لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

معرفی شهر های ایتالیا

معرفی شهر های ایتالیا

تور ایتالیا کشوری در جنوب قاره اروپا است که غذاهای لذیذ، مناظر شهری زیبا ، تاریخ طولانی و هیجان ‌انگیز تمام مواردی هستند که باعث شده ایتالیا تبدیل به مقصدی دوست‌ داشتنی شود، برخی از گردشگران عاشق باغ‌ های انگور فلورانس هستند و برخی دیگر خیابان‌های باستانی رم را دوست دارند و البته به این مناطق دوست ‌داشتنی، باید مناظر جنوب ایتالیا را نیز اضافه کرد که تمام گردشگران ایتالیا باید از این منطقه بازدید کنند، مگر میشود به این کشور زیبا سفر کرد و ونیز پایتخت عشاق را ندید ، شاید بتوان گفت هیچ زندگی، بدون سفر به ایتالیا تکمیل نمی‌شود و این مطلب توسط بسیاری از افرادی که تجربه سفر به ایتالیا را داشته اند بیان شده است. 

ایتالیا آثار تاریخی و گردشگری بسیار دارد ، از این رو این کشور در صنعت گردشگری سهم موثری ایفا می‌کند، در سطح اروپا ایتالیا از جمله کشورهایی است که با حداکثر توان در راستای یکپارچگی اروپا در طی مراحل مختلف آن، چه از نظر اقتصادی و چه سیاسی کوشش بسیار کرده است.

ایتالیا از جمله کشورهایی است که با حداکثر توان در راستای یکپارچگی اروپا در طی مراحل مختلف آن، چه از نظر اقتصادی و چه سیاسی کوشش بسیار کرده است

آشنایی با شهر های مهم ایتالیا

تور ونیز 

ونیز شهری در ایتالیا یکی از رمانتیک ‌ترین ، عجیب ‌ترین و درعین ‌حال زیبا ترین شهر‌های جهان به حساب می‌آید که خیابان‌ های آن کانال‌های آب هستند و به  خاطر سبک و ساختار خاص این شهر یکی از شهر‌های پرگردشگر جهان نیز شناخته می‌شود که سالانه میلیون ها گزدشگر به بازدید از این شهر می آیند؛ ونیز در خلیجی از تالاب ونتزیا در نزدیکی دریای آدریاتیک قرار دارد و به شکل جزیره ‌ای کوچک بوده ، جزیره‌ ها به ‌وسیله کانال‌ هایی از هم جدا می‌ شوند و تردد در این شهر به ‌وسیله قایق‌ها انجام می ‌شود ، این شهر یک مکان عالی و زیبا است که گردشگران در آن می ‌توانند از مناظر مختلف لذت ببرند و چند روز رویایی داشته باشند.

تنها یکی از دلایل توریستی بودن ونیز ساختار جالب این شهر است ، دلایل مهم‌ تری مثل بناهای تاریخی ، جشنواره ‌های متنوع و جشنواره‌ های فیلم معتبر این جزیره را به منطقه ‌ای مهم تبدیل کرده است.؛ شهر ونیز به‌ صورت امروزی 800 سال بعد از میلاد به وجود آمد ، تالاب ونیز در ۸۰۰ سال بعد از میلاد مسیح کم‌کم به شکل امروزی درآمد و با آمدن رومیان به این منطقه مشاغل رونق بیشتری می‌ گیرد و بندرها ساخته می‌شود ، کیوجا اولین بندر ساخت رومیان در نزدیکی ونیز است.
آب و هوای ونیز نیمه مرطوب و گرمسیری است ، زمستان‌ها بسیار سردند و تابستان‌ها بسیار گرم و مرطوب ، کانال‌های ونیز وقت گرما بوی بدی می ‌دهند و مگس‌ها زیاد می ‌شوند ولی با این حال می‌گویند بهتر است ونیز را حتی در تابستان دید تا این که اصلا ندید.

 

آشنایی-با-شهر-های-مهم-ایتالیا


تور میلان

میلان پنجمین شهر بزرگ اروپا و دومین شهر ایتالیا از نظر وسعت است که به‌عنوان پایتخت مُد جهان و مرکز تجارت ایتالیا شناخته می‌شود و از نظر طراحی لباس و اقتصاد در دنیا شهرت فراوانی دارد و بسیاری از شرکت‌ های معروف دنیا در شهر میلان قرار دارند و سالانه گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و البته جدای اینکه این شهر، پایتختی برای علاقه ‌مندان به مد است جاذبه‌ های بی‌ نظیری دارد که ترکیبی از مدرنیته و میراث غنی گذشتگان است.

