لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آشنایی با مناطق گردشگری سنگاپور

آشنایی با مناطق گردشگری سنگاپور

تور سنگاپور کشوري بسيار زيبا و مدرن در عین حال گرانی است و خيابان های بسيار تميز و ساختمان های فوق العاده مدرن و زیبایی دارد؛ از مناطق گردشگری سنگاپور می توان به هتلی به نام مارينا بی سندز اشاره نمود که به شکل يک کشتی بر روی 3 ساختمان بلند طراحی و ساخته شده است و استخری دارد که انتهای آن اين ذهنيت را تداعی می کند که افرادی که در حال شنا کردن هستند در حال افتادن از ساختمان می باشند و اینکه جاذبه های توریستی و گردشگری سنگاپور بسیار زیاد است که ما در این مقاله سعی کرده ایم مهمترین و پرطرفدارترین آنها را برایتان به اختصار توضیح دهیم.

کشور سنگاپور کشوري بسيار زيبا و مدرن در عین حال گرانی است و خيابان های بسيار تميز و ساختمان های فوق العاده مدرن و زیبایی دارد

جاذبه های گردشگری سنگاپور

خلیج مارینا

MARINA BAY مشهور کشور سنگاپور مکانی برای تماشای جاذبه های دیدنی این شهر می باشد که همراه با پیشرفت سریع سنگاپور، خلیج MARINA هم تغییرات شگفت انگیزی را کرده است؛ جالب است که مجموعه شنی 5.5 بیلیون دلاری MARINA BAY مهم ترین بخش خلیج می باشد و تمام جاذبه های گردشگری و فعالیت های سرگرم کننده این خلیج مانند موزه علوم طبیعی ، تفریحگاه های عمومی ، فروشگاه ها و رستوران های متنوع در اطراف این مجموعه جذاب برای شما گردشگران و توریست های عزیز قرار دارند . ...... پیشنهاد می کند حدودا نزدیک به ساعت 20 شب به خلیج MARINA بروند تا نمایش نور تماشایی این خلیج که آب و تمام مناطق اطراف را تحت تاثیر خود قرار می دهد را از نزدیک ببینیند و کلی لذت ببرید؛ ضمنا اینکه به دلیل هزینه های بالای ساخت و ساز این مجموعه عموم مسافران و گردشگران جذب دیدن آن می‌ شوند ، پس آنها از دیدن تفرجگاه ساحلی شن‌ های خلیج ، یک تفریحگاه که هزینه ساخت آن ۵۷۰۰۰۰۰۰۰۰ $US است و در زمان افتتاح خود در سال 2010 میلادی گران ترین ساختمان جهان نام گرفته است بسیار مشتاق آن می شوند؛ تفرجگاه ساحلی شن ‌های خلیج یک تفریحگاه بی نظیری است که همه چیز را با خود یکجا دارد : یک هتل فوق العاده لوکس ، انواع رستوران‌ ، مجموعه ‌ای بی پایان از مغازه‌ ها ، مرکز همایش که یکی از معروفترین مراکز آسیا بشمار رفته ، تئاتر ، موزه علوم هنر و دیگر مراکز تفریحی و جاذبه های توریستی و ... و اینکه این شهر همچنین دارای سرسره های داخلی ساخته شده با یخ مصنوعی نیز می باشد.

 

ساحل کلارک گای

این ساحل زیبا و دلچسب که به مرکز جشن سنگاپور نیز شناخته شده است و نیز دارای شهرت جهانی است پر از رستوران ، بار، بوتیک و کلاب های شبانه است که در نوع خود بی نظیر می باشد و اینکه حداکثر استفاده را از آبرودخانه سنگاپور را برده است برای مثال : غذاخوری های سبک الفرسکو در امتداد ساحل به وفور دیده می شود و همچنین در این ساحل سقف های ژله ای نصب شده که فروشگاه و بارهای مختلفی را در زیر آن می توانید ببینیند.

