لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مرکز خرید اوت لت دبی ( Dubai Outlet Mall )

مرکز خرید اوت لت دبی ( Dubai Outlet Mall )

در تور دبی از صبح که از خواب بیدار می شوید و تا نیمه های شب می توانید به مراکز خرید دبی بروید و از تنوع ویترین ها و برند های معروف دیدن کنید و باب سلیقه تان خرید نمایید . به همین دلیل است که تمامی گردشگران عاشق خرید کردن و چرخیدن در این مراکز پر طرفدار هستند و به دلیل انواع بازارها و مراکز خرید دبی ، به این شهر لوکس مرکز خرید خاورمیانه نیز گفته می شود . هدف از ساختن مراکز خرید در شهر دبی تنها به دلیل خرید کردن نیست بلکه هدف اصلی آنها ساختن نمونه ای کوچک از این شهر می باشد که فرهنگ عربی را هم به گردشگران معرفی و نمایش بدهند و هر بازدید کننده علاوه بر خرید ، یک روز فوق العاده همراه با تفریحات فراوان در این مراکز را می تواند سپری کند  ، در ادامه با ما همراه باشید .

جالب است شما گردشگران عزیز بدانید که شهر دبی مرکز خرید خاورمیانه است

آشنایی با مرکز خرید اوت لت دبی

مجموعه اوت لت دبی که در محدوده ای به مساحت 9،800،000 متر مربع در دبي لند واقع شده است و جزو مناطق گردشگری دبی نیز به شمار می رود . نکته مهم و اساسی اوت‌ لت استورها در جای جای جهان در این است که می‌ توان اغلب وسایل ، لباس ، کیف و کفش ، لوازم ضروری و ... که از برندهای مختلف می باشد را که در حال حاضر کمی قدیمی شده‌اند و به اصطلاح عموم مردم دیگر مد روز به حساب نمی آیند را شما گردشگران با قیمت‌ هایی فوق العاده مناسب و وسوسه ‌انگیز و استثنایی خریداری کنید .

 

بعضی از مردم و مسافران تنها برای سرگرمی از این مراکز می روند و خرید می‌ کنند اما اکثرا به دلیل اینکه در شهر دبی خرید انواع برندها فوق العاده گران و هزینه بر است به دلیل مشکل مالی ، برای خرید‌ این مراکز را انتخاب می‌کنند . در هر صورت نمی ‌توان از رشد روز افزون و استقبال عموم مردم و گردشگران و تعداد زیاد اوت ‌لت استور ها بر اقتصاد جهانی را نادیده گرفت .

 

دبی شهر بزرگی است که مراکز خرید بسیار زیادی دارد ، از مراکز خرید بسیار لوکس مانند مرکز خرید برجمان که برندهای روز دنیا را به فروش می ‌رسانند گرفته تا مراکزی پرطرفدار مانند اوت ‌لت مال دبی که بهشت افرادی است که به دنبال تخفیف ‌های وسوسه ‌انگیز و قابل توجه در این کشور هستند .

 

dubai outlet mall


لازم به ذکر است که اوت‌ لت استور شهر دبی اولین مرکز خرید اوت ‌لت برای مسافران در خاورمیانه می باشد و میزبان بیش از 1200 برند برتر جهانی می باشد . همچنین این مرکز ، مکانی متفاوت برای کسانی است که به دنبال تخفیف‌ های باور نکردنی هستند ، اغلب کالاها و اجناس های موجود در این مرکز خرید  و ۲۴۰ فروشگاه آن با ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف به فروش می ‌رسند که شامل انواع لباس ، کیف ، کفش ، عطر، لوازم خانگی ، لباس های شب ، جواهرات ، مبلمان ، لوازم و قطعات کامپیوتر، موبایل و ... می ‌شود .

 

البته همان گونه که قبلا هم توضیح دادیم ، تمامی این اجناس از برندهای روز دنیا محسوب نمی‌شوند و ممکن است برای اشخاصی که ملاکشان تنها خرید برند های خاص باشد مناسب نباشد و اغلب این اجناس به دلیل این که در فروشگاه‌های اصلی شهر به فروش نرفته‌ اند به این مکان انتقال داده شده است که با تخفیف های ویژه به فروش برسند و با قیمتی به مراتب کمتر در اختیار مشتریان و شما عزیزان علاقه ‌مند قرار داده می شود . اگر به دنبال خرید سوغاتی هستید و می‌ خواهید هزینه بالایی را صرف خرید نکنید این مرکز بهترین گزینه برای شما محسوب می شود و در ضمن شما مسافر می‌ توانید در ( کاونت گاردن ) انواع صنایع دستی ، جواهرات خاص ، لوازم کادویی و سوغاتی ، لباس‌ های محلی و اجناس متفاوت را در تور امارات شهر دبی تهیه نمایید . علاوه بر این ، ضمنا شما در این اوت ‌لت استور انواع مختلفی رستوران با منو های متفاوت و خاص غذایی و انواع  آشامیدنی مختلف می توانید بیابید و نوش جان نمایید .

شما می توانید در تور دبی 7 شب و 8 روز در تعداد روز های بیشتر و با انتخاب تور دبی هتل 5 ستاره از هتل های برتر، با امکانات رفاهی و جذاب شان لذت ببرید و سفری خاطره انگیز داشته باشید.

 


اطلاعات مرکز خرید اوت لت دبی

 

نام مرکز خرید :   Dubai Outlet Mall

 

کشور – شهر  :    امارات متحده عربی - دبی

 

ساعات کار :    روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 22  و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح  الی 12 شب

 

وب سایت :  www.dubaioutletmall.com

 

آدرس :  جاده دبی - العین

 


 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به مرکز خرید اوت لت دبی ( Dubai Outlet Mall )
معراج گشت آسمان