لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

سفر به دبی از شهر های ایران

سفر به دبی از شهر های ایران

در سالهای اخیر نام دبی به مراتب بیشتر از گذشته شنیده ایم ، شاید زمانی به دبی می گفتند این شهر بیابانی بیش نیست اما حالا دبی بسیار فراتر از حتی یک شهر معمولی در دنیا شناخته می شود و تبدیل به یک شهر لوکس و لاکچری برای گردشگران در سراسر دنیا شده است و اینکه شهر دبی در حال حاضر یکی از مدرن ترین شهر های خاورمیانه می باشد و مهمترین شهر کشور امارات متحده عربی از لحاظ توریست و گردشگر و زبانزد مردم دنیا قرار گرفته است و سالیانه بسیاری از هموطنان ما عازم این شهر می شوند . اما از نظر وسعت دبی دومین شهر بزرگ امارات است و جایگاه اول را شهر ابوظبی دارد ، پیشرفت چشمگیر و قابل توجه امارات بخصوص شهر دبی باعث شده است در سال 2017 لقب بیست و دومین شهر لوکس و گران در دنیا بخصوص در خاورمیانه را از آن خود کند . اگر قصد سفر به این شهر را دارید و ساکن تهران نیستید ما در اینجا قصد داریم شرکت های هواپیمایی  که در شهرهای ایران به فرودگاه بین المللی دبی  پرواز دارند را برایتان شرح دهیم ، ضمنا شما بعد از خرید تور دبی و گرفتن ویزا به سرزمین برج‌ ها قدم می‌گذارید و شهری پر زرق ‌و برق که همه دوست دارند یک‌ بار هم که شده آن را از نزدیک ببیند .علاوه بر تهران از سایر شهرهای ایران نیز می توانید با تور دبی از شیراز ، تور دبی از اصفهان و ... به این مقصد سفر کنید.

لازم به ذکر است که هواپیمایی ماهان در لیست ایرلاین های ایمن در خاورمیانه قرار دارد

پروازهای ماهان از شهر های ایران به دبی

چنانچه قصد سفر به دبی امارات را دارید یکی از بهترین پروازهای مستقیم هواپیمایی ماهان می باشد ، ایرلاین ماهان که نامی شناخته شده در صنعت هواپیمایی کشور ماست و یکی از شرکتهای خصوصی ایرانی می باشد و دفتر مرکزی آن در تهران است و این شرکت در سال 1372 تاسیس شد و طی مدت زمان کوتاهی به یکی از خوشنام ترین در این عرصه تبدیل شد . نکته قابل توجه برای شما عزیزان اینجاست که ماهان جزو شرکت هایی است که اخیرا رشد چشمگیری در عرصه هواپیمایی در ایران داشته و در لیست ایرلاین های ایمن در خاورمیانه نام برده می شود .توجه داشته باشید که هواپیمایی ماهان ( Mahan Air ) تنها از شهر تهران مستقیم به شهر دبی پرواز دارد .

 

هواپیمایی ماهان


پروازهای ایران ایر از شهر های ایران به دبی

این هواپیمایی در سال 1340 با عنوان شرکت هواپیمایی ملی ایران ( هما ) و با نام بین المللی ایران ایر (Iran Air ) تاسیس گشت و یکی از قدیمی ترین هواپیمایی خاورمیانه می باشد . جالب است شما گردشگران بدانید که ایران ایر امروزه خدمات فرودگاهی هما مطابق با استانداردهای بین المللی و ارزش ها و معیارهای جهانی ، به بیش از 20 شرکت هواپیمایی خارجی خدمات رسانی می کند و همچنین دفاتر فروش ایران ایر در 41 شعبه بین المللی در سراسر دنیا و 23 شعبه داخلی در ایران در زمینه فروش بلیط و پشتیبانی ، خدمات بعد از فروش به مسافران و ... فعالیت دارد . نکته قابل توجه اینجاست که هواپیمایی ایران ایر ( Iran Air ) تنها از شهر تهران مستقیم به شهر دبی پرواز دارد .

هوپیمایی ایران ایر


پروازهای امارات از شهر های ایران به دبی

شرکت هواپیمایی امارات که دفتر مرکزی آن در دبی  و در فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است متعلق به کشور امارات متحده عربی است و روزانه به سراسر دنیا از خاورمیانه گرفته تا اروپا ، آفریقا ، جنوب شرق آسیا و ... پرواز دارد . این ایرلاین در سال 1985 تاسیس شده است و در سال 2015 رتبه نخست ایرلاین های برتر دنیا را از نظر شمار انتقال مسافرین بین المللی و ارائه خدمات از آن خود کرده است . امارات در حدود 18 هزار خدمه پرواز دارد که این تعداد ، روز به روز و با افزایش شمار این پروازها رو به افزایش می باشد که قطعا بهترین نوع ایرلاین در سفر به دبی می باشد . اگر مایل به سفر با این ایرلاین هستید باید خودتان را برای توقف های این هواپیمایی آماده کنید زیرا امارات پس از برخاستن از تهران به هر مسیری در هر جای دنیا ، توقفی در دبی دارد که در مسیر برگشت هم همین توقف در دبی تکرار می شود .

 

اگر در تور امارات قصد سفر با شرکت هواپیمایی امارات را دارید این ایرلاین از شهرهای مختلف ایران که در زیر برایتان شرح دادیم پرواز مستقیم خواهد داشت .

 

برنامه پروازهای مستقیم از شهرهای ایران به دبی :

 

تهران ( فرودگاه امام خمینی ) - دبی ( فرودگاه بین المللی دبی )
مشهد – دبی

تبریز – دبی

شیراز - دبی 

اصفهان – دبی 

لار – دبی

اهواز – دبی

بندرعباس – دبی

 

هواپیمایی امارات

پروازهای فلای دبی از شهر های ایران به دبی

شما مسافران عزیز در سفر به دبی می توانید با مراجعه حضوری یا به صورت اینترنتی و یا تلفنی 24 ساعت شبانه روز بلیط هواپیمایی فلای دبی در تمام مسیرها را  ارائه می دهند رزرو و خریداری نمایید .


برنامه پروازهای مستقیم فلای دبی به شهر دبی : 


تهران ( فرودگاه امام خمینی ) - دبی ( فرودگاه بین المللی دبی )
هفته ای 3 پرواز رفت و برگشت


مشهد - دبی 
هفته ای 7 پرواز رفت و برگشت


شیراز - دبی 
هفته ای 3 پرواز رفت و برگشت


اصفهان – دبی 
هفته ای 3 پرواز رفت و برگشت


لار – دبی 
هفته ای 3 پرواز رفت و برگشت


اهواز – دبی 
هفته ای 2 پرواز رفت و برگشت


بندرعباس – دبی 
هفته ای 3 پرواز رفت و برگشت

 

هواپیمایی فلای دبی


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 3 امتیاز دهنده به سفر به دبی از شهر های ایران
معراج گشت آسمان