لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آشنایی با شهرهای کرواسی

آشنایی با شهرهای کرواسی

هر ساله تعداد بی شماری از گردشگران از سراسر دنیا ، برای تعطیلات خود به کشور کرواسی سفر می کنند و این استقبال ، روز به روز در حال افزایش می باشد و در ضمن طبیعت این کشور بسیار زیبا و چشمگیر و بکر بوده و وجود مناطق گردشگری کرواسی که متنوع و متفاوت نیز هست و آب و هوای مطبوع و ملایم و فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی متعددی که در کرواسی به گردشگران کرواسی ارائه می‌ شود همه و همه باعث شده است که شهرت جهانی داشته باشد و این کشور زیبا را به یک مقصد ایده ‌آل برای سفر تبدیل می ‌کند.

شهرهای زیبای کرواسی مقصدی است که در آن می ‌توانید از خستگی ‌ها و دغدغه‌ های روزمره زندگی به آرامش طبیعت پناه ببرید و کلی تفریح و لذت ببرید و اوقات خوشی را در کنار خانواده رقم بزنید

معرفی شهرهای کرواسی

علاوه بر مواردی که در مقالات ذکر شد، سفر به کرواسی برای شما چندان گران و هزینه بر تمام نمی ‌شود . این کشور مردمانی بسیار مهمان ‌نوازی را دارد که همین موضوع باعث میشود که شما گردشگران در کرواسی خاطره و احساس خوشایندی از سفر به کرواسی همراه خود به ایران ببرید و کافه ‌ها و رستوران ‌های متعدد در قدم به قدم با نوشیدنی ‌ها و غذاهای لذیذ محلی و سنتی این کشور که به گرمی از شما پذیرایی خواهند کرد . اقامتگاه‌ های کشور کرواسی نه تنها جایی برای استراحت و ریلکس کردن هستند ، بلکه در آنجا می توانید سلامتی خود را بازیابید و این برای کسانی که تمام ایام سال به سختی مشغول کار و فعالیت می باشند فرصت بسیار مناسبی خواهد بود. در یک کلام ، کرواسی مقصدی است که در آن می ‌توانید از خستگی ‌ها و دغدغه‌ های روزمره زندگی به آرامش طبیعت پناه ببرید و کلی تفریح و لذت ببرید و اوقات خوشی را در کنار خانواده رقم بزنید.

 

شهرهای کرواسی


اهالی این کشور به ‌قدری مهمان‌ نواز هستند که تمامی تلاش خود را برای خوشحالی شما می کنند و طبیعت این کشور، در نوع خود منحصر‌ به‌ فرد و قابل توصیف نیست و همین مسئله ، گذراندن سفری به‌ یاد ماندنی را تضمین می ‌کند و اگر دوست دارید تمام روز را در ساحل آفتاب بگیرید و یا به صدای امواج دریا گوش بدهید ، سواحلی در کرواسی وجود دارند که مکان دنج و آرامی را برای استراحت و آرامش شما فراهم می ‌کنند و امکان انجام ورزش ‌های آبی را برای شما به بهترین نحو ممکن در اختیارتان خواهند گذاشت. ضمنا شما می‌ توانید غواصی را با کمک راهنمایان مجرب و متبحر، تجربه کنید و از قایقرانی و شنا کلی لذت ببرید و شما می توانید قدم بزنید و کمی در هوای عالی این منطقه پیاده ‌روی کنید ، می ‌توانید ساعت‌ ها در پارک ‌ها راه بروید و هوای پاک تنفس کنید و از تماشای مناظر چشم‌ نواز مناطق گردشگری کرواسی  لذت ببرید و همچنین امکان این را دارید که به سوارکاری بپردازید و هر زمان که خسته شدید به یک رستوران معروف کرواسی بروید و از چشیدن طعم لذیذ غذاها و نوشیدنی‌ های محلی آن لذت ببرید. گذراندن تعطیلات در این کشور کوچک و زیبا ، قطعا سفری به ‌یاد ‌ماندنی برایتان خواهد ماند و مجموعه‌ بی‌ نظیری از سرگرمی‌ ها و تفریحات عالی و فوق العاده ای که برایتان در کرواسی تعبیه شده است و ضمنا سعی کنید کرواسی را برای سفر انتخاب نمایید تا شانس دیدن مونته نگرو و بوسنی و هرزگوین را نیز داشته باشید .


