لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

سفر به تایلند از شهرهای ایران

سفر به تایلند از شهرهای ایران

تایلند کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا و دارای جاذبه های توریستی و تفریحی زیبایی نظیر شهرهای ساحلی و جزایر بسیار زیبا و همچنین دارای مقاصد گردشگری بسیار متنوع همراه با فستیوال های فراوان می باشد . جالب است بدانید تقریبا 100 درصد توریست ها مجدد در حال برنامه ریزی سفر دوباره به این کشور هستند و همچنین کشور تایلند دارای مناطق سرسبز و ساحل های استوایی همراه با تفریحات متنوع دریایی نظیر حمام آفتاب ، غواصی و قایق سواری می باشد و تقریبا با هر سلیقه ای که دارید مقصدهای مورد نظرتان را با تنوع بسیار زیادی می توانید بیابید . جالب است بدانید که از کشور ایران پروازهای مختلف و متنوعی برای تور تایلند وجود دارد .

 

از تهران پروازهای مستقیم به مقصد بانکوک به صورت روزانه توسط شرکت هواپیمایی ماهان ایر و شرکت تای ایرویز ( ایر لاین ملی کشور تایلند ) وجود دارد، از این پرواز جهت سفر به شهر بانکوک استفاده می شود و اکثر تورهای تایلند با این پرواز انجام میشود که شما به دلخواه در سفر می توانید انتخاب کنید . نکته کلیدی اینجاست که ایرلاین های خارجی نظیر امارات ، قطر ایرویز ، کویت ایرویز ، الاتحاد و ... نیز پرواز هایی به مقاصد مختلف تایلند از جمله بانکوک و پوکت به صورت روزانه توریستهای بسیاری را به کشور تایلند میرساند ، با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با هواپیمایی های مختلف که از شهرهای ایران پرواز دارند را آشنا کنیم .

بهترین راه این است که از تهران به تایلند سفر کنید

پروازهای ایرانی به تایلند از شهرهای ایران

هواپیمایی ماهان ( Mahan Air ) 

 

در سفر به تایلند جالب است بدانید که پرواز های مستقیم هواپیمایی ماهان از تهران به سمت تایلند و شهر بانکوک از فرودگاه امام خمینی تهران به سمت فرودگاه بانکوک صورت می گیرد که مدت پرواز 6 ساعت و 15 دقیقه است .  دیگر پروازهای مستقیم هواپیمایی ماهان به سمت شهر پوکت تایلند از فرودگاه امام خمینی تهران به سمت فرودگاه پوکت HKT  صورت میگیرد که ساعت پرواز 7 ساعت و 15 دقیقه است ، البته این نکته را توجه داشته باشید که در سفر به تایلند توقف هم خواهید داشت .

 

هواپیمایی ایران ایر ( Iran Air )

این شرکت پرواز مستقیم فقط به بانکوک را تحت پوشش خود فرار داده است .

 

پرواز ماهان


پروازهای خارجی به تایلند از شهرهای ایران

تای ایرویز – هواپیمایی تایلند ( Thai Airways )

 

در سفر به تایلند بدانید که تای ایرویز یا هواپیمایی ملی تایلند به عنوان یکی از ایر لاین های مهم شرق آسیا شناخته شده است . این خط هوایی که با در اختیار داشتن 89 فروند بوئینگ و ایرباس ، 83 مقصد ملی و بین المللی را در بر دارد ، اخیرا پرواز به ایران را نیز در برنامه های خود اضافه کرده است و فرودگاه بین المللی سووارنابومی ، قطب پروازهای تای ایرویز واقع در بانکوک است و این شرکت در سال 1959 تاسیس و در سال 1960 اولین پرواز تای ایرویز در مسیر بانکوک – هنگ کنک انجام گرفت. پروازهای تای ایرویز دارای سه کلاس اکونومی ، رویال سیلک و رویال فرست کلاس است .

 

تای ایر

 

پروازهای تای ایرویز ، برای ایرانی‌هایی که قصد سفر به خاور دور را دارند ، بسیار مناسب است و همچنین پرواز مستقیم از تهران به تایلند ، از طریق شهرهای بانکوک و پوکت انجام می شود. برای سایر مقاصد حداقل یکبار و گاهی 2 بار توقف را دارند.

 

هواپیمایی ایر آسیا (  Air Asia  )

 

این هواپیمایی پرواز مستقیم از شهر تهران با یک توقف در کوالالامپور و در نهایت به شهر بانکوک تایلند دارد .

 

هواپیمایی الاتحاد ( Etihad Airways )

 

شما گردشگران عزیز می توانید این پرواز را انتخاب کنید ، این هواپیمایی تنها از شهر تهران با یک توقف در ابوظبی امارات به سمت تایلند پرواز دارد.

 

هواپیمایی امارات (Emirates Airlines )

 

این هواپیمایی از شهر تهران و مشهد با یک توقف در دبی به سمت تایلند پرواز دارد.

 

هواپیمایی الاتحاد

 

هواپیمایی ترکیش ایر لاین ( TURKISH AIRLINES )

 

از تهران ، مشهد ، شیراز ، تبریز ، اصفهان و اهواز به استانبول پرواز میکند و پس از یک توقف به سمت تایلند پرواز میکند .

 

هواپیمایی قطر ( Qatar Airways )

 

 از تهران ، مشهد و شیراز به سمت دوحه پرواز میکند و بعد از توقف در دوحه به سمت تایلند حرکت میکند.

 

هواپیمایی ایر فلوت (AEROFLOT  )

 

از تهران به سمت مسکو پرواز میکند و بعد از یک توقف به سمت تایلند حرکت می کند.

 

هواپیمایی گلف ایر (  Gulf Air  )

 

از تهران و مشهد با یک توقف در بحرین به سمت تایلند پرواز می کند.

 

هواپیمایی عمان ایر ( Oman Air  )

 

از تهران با یک توقف در مسقط به سمت تایلند پرواز میکند.

 

هواپیمایی فلای دبی ( Flydubai )

 

از تهران - تبریز - مشهد - شیراز - همدان - لار - اهواز - بندرعباس و اصفهان با یک توقف در دبی به سمت تایلند پرواز میکند .

 

هواپیمایی ایر آسیا


مسافت و اختلاف زمانی ایران و تایلند

فاصله تهران تا بانکوک 5450 کیلومتر می باشد و ضمنا توجه داشته باشید که طول پرواز از تهران تا بانکوک حدود 6/5 ساعت می باشد.

 

اختلاف زمانی تهران و بانکوک به این صورت است که ساعت بانکوک 2 ساعت و 30 دقیقه از تهران جلوتر است یعنی وقتی در تهران ساعت 9 صبح باشد در بانکوک ساعت 11:30 صبح می باشد.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.8 از 5 | از بین 11 امتیاز دهنده به سفر به تایلند از شهرهای ایران
معراج گشت آسمان