لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا

شهر زیبای پاتایا تا پایتخت کشور تایلند شهر بانکوک 140 کیلومتر فاصله دارد و در سواحل شرقی تایلند واقع شده است . زیبایی بی کران پاتایا و آسمان لاجوردی و شنهاي نرم و درياي تمیز و زلال  آن تنها قسمتی از ویژگی های تور پاتایا می باشد که باعث شده است که این شهر مورد توجه توریست ها و گردشگران قرار گیرد ، در ادامه با ما همراه باشید تا شما گردشگران را با بازار شناور در پاتایا در آشنا کنیم.

مساحت بازار شناور پاتایا ۱۰۰,۰۰۰ متر مربع می باشد

آشنایی با بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا در محیطی به مساحت ۱۰۰,۰۰۰ متر مربع تعبیه شده است و به صورتی طراحی شده است که نظر و توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند و ضمنا در سفر شما از شاخصه‌ های بازار شناور پاتایا می‌ توان به وجود تعدادی از بهترین غذا فروشی‌های خیابانی در این منطقه اشاره کرد . در اینجا می‌توانید انواع نودل ، پد تایلندی ، تام یام و شیرینی‌های ویژه‌ تایلندی را تهیه و نوش جان کنید.

 

Pattaya Floating Markets


بازارهای شناور علاوه‌ بر اینکه مرکزی برای خرید و فروش انواع مواد غذایی و کالاهای سنتی و ویژه تایلند هستند ، بهترین مکان برای آشنایی گردشگران با سبک زندگی و آداب و رسوم مردم تایلند و اهالی این کشور بشمار می رود .

 

این بازار بیش از ۱۱۴ مغازه و فروشنده‌ در قایق دارد که محصولات تایلندی از قبیل میوه‌های محلی ، دسر و انواع غذا از سراسر این کشور می‌فروشند . همچنین ، لذیذترین غذاهای محلی و سنتی تایلند را می‌توانید در این بازارهای دیدنی و رنگارنگ و فوق العاده سنتی و جالب را تهیه و سرو نمایید.


در این بازار با تعداد زیادی غذاخوری خیابانی ، غرفه‌های فروش میوه ، سبزیجات ، سیفی جات ، کالاهای سنتی کشور تایلند ، فروشگاه‌ های سوغاتی و گالری‌های هنری رو به ‌رو خواهید شد که در نوع خود بی نظیرند و ضمنا شما در بعد ازظهرها یک نمایش فرهنگی بامزه و خاص هم می بینید .


نمایش میمون ها

می توانید بلیت نمایش را به صورت جداگانه و یا همراه با قایق سواری تهیه کنید که بلیت جداگانه این نمایش ۱۰۰ بات (حدود ۱۲ هزار تومان)  می باشد . ضمنا شما عزیزان با دیدن این نمایش زیبا ، بی اغراق یکی از باهوش ترین و البته مشهورترین میمون های کشور تایلند را میبینید و برگزاری این نمایش ها را گروه معروف پراکیت سیتپاراکان به عهده دارد که تجربه ای خاص و متفاوت و هیجان انگیزی برایتان رقم خواهد خورد.


این میمون به همراه همکار دیگرش ، نمایش های بسیاری داشته که شما را سرگرم می کند. میمون های بامزه از درون حلقه آتش می پرند و بدون آن که به خود آسیب بزنند و نکته جالب آنها این است که قدرت حل مسئله های ساده را دارند و حتی می دانند که چگونه گره ای را باز کنند و این باعث سرگرمی و تفریح گردشگران شده است . 


در نهایت توجه داشته باشید که شما می توانید همه روزه 6 میمون  بانمک را در بازار شناور پاتایا به همراه 6  نمایش در ساعات تماشا کنید.

 


آدرس و ساعات کاری بازار شناور پاتایا

شما گردشگران در تور تایلند با سوار شدن یک تاکسی از هر جای شهر پاتایا می توانید به بازار شناور پاتایا برسید و سوار قایق شوید و به خرید و دیدن از این بازارهای زیبا بپردازید.


ساعت کار این بازارچه های شناور از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب می باشد و آدرس آن : 

 

451/304 Moo 12، Sukhumvit Road ,Pattaya

 

خیابان سوخومیت ، پاتایا ، تایلند می باشد.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 23 امتیاز دهنده به بازار شناور پاتایا
معراج گشت آسمان