مهمترین شهرهای کرواسی

زاگروب

از زیباترین شهرهای توریستی دنیا می توان به زاگرب کرواسی اشاره نمود که در نوبه خود یکی از بهترین ها در دنیاست و توانسته است محبوبیت بسیار زیادی را در عموم مردم به خصوص گردشگران زاگروب در جذب توریست بیشتر به دست آورد و زاگرب ، هر آنچه را که از یک پایتخت زیبا اروپایی انتظار دارید را در اختیار گردشگران کرواسی قرار می دهد اعم از موسیقی، فرهنگ، هنر، تاریخ و غذاهای لذیذ آنجا را که به امتحانش قطعا می ارزد؛ بنابراین ، تعجبی نیست که چرا در سال ‌های اخیر تعداد گردشگران این شهر روز‌ به ‌روز افزایش یافته است و علاوه بر جاذبه‌ های ساحلی کرواسی ، این پایتخت زیبا و دیدنی ، یک مقصد گردشگری مهم و شهری بی ‌نظیر است که همه‌ توقعات شما را درسفر به کرواسی به اروپا برآورده خواهد کرد و نیز شهر زاگرب در نگاه اول، ترکیبی زیبا از فرهنگ ‌ها و سبک‌ های معماری مختلف می باشد و این کلان‌ شهر کوچک برای قدم زدن و لذت بردن از خیابان‌ ها و بناها تاریخی ساخته شده است.

 

زاگروب ( Zagreb )

 

در خیابان‌ های زیبا و دیدنی این شهر می‌ توانید قدم بزنید و در کافه‌های زیبا و قدیمی نوشیدنی و کوکتل بنوشید و در گالری ‌ها ، سینماها و موزه ‌ها از تماشای آثار فرهنگی ، تاریخی و هنری نهایت لذت را ببرید و از نظر جاذبه‌ های طبیعی هم این شهر یک مقصد چهار فصل و همیشگی می باشد و در بهار و تابستان ، اهالی و گردشگران کرواسی به دریاچه‌ Jarun می ‌روند تا شنا و قایق سواری را در تجربیات خود به یادگار بگذارند و از تفریحات ساحلی کلی لذت ببرند و در فصل زمستان هم کوه Medvednica که فاصله‌ بسیار کمی با زاگرب دارد ، در انتظار گردشگران علاقه ‌مند به اسکی است .

 

دوبروونیک

این شهر زیباترین و با‌شکوه‌ ترین شهر کرواسی می باشد  که مروارید آدریاتیک نیز نامیده میشود و شهرت جهانی دارد . این شهر در کنار ونیز و آمستردام ، یکی از سه شهر زیبای اروپا در فهرست میراث جهانی یونسکو است که به خاطر بناهای مربوط به دوره رنسانس شهرت بسیاری را از آن خود کرده است و این معجزه‌ ساخت بشر که لایق تحسین و ستایش است توسط برنارد شاو اینگونه توصیف شده ‌است : " کسانی که بهشت را روی زمین جست ‌و‌جو می‌کنند ، باید از شهر دوبروونیک دیدن کنند و هیچ جای دیگر این عظمت ، آرامش ، زیبایی و توازن را نخواهید یافت ".

 

دوبروونیک ( Dubrovnik )

 

اسپلیت

این شهر دومین شهر بزرگ کرواسی است و یکی از شناخته ‌شده ‌ترین  جاذبه های گردشگری کرواسی بشمار می رود . این شهر با زیبایی خود هر گردشگری در کرواسی را تحت تاثیر خود قرار می ‌دهد و آثار مربوط به قرن 17 در همه جای شهر اسپلیت دیده می‌ شود و در واقع دوره‌ های مختلف تاریخی در این شهر پیوند می‌ خورند . تاریخچه‌ این شهر بسیار حیرت آور است ، شهر اسپلیت در ابتدا یک کاخ پر ابهت متعلق به پادشاه Diocletian بوده است که هنگام حمله‌ دشمنان ، مردم پشت دیوارهای این کاخ پناه می گرفتند و خانه ‌های خود را همان جا بنا کردند و بدین ترتیب این کاخ تبدیل به یک شهر شد.

 

اسپلیت ( Split )

 

پولا

پولا بزرگترین شهر شبه ‌جزیره‌ ایستریا ( Istria ) در ابتدا پول ( Poole ) نامیده می شد و یکی از مستعمرات روم به شما رمی رفت ، یک بندر بزرگ و یک مرکز توریستی بین ‌المللی فوق العاده در این شهر وجود دارد که سالانه هزاران گردشگر کرواسی را جذب خود می کند و این شهر دارای گذشته‌ فرهنگی بسیار غنی می باشد و بناهای با شکوه متعلق به معماری روم را در خود جای داده است که معروفترین آنها Arena است و در این شهر، گردشگران می ‌توانند از موزه‌ ها و تئاترهای متعدد آن دیدن و بازدید نمایند. پولا سالانه میزبان جشنواره‌ فیلم پولا و جشنواره‌ موسیقی اپرا نیز می باشد و مجموعه ‌های توریستی این شهر در دنیا شناخته ‌شده هستند و هر سال نزدیک به 50 هزار توریست از پولا همه ساله دیدن می ‌کنند.

 

پولا ( Pula )


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 11 امتیاز دهنده به آشنایی با شهرهای کرواسی
معراج گشت آسمان