لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

مرکز خرید دی تو دی دبی ( Day to Day )

مرکز خرید دی تو دی دبی ( Day to Day )

در سفر به کشور امارات متحده عربی و شهر دبی به ویژه در نوروز باید از تمامی مراکز خرید دبی اطلاعات کافی را داشته باشید و چون امکان دارد برای شما مسافران عزیز مراکز خرید ارزان و مناسب تر مد نظر باشد تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید به همین منظور شما را با یکی از بهترین مراکز خرید در دبی یعنی فروشگاه دی تو دی آشنا می کنیم تا در تور دبی بتوانید یک خرید عالی را تجربه کنید. 

دی تو دی بهترین گزینه برای خرید ارزان است

آشنایی با مرکز خرید دی تو دی دبی

مرکز خرید دی تو دی دبی فروشگاهی است که در سال 1999 در منطقه دیره در شهر دبی تاسیس شد و دارای شعب مختلفی می باشد که بزرگترین آن روبروی مرکز خرید معروف و  بزرگ سیتی سنتر می باشد و ضمنا شعبه دیگر آن روبروی متروی الاتحاد قرار دارد که نسبت به شعبه های دیگر ارزان تر و دارای تنوع کالایی کمتری می باشد که شما میتوانید سری به آنجا هم بزنید . گردشگران امکان این را دارند که با مترو به راحتی به این مرکز خرید بروند و با هزینه بسیار مناسب و کیفیت خوب ، تمامی اجناس مورد نظر خود را تهیه کنند و لازم به ذکر است که شما گردشگران عزیز می توانید انواع پوشاک زنانه ، مردانه ، بچه گانه ، لوازم و لباسهای ورزشی ، ظرف و ظروف آشپزخانه ، وسایل تزیینی ، اسباب بازی برای کودکان ، کیف و کفش و چمدان ، لوازم الکتریکی ، لوازم تحریر و ... را در این مرکز خرید خریداری نمایید . 

 

فروشگاه های دی تو دی با دارا بودن انواع کالاها چون کیف و کفش ، پوشاک ، لوازم منزل ، وسایل تزیینی ، وسایل اشپزخانه و… که با قیمت مناسب و با کیفیت خوب به مراجعه کننده ها ارائه میشود نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است .

 

آشنایی با مرکز خرید دی تو دی

 

این فروشگاه ها از لحاظ دسترسی در موقعیت خوبی قرار گرفته است و به دلیل سرویس دهی خوب و برخورد خوب کارکنان سبب محبوبیت این فروشگاه زنجیره ای در بین مسافران و گردشگران شده است و اینکه شما اگر قصد خرید سوغاتی را دارید دی تو دی مکانی ایده ال برای خرید شما به حساب می آید .

 


آدرس و تلفن

در صورت نیاز و در خصوص سوالات خود می توانید با شماره تلفن 9988 325 4 971+ تماس بگیرید و آدرس این مرکز خرید نیز در منطقه خرید میدان بنیاس روبروی مرکز خرید سیتی سنتر دیره می باشد . فروشگاه دی تو دی روزانه ازساعت 9 تا 1 باز است به جز در جمعه ها که تعطیل است. برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس سایت daytoday.ae مراجعه نمایید.

معراج گشت آسمان مجری مستقیم شهرهای  تور امارات با ارائه تور دبی 7 شب و 8 روز و تور دبی هتل 5 ستاره این امکان را به شما مسافرین گرامی می دهد که سفری با مدت زمان مناسب و در مکانی بی نظیر سپری کنید.


 

 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.6 از 5 | از بین 17 امتیاز دهنده به مرکز خرید دی تو دی دبی ( Day to Day )
معراج گشت آسمان