میلان شهری کاملا توریستی محسوب نمی‌شود ، حتی برخی از مردم این شهر بر این باورند که میلان بیشتر مکانی برای کار کردن است تا سرگرمی ولی در هر صورت یک بار سفر کردن به این شهر خالی از لطف نخواهد بود ، جاذبه‌های مشهور و مورد علاقه گردشگران ، بازدید از مکان های تاریخی ، کلیساهای بی نظیر مانند کلیسای جامع میلان که یکی از بزرگ ‌ترین کلیساهای گوتیک دنیا است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از تمام شهر میلان را در پشت بام خود دارد، کلیسای آجری سانتا ماریا دله گرتزیه با گنبد عظیم و زیبایش و از جاذبه های گردشگردی این شهر محسوب می شوند؛  میلان در ماه‌های ژوییه و آگوست اغلب گرم و مرطوب است ، اما در ماه‌های آوریل و مه هوای دلپذیری دارد و زمان‌ خوبی برای سفر به میلان است.


تور رم 

رم یکی دیگر از شهرهای ایتالیا است که پایتخت ایتالیا و بزرگ ‌ترین و پرجمعیت ‌ترین شهر این کشور است، این شهر با قدمت 2500 ساله اتفاقات زیادی را تجربه کرده است و عظمت، تمدن غنی و هنر ارزنده رم باستان در بیشتر نقاط آن به وضوح دیده و احساس می‌ شود.

بازدید از شهر واتیکان، قصر سلطنتی St. Peter's Basilica، کلیسای SistineChapel ، مجسمه‌ های باشکوهی که یادگارهای گرانقدری از استادان و هنرمندان جاویدانی مثل میکل آنژ و لئوناردو داوینچی هستند ، موزه ها ، میادین و بناهای تاریخی با عظمت و فریبنده  این شهر از جاذبه های این شهر است که توجه گردشگران رم را به خود جلب می‌کنند؛ شهر رم منطقه ای موسمی است كه همين امر سبب شده اين محل در زمان های مختلف سال زيبايی خاص خود را داشته باشد، بهار و پاییزش گرم و دلچسبند و آفتابی ، تابستان ها گرم وشرجی و زمستان هایی ملایم که جالب است بدانید فصل قابل توجهی برای بازدید است .

 

 

 

سوالات متداول معرفی شهر های ایتالیا

1- شهرهای مهم ایتالیا کدام اند ؟


ایتالیا بسیار غنی به شهرهای تاریخی و جذاب است که هر کدام برای مسافرانی که به این کشور سفر می‌کنند، جذابیت‌های خاص خود را دارند. برخی از شهرهای مهم و معروف ایتالیا عبارتند از: رم: پایتخت ایتالیا که با بیش از 2500 سال تاریخ، پر از بناهای تاریخی و آثار هنری است. فلورانس: شهری است تاریخی در منطقه توسکانی که در زمینه هنر و فرهنگ بسیار پررنگ است و در آن امکان دیدن موزه‌ها، کلیساها و بازارهای معروف را دارید. ونیز: شهری روی آب که شناور بودن ساختمان‌هایش و وجود کانال‌های زیبا آن را به شهری خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است. میلان: شهر صنعتی و مدرن ایتالیا که با معماری خاص و مراکز خرید شناخته شده است. ناپل: شهری با چشم‌اندازهای زیبا و غذاهای لذیذ ایتالیایی است. بولونیا: شهری با ساختار تاریخی زیبا و مراکز آموزشی بزرگ. پیزا: شهری که به خاطر برج معروفش، که برج لرنزو د مدیچیا نام دارد، شناخته می‌شود. سیشیل: یک جزیره در جنوب ایتالیا با تاریخچه بسیار غنی و جاذبه‌های طبیعی زیاد. این‌ها تنها برخی از شهرهای مهم و جذاب ایتالیا هستند و بسیاری دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند برای مسافران جذاب باشند.

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 79 امتیاز دهنده به معرفی شهر های ایتالیا
معراج گشت آسمان