لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آشنایی با مناطق گردشگری بنتوتا

آشنایی با مناطق گردشگری بنتوتا

شهر کوچک بنتوتا در جنوبی ‌ترین بخش تور سریلانکا قرار گرفته است، تور بنتوتا از مقاصد گردشگری محبوب در سریلانکا است که نزدیکی به شهرهای کلمبو و گاله در این محبوبیت بی‌ تاثیر نبوده است و در ضمن توجه داشته باشید که سواحل شنی بسیار گسترده در جنوب ترین بخش بنتوتا با آب‌ هایی آرام که امکان  تفریحات و ورزش‌ های بسیاری را فراهم می‌کند باعث شده سالانه گردشگران بسیاری را به سفر به بنتوتا جذب کند.

شهر کوچک بنتوتا در جنوبی ‌ترین بخش کشور سریلانکا قرار گرفته است که از مقاصد گردشگری محبوب این کشور بوده است.

جاذبه های گردشگری بنتوتا

باغ بریف بنتوتا

طراحی و توسعه آن در یک دوره ی 15 ساله توسط بویس باوا، هنرمند شناخته شده ی سریلانکایی و برادر بزرگتر او که معماری مشهور است به نام  جفری باوا انجام گرفته است و پوشش گیاهی سرسبز، درختان گرمسیری ، گیاهان و مجسمه ها که تلاش این دو نفر را به نمایش کشیده است.

 

باغ بریف بنتوتا

 

مسیر دوچرخه سواری

لذت بردن از دوچرخه سواری در منطقه ای زیبا و خوش منظره که سراسر مزارع زیبای برنج، معابد، خانه هایی با معماری هلندی ها، دریاچه Dedduwa و ... سفری ایده آل برای دوستداران طبیعت و تجربه ی زندگی زیبای روستایی می باشد.

 

معبد بودا

این معبد دارای سابقه ی طولانی که قدمت آن به 1734باز میگردد و به عنوان یک لینک مهم در فعالیت های فرهنگی و مذهبی بودایی سریلانکا نقش دارد.

 

معبد بودا ( Kande Viharay )

 

باغ مختصر

این باغ در هشت کیلومتری بنتوتا واقع شده، این باغ زیبا به سبک ژاپنی و الهام گرفته از دوران استعمار ساخته شده. این باغ را معمار معروف بویس باوا، که برخی از آثارش در اینجا وجود دارد،همراه با چند هنرمند دیگر سریلانکا و همچنین هنرمندانی خارج از کشور در سال 1929 طراحی و ساخته شد.

 

معبد گالاپاتا ویهارا

یک معبد زیبا که قدمت آن به قرن 12 برمیگردد که توسط Parakramabahu بزرگ، ساخته شده در شهرستان پلننرووا. پیچ و خم های تونل های زیر زمینی که اتصال معابد منطقه را در خود دارد مکانی بسیار زیبا و پر بازدید بنتوتا است. در ژانویه یک جشنواره در روز ماه کامل در سایت بازدید بودا در جزیره برگزار میشود.

 

معبد گالاپاتا ویهارا

 

بازار ماهی فروش ها

معمولا بازار ماهی فروش ها در سریلانکا برای گردشگران بسیار جذاب است. این بازار روزانه از 5:30 تا 8 صبح فعال است ، این بازار بسیار پر سر و صدا است ولی برای گردشگران بنتوتا بسیار جذاب است به سبب سبک و حال و هوایی که دارد.

 

سافاری در رودخانه

کروز از طریق مانگرو و جزایر کوچک در امتداد یک رودخانه درخشان با زیبایی های طبیعی، قایق سواری و ماهیگیری در تالاب از دیگر فعالیت های مورد استقبال مسافران در این منطقه است.

 

سافاری در رودخانه

 

ساحل بنتوتا

ساحلی ایده آل برای موج سواری و قایقرانی؛ تجهیزات لازم را می توان در محل تهیه کرد. گانگا و لولو گانگا رودخانه های بنتوتا هستند که به نوعی شبه جزیره هستند. رودخانه ها ورزش های آبی و قایق سواری برای کسانی که علاقه مند هستند دارند و هیچ چیز مانند ساحل بنتوتا یک مقصد تعطیلات مناسب برای گردشگران نیست، ماسه های طلایی بکر به غیر از نمایش خیره کننده از دریا ، همچنین شما گردشگران بنتوتا می توانید از برخی ورزش های آبی هیجان انگیز در ساحل بنتوتا لذت ببرید.

 

مجتمع ملی تعطیلات توچال

این مجتمع مجموعه ای از هتل ها، رستوران ها و بازارها است که شما میتوانید زمان بسیاری برای کاوش در این منطقه بزرگ صرف کنید. اگر شما علاقه مند به جواهرات هستید، طلا 14 عیار با سنگ نیمه قیمتی می توانید در این مراکز خرید بیابید.

 

پروژه لاک پشت دریایی

منطقه محافظت از لاک پشتها مکان دیگری از جاذبه های بنتوتا است. قفسهای لاک پشت ها از 6 صبح تا 6 عصر شب باز است و شما در اینجا می توانید لاک پشت های قدیمی تازه تخم گذاری کرده اند در اقیانوس را ببینید و پنج گونه لاک پشت در معرض خطر در این ساحل دست نخورده برای مدت زمان طولانی نگه داری میشوند.

 

پروژه لاک پشت دریایی

 

ورزش های آبی 

طیف گسترده ای از ورزش های آبی نظیر: اسکی،جت اسکی، قایق سواری، موج سواری و انواع دیگر ورزش های آبی در بنتوتا امکان پذیر است.


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.0 از 5 | از بین 4 امتیاز دهنده به آشنایی با مناطق گردشگری بنتوتا
معراج گشت آسمان