لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

جنگل گیبون تایلند ( Thailand Gibbon Forest )

جنگل گیبون تایلند ( Thailand Gibbon Forest )

شهر پاتایا یکی از مهم ترین شهرهای تور تایلند و یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین شهر های توریستی در جهان محسوب می شود ، این شهر در ساحل شرقی خلیج تایلند و در جنوب شرقی بانکوک واقع شده است ، این شهر ساحلی عموما جزو انتخاب های اول گردشگرانمحسوب میشود . این شهر زیبا علاوه بر سواحل شنی فوق العاده تمیز و ناب ، دارای رستوران های عالی ، مراکز خرید ، کلاب های شبانه ، تفریحات مختلف مثل جت اسکی ، قایق سواری ، غواصی ، زیب لاین در جنگل های زیبای این شهر و ... را در سفرتان پیش رو دارید.

آشنایی با جنگل گیبون تایلند

در صورتی که قصد دارید هیجانات و تفریحات بسیار خاص و مهیج را از آنچه که تارزان تجربه کرده بود را برای اولین بار شما هم تجربه کنید پرواز گیبون در شهر پاتایا را به شما پیشنهاد می کنیم و شما می توانید در این جنگل بکر پرواز و لذت تکرار نشدنی را تجربه کنید .

 

thailand gibbon forest


لیدر ، شما را با مینی ون ها ترانسفر می کنند و تمامی تفریحات را در برنامه شما می گنجانند ، البته در درون جنگل نیز ممکن است مسافتی در حدود یک کیلومتر را نیز پیاده روی در برنامه داشته باشید ، این برنامه ها غالبا یک روزه هستند و یک روز کامل شما را با برنامه پر می کنند و البته وعده ناهار را نیز مهمان بوده و در کلبه های جنگلی و بر فراز درختان سرو می کنید .


ضمنا گردشگران ، تنها در صورتی که ترس از ارتفاع ندارید از این تفریح مهیج را انتخاب کنید ، چون واقعا ارتفاع در برخی مراحل بسیار زیاد است و ممکن است تحمل آن را نداشته باشید . در کل شرکت در برنامه پرواز گیبون در پاتایا تجربه ای لذت بخش و به یاد ماندنی برایتان رغم خواهد زد و توصیه می کنم در سفر به پاتایا حتما سری به جنگل زیبای گیبون بزنید و در ابتدای ورود به این جنگل ، شما آموزش های مقدماتی لازم را از مربیان با تجربه این کار دریافت می کنید .

 

سپس با آرامش و اطمینانی که این مربیان با تجربه به شما میدهند ، پرش هیجان انگیز از بالای درختانی به ارتفاع 60 متر آغاز می شود ، پرشی که یک روز به یاد ماندنی را در دفتر خاطرات زندگی شما ثبت می کند و توجه داشته باشید که پرواز در ارتفاع جنگل گیبون پاتایا یکی از محبوبترین تفریحات گردشگران در دنیا است . طراحی فوق العاده و تجهیزات به کار رفته در این جنگل ، توسط یک تیم کار کشته نیوزلندی انجام گرفته شده است که این تیم مهندسی با نظارت دقیق و رعایت نکات ایمنی در پرش را به شما در آموزش می دهند تا لحظاتی فوق العاده را تجربه کنید و نکته قابل توجه اینجاست که تجهیزات و لوازمی که در این جنگل بکار رفته است کمترین آسیب را متوجه درختان می کند .


حس امنیتی که هنگام پرش و پرواز در جنگل گیبون به شما می دهد یک خاطره فراموش نشدنی را در سفرتان در تایلند برایتان می سازد . ضمنا شما مسافران در این جنگل می توانید حیواناتی مانند میمون ، شیر ، ببر ، فیل و با گونه ای از پرندگان که کمیاب و نادر هستند از نزدیک می توانید مشاهده کنید


 

 

 


 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به جنگل گیبون تایلند ( Thailand Gibbon Forest )
معراج گشت آسمان