لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

نکات مهم سفر به تایلند

نکات مهم سفر به تایلند

تایلند را می توان جزو سه مقصد گردشگری محبوب در بین ایرانی ها  نام برد و به دلیل سواحل زیاد ، آب های شفاف ، جزایر بنام با طبیعتی بکر و فرهنگ خاص و آب و هوای مطلوب و عالی آن بسیار مورد استقبال در سراسر دنیا قرار گرفته است . تایلند به پایتختی شهر بانکوک کشوری عمدتا بودایی است ، معابد بودایی بخشی جدا ناپذیر از فرهنگ مردم تایلند به شمار می روند که البته نقش بسیار مهمی هم در صنعت گردشگری ایفا می کنند . هر کشوری دارای قوانین و مقررات خاص خود می باشد و برای همه افراد لازم است که قبل از سفر خود نکاتی را مورد توجه قرار داده تا بتوانند بهترین و بیشترین بهره برداری را از سفرشان کنند .

این نکته را در نظر بگیرید برای سفر به تایلند نیاز به ویزا دارید

آشنایی با نکات قبل از سفر به تایلند

توصیه ما این است که حداقل دو هفته وقت در نظر بگیرید ولی چنانچه مدت سفر بیشتر از یک هفته میسر نبود اشکالی ندارد یک هفته هم بسیار خوب میتوانید برنامه ریزی کنید. این نکته را در نظر بگیرید برای سفر با تور تایلند نیاز به ویزا دارید که مبلغ آن تقریبا 250 هزار تومان می باشد و 4 روز الی 1 هفته صدور آن زمان می برد که مدت ویزا 3 ماه است که شما تنها 30 روز میتوانید در این کشور اقامت داشته باشید ، برای مسافرت خود برنامه ریزی داشته باشید و قصد شما از سفر بسیار مهم و اساسی است زیرا در نوع برنامه ریزی شما تاثیر بسزایی دارد.


برای دیدن مناطق گردشگری تایلند ، همراهی با کارناوالهای مختلف ، شهربازی و تفریحات شبانه ، خرید و دیدن فروشگاههای مدرن و قدم زدن در محیط شهری مدرن ، تور بانکوک را برای سفر انتخاب کنید.


برای دیدن طبیعت بکر و رویایی و ریلکس کردن و استفاده از گردش های روزانه ، غواصی و کایاک سواری ، قایقرانی در امواج خروشان و گردش های مهیج و گردش در جنگل سوار بر فیل و ... جزیره زیبای پوکت را انتخاب نمایید و برای انجام تفریحات آبی و گشت وگذار و تفریحات شبانه و ساحل های شلوغ تور پاتایا گزینه خوبی برای شماست . پیشنهاد ما برای شما انتخاب شرکت های هواپیمایی قطر ( Qatar airways ) ، امارات (Emirates Airline ) و یا گلف ایر بحرین ( Gulf Air ) را انتخاب کنید البته برای سفرهای بیش از 10 روز ، ضمنا پروازهای داخلی هم می توانید انتخاب کنید و ضمنا شما عزیزان به جز خرید برای هر روز اقامت در تایلند حداقل مبلغ 80 دلار پیش بینی کنید.


سفر به تایلند مربوط به گروه سنی خاص یا زن و مرد یا متاهل و مجرد نیست و این سفر برای همه سنین مناسب است و هر کس بنا به نوع سلیقه خود می تواند یکی از شهرهای این کشور را انتخاب کند . فصل مناسب برای سفر مهرماه تا اواخر اردیبهشت است و بهترین زمان برای گردشگران که همیشه استقبال می شود فصل آبان تا آخر دی ماه می باشد .


دانستن زبان انگلیسی یک حسن برایتان به حساب می آید اما این سفر ضروری نیست ، در حد نیازمندی های روزمره ( خرید و سفارش غذا و پرسیدن آدرس ) کفایت می کند و برای سفر سعی کنید کمترین لباس و بار را همراه خودتان ببرید ، چند دست لباس راحت و وسایل ضروری برای سفر کافیست. نوع هتل با توجه به 3 ، 4 یا 5 ستاره و چند روزه اقامت ، بنا به بودجه شما انتخاب می شود و نکته مهم اینجاست که کیفیت و محل جغرافیایی هتل بسیار مهم است که به مراکز خرید و فروشگاهها و مناطق گردشگری دسترسی مناسبی داشته باشید. 
لازم به ذکر است که برای گرفتن ارز مسافرتی حتما چند روز قبل از تاریخ سفر با در دست داشتن بلیط ، ویزا و  پاسپورت خود به بانک ملت یا بانک سامان مراجعه نمایید و نکته آخر اینکه قبل از سفر حتما قوانین کشور تایلند و شهرهای تایلند را مطالعه نمایید تا به مشکل نخورید.

 


نکات مهم در هنگام سفر به تایلند

حمل یا استفاده هرگونه مواد مخدر یا محرک ممنوع و جرم به حساب می آید و عواقب آن بسیارحساس و غیر قابل بازگشت است و دارای بالاترین حد برای مجرمین می باشد.  پاسپورت و ویزایی که همراه دارید به عنوان تنها سند هویت شما در طول سفر است و در نگهداری و حفظ آن نهایت دقت را داشته باشید و سعی کنید پول و اشیا قیمتی خود را در صندوق امانات هتل که در اتاق هایتان تعبیه شده است بگذارید.


در صورت مفقود شدن گذرنامه ، ابتدا به اولین ایستگاه پلیس و سپس به سفارت اطلاع دهید تا مورد سوء استفاده قرار نگیرد و در صورت اجاره و یا استفاده از وسایل نقلیه از مصرف مشروبات الکلی جدا خودداری نمایید. زیرا در صورت بازرسی توسط پلیس و یا بروز هرگونه تصادف که منجر به خسارت شود با استفاده از دستگاه تست و محرز شدن الکل در بدن ، توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهید شد. در هنگام برگشت به میهن از قبول هرگونه بسته و یا وسیله از افراد ناشناس جدا خودداری نمایید زیرا امکان قاچاق مواد مخدر از افراد جهت سوء استفاده زیاد دیده شده است.


نقض قوانین مانند : ایجاد صداهای ناهنجار ، هرگونه مزاحمت و یا حتی سیگار کشیدن در مکان های خاص شامل جریمه های سنگین است. از تاریخ 18 آپریل 2013 واردات و حمل دارویی به نام های تجاری افرینول (Afrinol)  ، سودافد (Sudafed) و یا سینوتب (sinutab) به داخل کشور تایلند یا در حین ورود به این کشور اکیدا ممنوع می باشد.

 

مسافران حتی در حالت ترانزیت یا به قصد ورود به تایلند اجازه حمل یا داشتن این دارو را ندارند. متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به 5 سال زندان و جریمه نقدی 100.000 بات محکوم خواهند شد  و همچنین انواع داروهای خواب آور و مسکن در ورود به این کشور ممنوع و غیر قانونی می باشد.

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به نکات مهم سفر به تایلند
معراج گشت آسمان