 

معبد مقدس دندان بودا

همانطوری که می دانید چینی ‌ها معابد گوناگونی را برای بسیاری از خدایان و موارد دیگر می ‌سازند ، اما معبد مقدس دندان بودا یکی از غیر معمول ‌ترین ‌ها در نوع خود می باشد؛ همچنین در اواخر 1980 میلادی زمانی که یک معبد بودایی برای اولین بار به محله چینی ‌های مقیم سنگاپور پیشنهاد شد ، قرار بود که به یک معبد بسیار سنتی ‌تر بدل گردد که به مرور تبدیل به معبد مقدس دندان ، یک خانه برای یک یادگار مقدس دندان از بودا گردید که بسیار هم طرفدار دارد؛ این معبد زیبا در مرکز محله چینی ‌ها قرار گرفته است و همچنین دیگر هنرها و فرهنگ بودایی سنگاپوری را در معرض دید عموم گردشگران می گذارد.

 

دهکده چینی ها

منطقه مهم CHINATOWN یکی از مناطق گردشگری سنگاپور و بهترین مکان برای خرید می باشد؛ شما عزیزان می توانید غذای اصیل چینی را در رستوران ها و غذاخوری های بی شماری که در این منطقه تعبیه شده است امتحان کنید و کلی طعم جدید را حس کنید . در ضمن شما گردشگران و توریست های عزیز اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه CHINATOWN را می توانید در مرکز فرهنگی CHINATOWN در خیابان PAGODA به دست آورید؛ تمرکز عمده و قابل توجه این منطقه در خدمت مهاجران چینی می باشد که به سختی در این منطقه زندگی کرده و مهم ترین گروهی بودند که در کشف سنگاپور مشارکت اصلی داشتند.

 

نایت سافاری

شما گردشگران و مسافرانی که به این شهر سفر کرده اید امکان این را دارید که از تفریحات شبانه لذت نامحدودی ببرید و اینکه اگر از کلاب خسته شده اید ، بهترین گزینه برای شما نایت سافاری که دارای نمایش شبانه و بدون مهمانی است و حیوانات بر روی صفحه نمایش هستند و کلی تفریحات بی نظیری که قطعا شما را مجذوب خود می کند سری بزنند؛ از آنجاییکه این محل در سال 1984 میلادی افتتاح شده است یکی از جاذبه های گردشگری مهم سنگاپور با بیش از یک میلیون نفر بازدید در سال با لذت برن از تراموا سواری است؛ شما بازدید  کنندگان عزیز همچنین می توانید یک پیاده روی طولانی را برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد عادات همیشگی حیوانات داشته باشید در حالی که بخش دیگر یک نمایش در کار سازمانی برای حفظ گونه های در معرض انقراض از طریق برنامه های پرورش حیوانات را به شما نشان می ‌دهند . در ضمن سه رستوران منوها و سرگرمی متنوعی را ارائه می ‌کنند که منعکس کننده زندگی در جنگل یا جنگل بارانی می باشد.

 

سینگاپور فلایر

SINGAPORE FLYER بزرگترین مرکز دیدبانی دنیا محسوب می شود که به قطر 165 متر و ارتفاع 165 متر بر روی ساختمانی 3 طبقه طراحی و ساخته شده است که منظره ای فوق العاده پیش روی شما عزیزان قرار می دهد . این سازه حدود 30 متر از LONDON EYE  معروف نیز بلندتر می باشد؛ نمای زیبای پانورمایی که این مکان به شما می دهد از رودخانه سنگاپور ، هتل RAFFLE ، خلیج MARINA و PADANG می باشد که در شب و روز بسیار متفاوت است . انتخاب بهترین زمان برای رفتن به این جاذبه زیبا سخت است چون در هر زمان تجربه ای تکرار نشدنی خواهد گذاشت.

