لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک دلفین های دبی ( Dubai Dolphinarium )

پارک دلفین های دبی ( Dubai Dolphinarium )

تحقیقات متعدد در جهان نشان داده است که دلفین ها حیواناتی بسیار باهوش هستند و قدرت یادگیری بسیار بالایی دارند ، انسان ها نیز از این استعداد شگفت انگیز استفاده کرده و از آنها برای اجرای نمایش های متنوع استفاده می کنند . دلفیناریوم دبی با قرار گیری در نزدیکی شهر دبی با نمایش های جذابی که بازیگران آن دلفین ها هستند مکانی مفرح برای سرگرمی گردشگران فراهم کرده است و میتوان گفت یکی بزرگترین مناطق گردشگری و پرطرفدار این شهر لوکس به شمار می آید . پارک دلفین ها به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی سالانه آمار بسیار زیادی از بازدید کنندگان را در سراسر دنیا سمت خود جذب کرده است که اکثر این افراد توریست هایی هستند که نتوانستند این جذابیت های شهر مدرن را نادیده بگیرند و به این شهر سفر کرده اند و اینکه دلفیناریوم جذاب دبی دارای فضایی سرپوشیده است و توسط دولت امارات متحده عربی حمایت و اداره می شود .

بیش از 40،000 بازدید کننده و گردشگر در هر ماه از دلفینارو دبی دیدن می کنند

معرفی پارک دلفین های دبی

دلفیناریوم شهر دبی بیش از ۵۰۰۰ متر مربع مساحت دارد که همراه با امکانات مدرن دریایی یکی از پیشرفته ‌ترین و پرطرفدارترین مناطق گردشگری دبی را از آن خود کرده است .  دلفین ‌ها زیستگاه خصوصی خود را با ۶۰۰ متر مکعب آب دریا که به استخر اصلی متصل می‌شود را شروع کرده است و همچنین یک استخر برای وضعیت پزشکی و یک استخر جداگانه برای وضعیت خوب این پستانداران طراحی و تعبیه شده است .   این مجموعه دارای سکوهایی برای تماشای دلفین‌ ها با گنجایش حدود ۱۲۵۰ نفر دارد . هر شخصی متناسب با سن و مهارت شنای خود می ‌تواند در این استخر های پر آب استفاده و لذت ببرد . شما می ‌توانید در کنار دلفین ‌ها در آب‌های کم‌ عمق قرار بگیرید و حتی آن ‌ها را در آغوش بگیرید و مطمئن باشید این حیوانات دوست داشتنی با شما همراهی خواهند کرد و تماشاگر نمایش های حیرت انگیز و تحت تاثیر دلفین ها در آب باشید .

 

نکته جالب اینجاست که اگر شما مسافران عزیز بخواهید در آب ‌های کم‌ عمق باشید ، این مجموعه به ازای هر ۱۰ نفر یک دلفین و در صورت شنا در عمق ، به ازای هر ۶ نفر یک دلفین در اختیار گردشگران قرار می دهند .

 


امکانات

پارک دلفین شهر دبی

 

پارک دلفین دبی ۵۰۰۰ متر مربع امکانات دریایی مدرن به همراه حدود ۱۲۵۰ نفر گنجایش دارد . جالب است شما گردشگران بدانید که مجموعه پارک دلفین دارای فعالیت‌ های کودکان ، مهمانی‌ های تولد برای خردسالان و نوجوانان ، گردش‌ های علمی مدارس ، فضای مخصوص کودکان ، مدرسه رقص عربی ، انواع رستوران بین المللی با منو متفاوت و غذای سریع و خوشمزه و همچنین سینمای ۵ بعدی کوچک است .

