لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

معرفی پارک خور دبی ( Dubai khor park )

معرفی پارک خور دبی ( Dubai khor park )

مردم جهان تا همین چند سال پیش بود که با شهر دبی آشنا شد و سعی در شناخت بیشتر این شهر لوکس کرد  ، شهری که مجلات بزرگ و معتبر غربی آن را اینگونه توصیف می کنند  : کشوری ثروتمند ، قوی ، گران و تهدیدی برای شهرها و کشورهای دیگر در خصوص گردشگر می باشد ، اما بیشتر از همه ، این کشور به عنوان یک شهر مدرن که بیشترین گردشگران را به سمت خود جذب می کند . این کلان ‌شهر با ساختمان ‌های بلند قامتش توانست توجه جمع کثیری از توریست ها در کل جهان را به سمت آسمان خراش‌ های متعدد و گوناگون خود کشانده است ، در این مقاله می خواهیم یکی از مناطق گردشگری دبی را برای شما عزیزان معرفی کنیم ، با ما همراه باشید .

مجموعه پارک خور دبی مکانی است که کودکان در آن به پژوهش ، اکتشاف و بازی مشغول می شوند

آشنایی با پارک خور دبی

پارک خور دبی با قسمت های متنوع و مختلف برای سنین و سلیقه های متفاوت به یکی از مناطق دیدنی و ییلاقی تور دبی بدل شده است و همچنین این پارک محل مناسبی برای خردسالان و نوجوانان شما می باشد زیرا علاوه بر سرزمین عجایب که در مجاورت این پارک قرار گرفته است ، شهر بچه ها ( Children’s City Dubai ) نیز در داخل پارک تعبیه شده است .

 

شهر بچه ها که در ورودی شماره ۱ پارک قرار گرفته است اولین شهر آموزشی کودکان در شهر دبی و کشور امارات متحده عربی نام گرفته است . این مجموعه به کودکان و نوجوانان بین ۲ و ۱۵ سال اختصاص یافته است که به صورت عملی با بسياری از زمينه های علمی ، تکنولوژی ، طبيعت و ... آشنا شوند که برایشان بسیار مفید و آموزنده است ، شهر بچه ها مکانی است که کودکان در آن به پژوهش ، اکتشاف و بازی مشغول می شوند . همچنین کودکان در این شهر با دنیایی که در آن زندگی می کنند از نزدیک آشنا می شوند ، نکته قابل توجه این است که در این مجموعه موزه ای نیز برای کودکان در نظر گرفته شده که دیدن از آن برای کودکان شما گردشگر عزیز بسیار آموزنده و جذاب خواهد بود .

 

از دیگر تفریحات جالب این پارک می توان به نمایش دلفین ها نیز اشاره کرد ، در این مکان دلفین ها و شیر های آبی نمایش های متفاوتی را انجام می دهند که دیدن آن برای شما و بعلاوه تمام سنین جالب و متفاوت خواهد بود .

 


امکانات پارک خور

پارک خور دبی

 

از امکانات اين پارک می توان به بازیهایی اشاره نمود که جنبه آموزشی و سرگرمی برای کودکان می باشد که بخشی از آن ها شهربازی ، سالن آمفی تاتر ، بخش طبیعت و جانور شناسی ، بخش نجوم ، بخش هوا و فضا ، بخش فرهنگ بین الملل ، بخش کامپیوتر و ارتباطات ، گالری ، رستوران و فروشگاه های اسباب بازی است . همچنین برای توریست هایی که به دنبال خرید هستند ، بازار طلای محلی با ویترین های زیبا که انباشته از گردنبند ، انگشتر ، النگو ، گوشواره و سنجاق سینه و ... وجود دارد و اینکه جالب است بدانید که طول پارک خور دبی 2.6 کیلومتر می باشد و در حد فاصل بین پل های المکتوم والقرهود دبی واقع شده است .

 

در داخل پارک خور دبی برای تمام اعضای خانواده شما گردشگران و توریست های عزیز امکانات رفاهی تعبیه شده است که به راحتی به تفریح و لذت بپردازید . برای مثال :  مسیر پیاده روی حرفه ای ، اسکله ماهیگیری شامل تمام امکانات برای ماهیگیران از مبتدی تا حرفه ای ، محوطه باغ بزرگ و فضای سبز و آب نماهای بسیار زیبا که هوا و نسیم مطبوعی همراه با لذت تجربه خواهید کرد . محل های مخصوص پخت باربیکیو ، رستوران ها و دکه های فروش غذاهای محلی و نوشیدنی های مختلف ، علاوه بر این امکانات ، در داخل پارک خور دبی مجموعه شهر بچه ها نیز قرار دارد و در مجاورت پارک نیز سرزمین عجایب برای شما تعبیه شده است .


بنابراین والدین هرگز نگران نبود امکانات تفریحی برای کودکشان نخواهند بود ، همچنین یک آمفی تئاتر بزرگ در پارک ساخته شده که بسیاری از گردشگران این محیط ها را انتخاب و کلی تفریح و لذت می برند و همیشه مورد استقبال عموم قرار گرفته است . ضمنا شما مسافران در امتداد پارک و در کنار این پارک معروف یک ماشین کابلی ساخته شده که در ارتفاع 30 متری زمین قرار دارد و گردشگران امکان سوار شدن بر این وسیله را دارند تا به تماشای آبراهه خور و شهر دبی بپردازند و مناظر زیبایی از این مناطق گردشگری دبی را ببینند .

 

در یکی از ورودی های پارک خور دبی هم ماشینهای کوچک چهار چرخ کرایه داده میشود تا با آنها بتوان در پارک رانندگی کنید و تفریح جالبی برای اکثر مسافران محسوب می شود ، يک آمفي تاتر بزرگ نيز وجود دارد که محل برگزاري کنسرت ها در زمان تعطيلات عمومي و موقعيت هاي خاص مي باشد . لازم به ذکر است که در داخل پارک خور دبی دوچرخه سواری ممنوع است اما اسکیت سواری آزاد میباشد و شما می توانید در این پارک زیبا لذت ببرید .

تور امارات با برترین شهر خود یعنی دبی جاذبه های بسیار دیدنی ای دارد که شاید در تور هایی با تعداد روز کم برای دیدن همه ی آن زیبایی ها کافی نباشد پس ما فرصتی فراهم کردیم تا با تور دبی 7 شب و 8 روز بهترین مدت زمان را در این شهر بی نظیر سپری کنید.


آدرس و ساعات بازدید

قیمت وروديه پارک : 5 درهم


قطار برقی : بزرگسالان 25 درهم ، کودکان 15 درهم


شهر کودکان : بزرگسالان 15 درهم ، کودکان 10 درهم


موتور سيکلت چهارچرخ : 20 درهم


روزهای چهارشنبه اختصاص به زنان و کودکان (زير 6 سال) دارد .

 

ساعات بازديد : 8 صبح تا 11 شب


آدرس : امارات متحده عربی ، شهر دبی ، منطقه دبی کریک 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به معرفی پارک خور دبی ( Dubai khor park )
معراج گشت آسمان