 

یونیورسال استودیو

استودیوهای جهانی سنگاپور اولین پارک به این سبک در جنوب شرق آسیا می باشد ، این پارک بیش از 20 جاذبه گردشگری در قالب LOST WORLD ، مصر باستان ، نیویورک ، HOLLYWOOD   MADAGASCAR ، و FAR FAR AWAY می باشد؛ همچنین جالب است بدانید که در رابطه با گردش های سواره ، 2  گردش آبی و 5 گردش در قالب ترن هوایی نیز دارد که دو تای آن ها جز بلندترین ترن های هوایی جهان شهرت جهانی دارد و در ضمن کودکان نیز می توانند از ترن هایی کودکان و گردش  MERRY-GO-ROUND نهایت لذت ببرند.

 

باغ های خلیج

باغ های خلیج ، پارکی بسیار زیبا ، بزرگ و رنگارنگ می باشد که در خلیج سنگاپور قرار گرفته است که در جشنواره معماری جهان در سال 2012 به عنوان بهترین بنای جهان شناخته شده است؛ سازه های مشهور SUPERTREE تجربه ای تکرارنشدنی را در بالای باغ برای شما خواهد بود که کلی می توانید عکس های یادگاری بگیرید و همچنین گلخانه های صدف مانند آب و هوای کوهستان را برای شما عزیزان تداعی می کنند . این پارک با صدها گونه گیاه و درخت از جمله جاذبه های گردشگری سنگاپور است که هم برای کودکان و هم بزرگسالان سرگرم کننده و هیجان انگیز خواهد بود؛ در ضمن باغ‌ های خلیج اخیرا به مناطق گردشگری سنگاپور اضافه شده‌ اند و اما این موردی است که عموم مردم بخصوص باغبان‌ ها اصلا راضی نمیشوند دیدن آن را از دست بدهند؛ این باغ شامل 3 قسمت است : 1 - خلیج مرکزی  که یک باغ با یک پیاده روی در اسکله است و در نهایت دو باغ دیگر را به هم متصل می ‌کند 2 - خلیج شرقی که در مرحله ‌ای که بخش‌ ها تکمیل شده ‌اند باز شده  و 3 - خلیج جنوبی که بزرگترین باغ و ویترین باغبانی گرمسیری می باشد و شامل ساختارهای درخت‌ مانند تا 50 متر ارتفاع است که بر چشم انداز باغ تسلط ویژه ای دارد.

 

مجسمه مریون

MERLION تنها یک مجسمه نیست بلکه نماد کشور سنگاپور محسوب می شود که سالانه بیش از 1 میلیون بازدید کننده از سراسر دنیا جذب خود کرده است؛ با وجود محبوبیت بسیار زیاد این فواره 70 تنی، می توانید روی نیمکت های اطراف آن نشسته و استراحت کنید و از مناظر زیبای اطراف MERLION نهایت لذت را ببرید . ضمنا اگر علاقمند به تاریخچه MERLION هستید مقاله "10 واقعیت جالب در مورد سنگاپور شهر سبز آسمان خراش ها " را در آنجا مطالعه کنید.

 

هتل رافلز

هتل رافلز با سبک استعماری دلپذیر خود چهره سنگاپور می باشد و نیز در سال 1887 میلادی افتتاح شد و به سرعت جایی برای اقامت در سنگاپور گردید و جالب است بدانید که نویسندگانی همچون رودیارد کیپلینگ ، سامرست موآم و ارنست همینگوی در میان دیگران به شهرت آن افزودند؛ این هتل خلاصه شده است از قایق‌ های لوکس ، 15 رستوران و کافه متنوع و مدرن ، شامل بار طولانی که در آن کوکتل اسلینگ سنگاپور اختراع شده و هتل رافلز در سراسر جهان افسانه ‌ای است که هر کسی دوست دارد حداقل شده یکبار هم آن را امتحان کند و اینکه در این هتل دربان ‌ها سیک با لباس های فرم به مهمانان ذره‌ ای از تاریخ جنوب شرقی آسیا را معرفی می ‌کنند و اینکه لابی ‌های ساختمان اصلی به روی عموم مردم باز است در حالی که موزه هتل در طبقه 3 نیز قرار گرفته است.


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 18 امتیاز دهنده به آشنایی با مناطق گردشگری سنگاپور
معراج گشت آسمان