 

پارک دلفین‌ های دبی اولین پارک دلفین دارای تهویه هوای داخلی در خاورمیانه است که زیستگاهی را برای دلفین‌ ها فراهم کرده است و به عموم مردم اجازه می‌ دهد تا از طریق برنامه‌ های زنده آن‌ ها را از نزدیک ببینند ، با آن‌ ها تعامل داشته باشند و عکس بگیرند و این بخش در سمت نهر دار پارک در بر دبی نزدیک شهر کودکان واقع‌ شده است . در ضمن پارک دلفین دبی در دوشنبه ۲۱ می ۲۰۰۸ توسط شهرداری این شهر افتتاح شد و بازگشایی شد و توسط دولت امارات متحده عربی برای فراهم کردن سرگرمی عمومی و آموزش آن‌ ها در رابطه با دلفین‌ ها و سایر موجودات دریایی حمایت و اداره می‌ شود .

 

این امر همچنین منعکس‌ کننده این است که تعامل با این پستانداران دوست‌ داشتنی مانند دلفین‌ ها می‌ تواند انگیزه ‌ای برای مسافران و عموم مردم در حفظ زندگی دریایی و محیط‌ زیست باشد و اینکه پارک دلفین دبی خانه ۵ دلفین سیاه دریایی ، سی نا ، سیوشا ، فلکا ، تتکا و جری و چهار گوساله ماهی شمالی ، قوشا ، مکس ، فیلا و لوشا است . این گوساله‌ های دریایی و دلفین‌ ها بنا به گزارشات از یک کشور متعلق به کشورهای مستقل مشترک‌ المنافع ، ائتلافی از ۱۱ جمهوری‌ سابق شوروی خریداری‌ شده‌ اند .

بازی و تفریح روزانه با دلفین ها به گردشگران تجربه ای به یاد ماندنی و جذاب را هدیه می دهد و مطمئن باشید که شما دوستداران حیات وحش بعد از تجربه اول مجدد به این مناطق گردشگری دبی بر می گردید و اینکه هدف اصلی این مجموعه تبدیل شدن به رهبر منطقه در زندگی دریایی و سرگرمی های خانوادگی مبتنی بر حیوانات است . استراتژی ما این است که یک جاذبه سرگرمی خانوادگی با رشد و رتبه بسیار بالا بر اساس یک برند قوی ایجاد کنیم که در برابر تاثیر عوامل خارجی قرار بگیرد .

پیشنها ما برای گذراندن مدت زمان و مکان مناسب تور دبی 7 شب و تور دبی هتل 5 ستاره می باشد.

هدف ما این است که تجربیات منحصر به فرد ، به یاد ماندنی و با ارزش را برای میلیون ها بازدید کننده و همچنین مسافران که به امارات متحده عربی و شهر دبی وارد می شوند ، ارائه دهیم  ، ما معتقدیم که ما این هدف را به طور عمده به لطف تعهد و شور و شوق تیم ما و قدرت برند ما که هرگز نمیتواند متمایز ، چالش انگیز و نوآورانه باشد ، به دست می آوریم.


ساعت بازدید و آدرس

ساعات نمایش دلفین ها ، 11صبح ، 3 بعد ازظهر و 6 عصر است . البته شما توجه داشته باشید که نمایش ساعت 3 بعد از ظهر همه روزه اجرا نمیشود ، ضمنا اینکه در نمایش ساعت 11 روزهای دوشنبه و جمعه نمیتوانید از واچرها استفاده نمایید و نکته نهایی اینکه مجموعه دلفیناریوم دبی در روزهای یکشنبه تعطیل میباشد .


آدرس : پارک کریک – گیت شماره ی 1 – ام حریر


ساعت بازدید : 11:00 صبح تا 18:00 بعد ازظهر


تلفن : 97143369773+


وبسایت : www.dubaidolphinarium.ae


مبلغ بلیط : 100 الی 120 درهم 

معراج گشت آسمان مجری مستقیم تور امارات سفری خوش و هیجان انگیز را برایتان آرزو می کند.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به پارک دلفین های دبی ( Dubai Dolphinarium )
معراج گشت آسمان