لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک ساحلی جمیرا دبی ( Jumeirah Beach )

پارک ساحلی جمیرا دبی ( Jumeirah Beach )

در طول چند سال گذشته شهر دبی از یک شهر معمولی به شهری شگفت ‌انگیز و لوکس و یکی از مهم ‌ترین ‌شهرهای لاکچری در دنیا تبدیل شده است که هر شخصی دوست دارد حداقل یک بار هم که شده به آنجا سفر کند . تعداد زیادی از مردم دنیا ، چه مردم عادی و چه انسان‌ های مهم و سرشناس در دنیا ، هر ساله  برای بازدید از این شهر عازم کشور امارات متحده عربی می‌شوند . با اینکه دبی شهری ساحلی است ، اما این قدر جاذبه‌ های مصنوعی و متنوع در آن وجود دارد که گردشگران  را صد در صد مطمئن خواهد کرد که برای بار دوم و سوم ترغیب به سفر به این شهر می کند ، ما در این مقاله قصد داریم یکی از جاذبه های مهم تور دبی را به شما عزیزان معرفی کنیم ، با ما همراه باشید .

 

پارک ساحلی جمیرا اولین پارک ساحلی دبی می باشد

آشنایی با پارک ساحلی جمیرا دبی

پارک ساحلی جمیرا یکی از پارک های ساحلی بسیار زیبا و خاص در کشور امارات متحده عربی و در شهر دبی واقع شده است که گردشگران در تمامی فصل های سال می توانند به آنجا بروند و از آن لذت ببرند.


این پارک یکی از مناطق گردشگری دبی می باشد و در سال 1989 میلادی به عنوان اولین پارک ساحلی شهر دبی ساخته شد و در حدود 12 هزار هکتار در خیابان ساحلی جمیرا و نزدیک به هتل معروف جمیرا بیچ دبی قرار گرفته است و شما در سفر به دبی و در امتداد ساحل پارکی پر از درختان نخل که برای آفتاب گرفتن مکانی دنج و سایه ساری زیبا برای تفریح گردشگران تعبیه شده است . دریای نیلگون به همراه درختان نخل ، ساحل طولانی و باریک آن به همراه چمنزارهای زیبا و وسیع ، محیطی دلپذیر و شادی را برای گردشگران و توریست های سراسر دنیا  فراهم شده است .

 

ضمنا در ماه های خنک سال نیز این پارک مکانی مناسب برای یک گردش خانوادگی محسوب می شود و چند غرفه برای فروش غذاهای ساده ، تنقلات و نوشیدنی نیز در این پارک برای شما گردشگران عزیز وجود دارد .

 

پارک ساحلی جمیرا


امکانات پارک آبی ساحل جمیرا

پارک ساحل جمیرا  یک پارک ساحلی ایده ‌آل برای گردش خانوادگی و دوستانه میباشد که با ۱۲ هکتار مساحت ، زمین ‌های بازی مخصوص کودکان ، جایگاه‌های مخصوص خانواده ها برای پیک‌ نیک ، فضاهای باربیکیو با خدمات ویژه ، زمین بازی والیبال ساحلی و منطقه اسکله‌ نما در ساحل به ‌همراه نجات ‌غریق آماده به انجام وظیفه وجود دارد که همه و همه جزو ویژگی‌ هایی است که اقامت شما گردشگران می‌ تواند به عنوان یک سفر فوق‌ العاده و متفاوت با هزینه پایین و تجربه ای بی نظیر به همراه داشته باشد .

 

این پارک یک نقاشی شگفت ‌انگیز از هم ‌آهنگی بین محوطه ‌سازی و محیط زیست با زیبایی چشمگیر می باشد و در سفر شما جزو مناطق گردشگری دبی محسوب می شود .


ساعات بازدید برای مسافران دبی ، از این پارک 8 صبح تا 10:30 شب است روزهای تعطیل می توانید تا ساعت ۱۱ شب هم به تفریح بپردازید و روزهای شنبه هم جهت رفاه حال خانم ها به آنها و بچه های زیر ۵ سال اختصاص داده شده است . ورودی این پارک بر ای هر نفر 5 درهم می باشد و اگر هم قصد دارید با اتومبیل وارد این محوطه شوید میبایستی 20 درهم اضافه پرداخت نمایید  و کلی لذت ببرید.

دبی امکانات تفریحی و گردشگری بسیار زیادی با هتل هایی با کیفیت بالا دارد که با رزرو تور دبی 7 شب و 8 روز و تور دبی هتل 5 ستاره از جاذبه ها و امکانات رفاهی بهترین هتل ها در بهترین مدت زمان نهایت لذت را ببرید.


 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 8 امتیاز دهنده به پارک ساحلی جمیرا دبی ( Jumeirah Beach )
معراج گشت آسمان