لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

جزیره مرجان پاتایا ( Koh Larn )

جزیره مرجان پاتایا  ( Koh Larn )

شهر زیبای پاتایا تاریخ چندانی ندارد ، این شهر در دهه ۱۹۵۰ میلادی و در خلال جنگ های ویتنام ، سربازان آمریکایی از پاتایا به عنوان محلی بکر و خلوت برای استراحت استفاده می کردند که در ۲۹ جولای سال ۱۹۵۹ حدود ۵۰۰ نفر از این سربازان جنگ به پاتایا هجوم آوردند و در کنار ساحل خانه اجاره کردند و مشغول به زندگی شدند و به انواع تفریح های مختلف و مهیج مشغول شدند .  نکته قابل توجه اینجاست که این سربازان ، دوستان و آشنایان خود را هم با شهر پاتایا آشنا کرده و به مرور این شهر به یکی از مهم ترین مراکز تفریحی در سراسر دنیا و بخصوص ایرانیان تبدیل شد . امروزه شهر پاتایا در میان گردشگران، عنوان شهری بکر و زیبا برای سفر زبانزد مسافران این شهر شده است و مسافران بسیار زیادی هم از کشورمان ایران به ویژه در نوروز مشتاق به سفر به این شهر هستند ، همراه ما باشید تا شما را یکی از جزایر زیبای پاتایا آشنا سازیم که بازدید از آن در تور تایلند می تواند بسیار جذاب باشد. 

محیط این جزیره بسیار آرام ، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری و خاصی است

معرفی جزیره مرجان پاتایا

یکی از مهم ترین مناطق گردشگری تایلند در تور پاتایا جزیره زیبای مرجان است که در خلیچ تایلند واقع شده است  ، جزیره مرجان در زبان تایلندی ( koh larn ) و در زبان انگلیسی ( coral island ) نامیده می شود که بسیار مورد علاقه مسافران خواهد بود . برای رفتن به این جزیره می توانید از لنج هایی استفاده کنید که برای شما مسافران تعبیه شده است و هر روز صبح گردشگران را به جزیره زیبای مرجان برده و بعد ظهر برمی گرداند .

 

اما اگر عجله دارید می توانید با قایق موتوری نیز بروید زیرا نیم ساعت زودتر به جزیره خواهید رسید ، نکته قابل توجه این است که زمان حرکت با قایق موتوری حدود ۱۵ دقیقه و با لنج ۴۵ دقیقه زمان می برد و شما مسافران پس از ورود به جزیره می توانید وسایل خود را در کمدی که کرایه می دهند  به امانت بگذارید و یک تخت اجاره کنید تا پس از شنا روی آن استراحت و حمام آفتاب بگیرید . ضمنا این جزیره غیر مسکونی است و به جز ساحل بقیه قسمت های آن غیر قابل استفاده می باشد  ، این جزیره سرسبز و زیبا و بکر دارای آلاچیق های بسیار زیاد و لوکس و راحت در ساحل است که می توانید روز خود را در این آلاچیق ها بگذرانید و همچنین مرجان های سفید کف دریا و تپه های این جزیره شما را به هیجان تکرار نشدنی خواهد آورد .

 

ضمنا اگر می خواهید بیشتر از این طبیعت بکر خدادادی لذت و استفاده نمایید با قایق های کف شیشه ای جزیره که آماده ارائه خدمات به مسافران و توریست ها می باشد به دیدن مرجان های کف دریا و این تجربه باور نکردنی را از ان خود کنید . محیط این جزیره بسیار آرام ، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری و خاصی است  ، ضمنا شما از طرفی با رزرو یک برنامه غواصی می توانید تجربه ای باورنکردنی نیم ساعتی زیر آب های گرم همراه با ماهی ها را سپری نمایید و مرجان ها را از نزدیک ببینید . 

 

جزیره مرجان پاتایا


امکانات جزیره مرجان

در اینجا امکان شنا ، غواصی ، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه بخصوص شما مسافران وجود دارد و رستوران های آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی و متفاوت از گردشگران پذیرایی بعمل می آورد . جزیره مرجان پاتایا ، حدود یک هزار نفر جمعیت و 6 ساحل بکر و زیبا و زمین های صخره مانند دارد سالیان سال مورد توجه توریست ها در سراسر دنیا قرار گرفته است  و مهم ترین دهکده آن نیز Naban نام دارد که این جزیره بکر و غیر قابل توصیف به بهشت گردشگران نام گرفته است .

 

طبیعت زیبا ، فضای آرامش‌ بخش با سرگرمی های متنوع و هیجان انگیزی همچون جت اسکی ، پاراسیلینگ پشت قایق های پرسرعت و غواصی این جزیره را به تکه ای از بهشت برای مسافران تبدیل کرده است .  البته ، پیاده روی روی شن های سفید و داغ ساحل ، دوچرخه سواری ، قایق رانی ، حمام آفتاب ، تیراندازی ، شنا نیز از از دیگر سرگرمی های می باشد که شما تمامی ساعت هایتان را می توانید پر کنید و همچنین می توانند از اسکله یا بر روی قایق ، به ماهیگیری بپردازند .


برای فرار از شهر و شلوغی و همهمه شهر نشینی به شما پیشنهاد میکنیم که به شهر زیبای پاتایا و جزیره مرجان محبوب سفر کرده و جزیره کور لارن مرجانی در پاتایا شما را به انواع رستوران های آسیایی ، دریایی و محلی و بین المللی دعوت می نماید . استراحت در سواحل شنی سفید و آفتاب گرفتن زیر این خورشید دلچسب ، تفریح و برنامه های شبانه ،  قایق سواری در میان ماهی های گرمسیری رنگارنگ . جت اسکی ، قایق تندرو ، پاراسل ، موز سواری ، خدمات پارکینگ یا قایق سواری در میان صخره ها از دیگر امکانات این جزیره بکر و بنام می باشد .

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 2 امتیاز دهنده به جزیره مرجان پاتایا ( Koh Larn )
معراج گشت آسمان