای داده است و نکته مهم این است که این صومعه که در کنار رود انز جای گرفته به قرن هجدهم بر می ‌گردد و همچنین این کتابخانه بزرگ ‌ترین کتابخانه جهان محسوب می شود که در صومعه قرار گرفته و به همین دلیل باید حتما از آن دیدن کنید چون خالی از لطف نیست و به علاوه بر کتابخانه و کتاب ‌های موجود در آن این امکان را دارید که از معماری و نقاشی سقف آن نیز نهایت لذت را ببرید.

 

کتابخانه کلیسای ادمونت

 

موزه هنرهای زیبا

موزه تاریخ هنر یا هنر های زیبا در مسیر Ringstraße در وین در اتریش ، داخل کاخی با گنبد هشت ضلعی واقع شده است و در ضمن این موزه یکی از برترین موزه های هنرهای تزئینی یا هنرهای زیبا در جهان بشمار می رود . این موزه در سال 1891 میلادی همزمان با موزه Naturhistorisches توسط امپراتور فرانتس ژوزف من از اتریش - مجارستان تاسیس شده و شروع به کار کرده است و قابل توجه شما گردشگران اتریش این که هر دو موزه تاریخ هنر kunsthistorisches و تاریخ طبیعی Naturhistorisches از لحاظ شکل ساختاری شبیه هم هستند و طراحی هر دوی آن توسط Gottfried Semper و Karl Freiherr von Hasenauer انجام گرفته است.

 

موزه هنرهای زیبا ( Kunsthistorisches )

 

کرمز

کرمز در غرب شهر وین پایتخت اتریش قرار دارد و یک منطقه ی تاریخی در این کشور محسوب می شود و اینکه اتمسفر جالب و دوستانه کرمز در کنار خانه های کوچک و بزرگ سفید رنگ با سقف های نارنجی رنگ باعث شده است تا به یکی از مناطق مورد علاقه  و مورد توجه گردشگران و توریست ها تبدیل شود.

 

سالزبورگ

سالزبورگ قطعا یکی از پرطرفدارترین مکان ها برای دوستداران موسیقی می باشد و همانطور که شنیده اید این شهر زادگاه موتزارت است و گردشگران در اتریش می توانند از محل تولد و نمایشگاه های مربوطه در این شهر بازدید کرده و در ضمن گردشگران می توانند به گالری ها ، موزه ها و رستوران ها و مراکز خرید و بازار کشاورزان بروند و کلی کیف کرده و لذت ببرند.

 

سالزبورگ ( Salzburg )

 

غار ایسریسولت

اگر بخواهیم این غار را در یک جمله برایتان شرح دهیم  باید گفت که غار Eisriesenwelt، شهربازی طبیعت دوستان می باشد و در این غار که بزرگ ترین غار یخی دنیا شناخته می شود شما عزیزان می توانید اشکال عظیم و عجیب و غریبی از یخ ها را ببینید ، این غار بزرگ از یخ ساخته شده است و در سرتاسر آن چراغ هایی نصب شده که هنگام برخورد نور این چراغ ها روی قطعات یخ ، چشم انداز بسیار زیبای و دیدنی از آن بدست می آید.

 

غار Eisriesenwelt

 

کاخ میرابل

کاخ میرابل که در سالزبورگ واقع شده است ، یک بنای قرن شانزدهمی و مربوط به خاندان سلطنتی می باشد و ضمنا این بنا به سبک باروک ساخته شده است و در قرن 17 یکبار مرمت شده که در جریان این بازسازی بخش هایی از ورودی آن تغییر کرده است و در ضمن باغ زیبایی هم در خارج این کاخ قرار دارد.

 

کاخ میرابل ( Mirabell Palace )

 

قلعه هوهن سالزبرگ

قلعه سالزبرگ (Salzburg) یکی از بزرگترین و سالم ترین بناهای باقی‌مانده قرون وسطایی در اروپا است که به صورت استراتژیکی در بالای کوهFestungsberg قرار دارد. برج های قلعه در بالای شهر سالزبورگ (Salzburg) ، زندگی را به این افق دیدنی بی نظیر تزریق می‌کند و این قلعه، ارگ بزرگ "Salzburg Bull" را که بیش از 200 لوله دارد در خود جا داده است. در واقع این دیدنی ترین قسمت از معماری قرون وسطایی، به عنوان نماد قلب شهرسالزبورگ (Salzburg) است. قلعه Hohensalzburg یکی از برجسته ترین جاذبه های توریستی اتریش (Austria) شناخته می‌شود.

 

قلعه Hohensalzburg


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 22 امتیاز دهنده به آشنایی با مناطق گردشگری اتریش
معراج گشت آسمان