لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک آبی سیام بانکوک ( Siam Park City )

پارک آبی سیام بانکوک ( Siam Park City )

در سفر به کشور تایلند هزاران تفریحات و جاذبه های گردشگری و خانوادگی وجود دارد که شما گردشگران می توانید از آن لذت ببرید و خاطرات بسیار خوش برای خود و خانواده تان به یادگار بگذارید . پارک آبی یکی از این مناطق گردشگری تور تایلند می باشد که تعداد آن نیز در این کشور توریستی کم نیست ، با توجه به آب و هوای 28 درجه ای تایلند هیچ لذتی مثل آب تنی و این تفریح شاد لذت بخش نمی باشد. 

پارک آبی سیام بانکوک یکی از بزرگ ترین و هیجان انگیزترین پارک های موجود در کشور تایلند می باشد

معرفی پارک آبی سیام بانکوک

درتور بانکوک پارک آبی سیام به اندازه ‌ای جاذبه‌ گردشگری و امکانات و تفریحات متنوعی وجود دارد که شما می ‌توانید یک روز کامل را در آن بگذرانید ، بدون اینکه خسته شوید و انرژی تان کاسته شود . این پارک آبی بزرگ از چند بخش تشکیل شده است ، بخش وسیعی که به پارک آبی اختصاص دارد و در آن پر هیجان ترین تفریحات آبی برای سنین مختلف تعبیه شده است و بخش دیگر یک شهربازی با وسایل سرگرمی و تفریحی متعدد که هم برای بچه‌ های کوچک مناسب می باشد و هم برای نوجوانان و شما تعبیه شده است .

 

در این مجموعه تفریحی ، شما مسافران می‌ توانید با هزینه‌ بسیار پایین ، یک تجربه تفریح خانوادگی عالی را برای خود و خانوادتان رغم بزنید و ضمنا انواع غذاهای لذیذ و ارزان را نوش جان کنید . همیشه پارک آبی در هر کشوری جزو تفریحات هیجان انگیز و پرطرفدار آن کشور محسوب می شود و پارک آبی سیام بانکوک یکی از بزرگ ترین و هیجان انگیزترین پارک های موجود در کشور تایلند می باشد که طی این سال ها مورد استقبال و هجوم گردشگران قرار گرفته است . پارک آبی سیام دارای بخش های مختلفی در این مجموعه می باشد که در این مقاله نمی توان از این همه شور و شعف و هیجان به طور کامل برایتان شرح دهیم .

 

 

پارک آبی سیام  (Siam Park City)، در پایتخت تایلند از سال ۱۹۸۰ تا کنون در حال خدمات رسانی به مسافران و علاقه مندان به هیجان در آب میباشند . گروهی از برترین طراحان و سازندگان تایلندی ساخت این بنا را آغاز کردند تا نقطه ی آغازی برای ساخت سواحل بزرگ و زیبا در کشور تایلند و رشد و بهبود هر چه بیشتر صنعت گردشگری باشد

 


امکانات پارک آبی سیام بانکوک

بخش اول : دو استخر آب بزرگ برای کودکان و بزرگسالان طراحی و تعبیه شده است که دور تا دور آن با صندلی های مخصوص حمام آفتاب و سایه بان برای شما محصور شده است و در حوض استخر کودکان چندین غریق نجات کاربلد برای حفاظت از کودکان قرار داده شده است که خیالتان از بابت کودکان شیطون و پرانرژی خود راحت می باشد و تمامی تلاش دستندرکاران این مجموعه این است که  گردشگرانی که علاقه به شنا کردن در این آب ها هستند بتوانند در آب تمیز و شفاف این پارک آبی نهایت لذت را ببرند . 


بخش دوم : این مجموعه دارای سرسره های بسیار بلند ، وسیع و پیچ در پیچ است که حس دلهره ، هیجان و ترس را به شما علاقه مندان می دهد و در واقع برای کسانی که به دنبال تفریحات هیجان انگیز و متفاوت هستند ، سر خوردن بر روی این سرسره ها با شدت آب فراوان می تواند بهترین تجربه در زندگیشان باشد .

 

در فصل تابستان که گردشگران بسیار زیاد می باشد ، برای استفاده از هر کدام می بایست دقایقی در صف در انتظار باشید و استفاده چندین مرتبه پشت سر هم امکان پذیر نیست . نکته مهم اینجاست که شما بازدید کنندگان اگر از شلوغی و هم همه بیزارید و عادت ندارید میبایستی صبح زود به این پارک آبی بروید و امکان این را دارید از وسایل بازی به راحتی و بدون صف استفاده و لذت ببرید .  در بخش سوم تعدادی بوفه ، رستوران و کافه های متعدد برای مراجعه کنندگان تعبیه شده است که پس از تفریح ، شنا و تفریحات متعدد ، می توانند بر روی صندلی های نرم و راحت که در محیط های مختلف برای راحتب شما گذاشته شده است ، استراحت کنید و یک غذای بسیار خوشمزه و لذیذ تهیه و نوش جان کنید . 


منوی رستوران های این مجموعه شامل : انواع غذاهای دریایی ، فست فود ، ساندویچ های مختلف ، پیتزا ، انواع کباب و دونر، دسرهای شیرین و نوشیدنی های خنک بین المللی می باشد که قیمت های این خوراک ها از 7000 تومان تا 60000 تومان متغیر است و کیفیت غذاها بسیار عالی است.  ضمنا فروشگاهی در ضلع غربی پارک آبی سیام می باشد  که مجهز به انواع وسایل ورزشی ، مایو ، عینک ، کلاه ، حوله ، کرم ضد آفتاب و ... که شما عزیزان شاید همراه نداشته باشید به راحتی بتوانید تهیه نمایید . 

 

به طور کلی برای استفاده و توصیه ما به شما این است که برای استفاده از امکانات و تفریحات پارک آبی سیام یک روز کامل وقت بگذارید و از تفریح در این مجموعه لذت کافی را ببرید .  پارک سیام به دو قسمت تقسیم می شود ، بخش شهربازی با بیش از 40  وسیله  متنوع و هیجان انگیز و بخش پارک آبی با ۷ بخش مختلف که مساحت این مجموعه به حدود ۱۰۰ هکتار می رسد و همچنین در میان تفریحات پر شور و پر هیجان این پارک ، بخش هایی هم برای خانواده ها و کودکان خردسالشان در نظر گرفته شده است .


آدرس و ساعت کاری

آدرس : تایلند ، بانکوک ، منطقه خان نا یائو ، ناحیه خان نایائو ، جاده سوان سایام ، پارک آبی سیام


 ساعت کاری : ۱۰:۰۰ - ۱۸:۰۰


 هزینه تهیه بلیط :  کودک ۲۵ دلار (حدودا ۹۷ هزار تومان) - بزرگسال ۳۰ دلار (حدودا ۱۱۷ هزار تومان) می باشد 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 2 امتیاز دهنده به پارک آبی سیام بانکوک ( Siam Park City )
معراج گشت آسمان