لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

معرفی مناطق گردشگری تایلند

معرفی مناطق گردشگری تایلند

کشور تایلند با مساحت حدود 513 هزار کیلومتر حدود 64 میلیون نفر را در خود جای داده است ، کشور تایلند را می توان قطب گردشگری در جنوب شرقی آسیا نام ببریم . بیشتر توریست ها و گردشگران با هدف گردش در شرق آسیا به صورت هوایی به بانکوک که پایتخت این کشور بشمار می رود سفر می کنند چرا که بانکوک بسیار زیباست و به دلیل بهره مندی از منابع بکر همچون جنگل های با شکوه ، سواحل معروف رویایی ، بهترین مکان برای قواصی در دنیا و همچنین مقرون به صرفه بودن و پایین بودن هزینه ها عموما گردشگران را از سراسر دنیا دعوت به کشورش دعوت و تشویق می کند . البته شما در کشور تایلند انواع هتل ها نسبت به بودجه خود خواهید دید در این کشور انواع هتل های لوکس و حیرت آور در کنار سواحل معروف این کشور نیز وجود دارد و اینکه سفر به این کشور بسیار آسان است ، این کشور برای یک مسافرت ساده و کم خرج بسیار مناسب و راحت است و مس تواند تجربه ای بسیار فوق العاده برای شما به یادگار بگذارد. جالب است که هنوز هم بر روی نقشه می توان جایی را پیدا کرد به دور از هیاهو و آرامش و گرانی که مقصد شما برای تفریح و سرگرمی باشد که شما را وسوسه کند تا چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوید ، کشور تایلند در همه جای دنیا شناخته شده است و در ذهن تمامی مردم دنیا مناظر زیبا ، سواحل بکر و رویایی ، جنگل ها و آداب و رسوم خاص و دیدنی و غذاهای جالب و متفاوت تداعی می شود 

بهترین مناطق گردشگری تایلند

جاذبه های تور تایلند

بانکوک ( Bangkok )

بانکوک به معنی شهر فرشته هاست و حتما این همه زیبایی و جذابیت در کنار این همه شگفتی های سنتی که قرار گرفته کار فرشته هاست. تایلندی ها هر روز هفته را با یک رنگ نام گذاری کرده اند ، بنابراین شما آنها را در روزهای هفته به یک رنگ میبینید مثلا چهارشنبه ها لباس سبز و جمعه ها آبی پوشند.

 

bangkok

 

گشت و گذار با پای پیاده لذت آن را دوچندان میکند به دلیل محله های زیبای بانکوک و بازارهای تماشایی ، کافه ها و دکه های کوچک غذا فروشی در همه جای مرکز این کشور پر است و یکی از تفریحات مردم بانکوک غذاخوردن و خوراکی هایی که در دکه ها است میباشد ، شما انواع سالن های ماساژ و اسپا ، معابد ، جنگل های زیبا که شما را محصور خود می کند.

 

شو آلکازار تایلند ( ALCAZAR CABARET SHOW )

شو آلکازار یکی از دیدنی های پر طرفدار در شهر پاتایا تایلند است که یکی از نمایش های جذاب است که دیدن آنها می تواند لحظات خوش و به یاد ماندنی برای گردشگران به ارمغان می آورد . بیش از 20 سال می باشد که این شو با سیستم صوتی و نور پردازی مدرن هر روزه تماشاگران زیاد و مسافران به خود جذب کرده و بسیاری از گردشگران در سراسر دنیا آن را شبیه به مولن روژ پاریس می دانند.

 

پس از هر اجرا و بسته شدن پرده ، دکورها به سرعت تغییر می کنند و لباس اجرا کننده ها عوض می شود ، انتخاب رنگ و مدل لباسهای برگزار کننده های شو از هر فرهنگ و کشوری انتخاب شده است و با زبان های هندی ، کره ای ، تایلندی ، فارسی ، انگلیسی ، روسی و ... به اجرا گذاشته می شود.

ALCAZAR CABARET SHOW

 

مینی سیام ( Mini Siam )

مینی سیام مکانی است که در شهر پاتایا در کشور تایلند واقع شده است که در آن انواع ماکت ها از آثار باستانی کشورهای مختلف جهان را در آنجا در سایز های کوچک برای گردشگران هم طراحی و ساخته اند. سیام نام قدیم کشور هزار معبد یعنی کشور تایلند است و کلمه مینی سیام به معنای تایلند کوچک است که نکته جالب آن این است که ماکت تخت جمشید از ایران ماست که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته است و بیش از صد مکان تاریخی دنیا به صورت مینیمال در این مکان زیبا نگهداری می شود که می توانید این مکان را حتما دیدن نمایید.

 

mini siam

 

باغ استوایی نانگ نوچ 

این باغ استوایی بسیار زیبا یکی از برترین دیدنی های شهر پاتایا بشمار می رود که در فاصله 18 کیلومتری جنوب این شهر قرار گرفته و این باغ با انواع گل های ارکیده ، نخل های زیبا ، گیاهان تزئینی و گل های گوناگون از سراسر دنیا طراحی شده است . دارای قسمت های گوناگونی از جمله : باغ فرانسوی با طراحی های متقارن ، درخچه های خاص ، خانه های سنتی تایلندی نیز در این باغ به چشم می خورد .

