لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آشنایی با مناطق گردشگری مارماریس

آشنایی با مناطق گردشگری مارماریس

تور مارماریس شهری است ساحلی که در قسمت جنوبی تور ترکیه واقع شده است ، این منطقه یکی از مقاصد اصلی سفر به ترکیه به ویژه در فصل تابستان به شمار می‌رود و با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی بی ‌نظیر مارماریس ، جاذبه‌های طبیعی مانند سواحل زیبای پای کوه از عمده‌ ترین عوامل سفر به آن محسوب می‌شوند و  همه این موارد مارماریس را به یکی از مراکز گردشگری ترکیه تبدیل کرده است و این شهر یکی از مناطقی است که در هر زمینه‌ ای حرفی برای گفتن دارد از سواحل زیبا ، قایقرانی عالی ، ورزش ‌های ماجراجویانه ، روستوران ‌های برتر ، زندگی شبانه پرجنب و جوش ، آفتاب مدیترانه‌ای و ... تا تاریخ‌ مارماریس از جاذبه های گردشگری این شهر است که افراد زیادی را به خود جذب می کند و کمتر جایی را در این کره‌ خاکی می‌توان یافت که چنین زیبایی به خصوص در مورد آثار تاریخی داشته باشد.

مارماریس شهری است ساحلی که در قسمت جنوبی کشور ترکیه واقع شده است ، این منطقه یکی از مقاصد اصلی سفر به ترکیه به شمار می‌ رود

جاذبه های گردشگری مارماریس

گشت روستای مارماریس

گشت روستای مارماریس یکی از بهترین تفریحات و گشت و گذارهایی است که می‌توانید در روستاهای زیبا و جذاب اطراف مارماریس تجربه کنید ، برای تجربه‌ی زیبایی زندگی روستایی، فرهنگ و طبیعت این اطراف می‌توانید در این گشت ها شرکت کنید، راهنمایان گشت شما را به گوشه و کنار روستاها بناهای تاریخی می‌برند و می‌توانید فعالیت‌های مردم محلی، مثل پختن نان را از نزدیک ببینید و یا تجربه کنید.

 

تور روستای مارماریس

 

قلعه مارماریس

قلعه مارماریس در سال 1522 هنگامیکه سلطان سلیمان عثمانی قصد لشگرکشی به رودز داشت، بازسازی شد تا پایگاه نظامی او باشد ، در سال 1979  کار مرمت و بازسازی بر روی آن انجام شد تا به شرایط اولیه اش برگردد. با تلاش های وزارت فرهنگ، این قلعه تبدیل به موزه شد و همان زمانی که این قلعه در بازار ساخته شد، یک کاروانسرای کوچک عثمانی هم توسط مادر سلطان سلیمان، عایشه حفصه سلطان، ساخته شد. 

 

قلعه مارماریس

 

بازار بزرگ مارماریس

در این بازار بیش از 1000 مغازه کوچک وجود دارد و اگر به این شهر سفر کردید حتما سری به این بازار بزنید و در اینجا به سوغاتی هایی مانند قالی ، قهوه ترک ، داروهای گیاهی ، ادویه ، چای ، ظروف سرامیک ، محصولات چرمی ، عطر، ساعت، لباس و همچین کیف و کفش و جواهرات و بدلیجات بخرید که اکثرا برندهای واقعی نیستند ولی بسیار شبیه واقعی بوده و ارزان قیمت می باشند.

 

بازار بزرگ مارماریس


کوه های مارماریس

چشم‌ اندازی از صخره‌های زیبا که بر اثر تابش نور خورشید خیره ‌کننده و رویایی به نظر می ‌رسد که حتما در طول سفرتان به مارماریس شما را جذب خود خواهد کرد، شرکت‌های خصوصی زیادی در این شهر وجود دارد که در کوه‌ های مارماریس گشت های خصوصی اجرا می‌کنند و شما را به مسیرهای صخره‌ای می‌برند و پانورمایی حیرت انگیز از گیاهان و جانوران بومی را به شما نشان می ‌دهند، پرده از زیبایی تالاب‌ها و آبشارها برمی‌دارند و حتی شما را به بالا ترین نقطه‌ این کوه‌ها می‌برند که می‌توانید طلوع یا غروب خورشید را از پس دریایی آبی تماشا کنید و زیبایی آن شما را میخکوب کند و لذت تجربه‌ این روز به هیچ وجه قابل توصیف نیست.

 

کوه های مارماریس

 

سواحل مارماریس

در ترکیه تقریبا اکثر پلاژها تمیز، مرتب و راحت هستند ، دستفروش ها در پلاژها اجازه دستفروشی ندارند و شما آنها را نمی بینید و همچنین مناظر ساحلی بسیار زیبا و آرام بخش و کوه های سبز و دریای آبی و آفتاب بسیار دلپذیر شما گردشگران مارماریس را به وجد می آورد.

 

سواحل مارماریس

 

آکوا پارک

این پارک آبی برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار سرگرم کننده است و قیمت ها بسیار مناسب هستند و بلیت ها برای بچه های زیر 5 سال رایگان و برای بچه های زیر 11 سال نیم بها هستند و همچنین همه سایبان ها هم رایگان هستند و از این پارک نمای بسیار زیبایی از مارماریس مشخص است که لذت هیجان انگیزی به شما می دهد.

 

آکوا پارک

 

آرامگاه صخره ای ساریان

به منظور محافظت از کنده ‌کاری ‌های ظریف ، حساس و باشکوه ، گردشگران اجازه دارند که فقط از درون قایق این آثار منحصر به فرد تاریخی را تماشا کنند و شما می ‌توانید نگاهی گسترده از تمامی زوایا به حکاکی‌ های مرموز این بنا بیندازید که بدون شک شما را میخکوب خواهد کرد و راهنمای شما روی قایق‌های رودخانه با خوشحالی دانش تاریخی گسترده‌ خود را از این مقبره‌ها و این منطقه‌ی بومی با شما به اشتراک می‌گذارند. همراه با بازدید از این بنای تاریخی عجیب، قایق‌رانی پر از آرامش و زیبایی‌های بصری خیره‌کننده را هم تجربه خواهید کرد.

 

آرامگاه صخره ای ساریان


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 21 امتیاز دهنده به آشنایی با مناطق گردشگری مارماریس
معراج گشت آسمان