 

گردشگران تایلند می توانند از نمایش ورزش رزمی موی تای ، حرکات نمایشی فیل ها ، نمایش فرهنگ و هنر تایلند و در ضمن شما می توانید با کرایه دوچرخه تمام محیط ها و سرگرمی های این پارک را بچرخید و در دریاچه اش قایق پدالی سوار شوید . ضمنا می توانید نمایش فیل ها را تماشا کنید ؛ سوارشان شوید و با آن‌ ها عکس بگیرید و یا به بیش از 60 گونه‌ ماهی که در دریاچه‌ نانگ نوچ زندگی می کنند غذا بدهید .

 

دنیای زیر آب ( Underwater World ) 

از برترین و پرطرفدار ترین جاذبه های گردشگری دنیای زیر آب پاتایا می باشد که بزرگترین و زیباترین آکواریوم در قاره آسیا و همچنین از بزرگترین آکواریوم ها در دنیا به شمار می رود. دنیای زیر آب در جنوب شهر پاتایا واقع شده است و به شکل تونل که 100 متر طول آن ، 3 متر ارتفاع و بیش از 5000 آبزی در 200 گونه مختلف در این آکواریوم زیبا وجود دارد و اینکه شما می توانید انواع موجودات آبزی از قبیل کوسه ، سمور دریایی ، سفره ماهی ، سفره دریایی ، لاک پشت دریایی و سخره های رنگارنگ مرجان ها ، کوسه بامبو و ... را می توانید مشاهده کنید .

 

Underwater World

 

معبد مدرن وانسانگ وارارام ( Wat Yansangwararam )

این معبد یکی از مهمترین معابد شهر پاتایا است که ساختمان مدرنی دارد و معماری این معبد الهام گرفته ار معماری ژاپن ، چین ، هند ، سوئیس و ... می باشد و مرکزی برای مدیتیشن برای گردشگران تعبیه شده است و نکته قابل توجه این است که در کنار این معبد موزه چینی بنام Chinese Museum با نام Wihan Sian قرار دارد که شاما آثار هنری با ارزش در کشور چین است. این معبد در 12 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و تنها 3 کیلومتر با باغ استوایی نانگ نوچ فاصله دارد و همچنین نزدیک به کوه بودا است که جاذبه فوق العاده ای برای شما عزیزان خواهد بود .

 

Wat Yansangwararam

 

جزیره مرجان پاتایا

جزیره مرجانی شهر پاتایا که با نام اصلی ( کوه لن ) جزیره ای حدود 8 کیلومتر مربع می باشد که ارزش گردشگری بالایی دارد و دارای صخره های مرجانی ، آب های شفاف ، شن های سفید و غواصی و دارای محیط کاملا و رویایی محیط آرامش بخشی برای ریلکس کردن شما است .  این جزیره دارای طبیعت بسیار زیبا و سرگرمی های متنوع و هیجان انگیزی همچون جت اسکی ، پاراسیلینگ پشت قایق های پر سرعت و غواصی این جزیره را به تکه ای از بهشت تبدیل کرده است و حتما این مکان را در برنامه خود قرار دهید .

 

coral island

 

بازارهای شناور بانکوک 

بازارهای شناور بانکوک که در کانال بانکوک در فاصله ی 80 کیلومتری جنوب غربی شهر بانکوک واقع شده یکی از بزرگترین بازارهای تایلند و از جذاب ترین نقاط گردشگری برای توریست ها محسوب می شود. در این بازارها همه چیز اعم از میوه و سبزیجات تازه گرفته تا صنایع دستی و لباس و ... در قایق هایی از جنس چوب در کانال های در حال حرکت است و فروشندگان محلی آنجا مشغول فروش محصولات خود هستند . همچنین در کنار این بازار رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارد که در آن ها غذاهای تایلندی ، چینی و بین المللی سرو می شود و در ضمن خرید کردن از بازارهای شناور بانکوک روی آب خصوصا برای افرادی که اهل خرید هستند یکی از مهیج ترین و لذت بخش ترین کارها برای شما می باشد .

 

floating market

 

خلیج مایا 

خلیج مایا یک خلیج زیبا و شگفت انگیز در جزیره کوه فی فی که در کشور تایلند است که بخشی از مجمع الجزایر کوه فی فی است و از 6 جزیره تشکیل شده است. این ناحیه از تایلند بهشتی واقعی روی زمین است که هنوز دست انسان به آن نرسیده و بسیار بکر مانده است. جایی که بهترین تفریح است و شامل : شنا کردن در آب های شفاف و زیبا ، ساختن قلعه های شنی ، شیرجه زدن در آب یا غواصی با دوستان است.

 

بهترین زمان برای سفر به خلیج مایا در فصل اوج شلوغی از مسافران و توریست ها یعنی از نوامبر تا آوریل است که دریای اندامان آرام است و دسترسی به خلیج آسان می شود . محبوب ترین فعالیت این منطقه زیرآبی رفتن و غواصی در خلیج است که به گردشگران فرصت مشاهده حیوانات و گیاهان زیبا و شگفت انگیز زیر دریا را می دهد.

 

mayya bay


 

 

 


 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 3.7 از 5 | از بین 3 امتیاز دهنده به معرفی مناطق گردشگری تایلند
معراج گشت آسمان