لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رویدادهای دبی ( آبان ماه )

رویدادهای دبی ( آبان ماه )

دبی این شهر زیبا و توریستی سالانه هزاران نفر مسافر را از سراسر دنیا سمت خود جذب کرده است و همواره میزبان انواع نمایشگاه ها و فستیوال ها و کنسرت های مهم در سطح بین المللی می باشد تا از این طریق به تعداد گردشگران خود مخصوصا در دبی بیفزاید . شهر دبی به دلیل دارا بودن امکانات مناسب برای برگزاری این رویدادها و داشتن تجربه های کافی در این زمینه مورد قبول جامعه بین المللی برای افتتاح این نمایشگاه ها می باشد . اگر به تماشای این شهر و جاذبه ها و رویدادهایش علاقه دارید، فرصت نوروز را از دست ندهید. کافی است در تور دبی  شرکت کنید و همه دیدنی های این شهر جذاب را تماشا کنید.با تور دبی هتل 5 ستاره می توانید در مدت زمان اقامت تان از بهترین هتل های دبی با بیشترین امکانات رفاهی و تفریحی بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که هر ماه در شهر دبی تنوع بی نظیری از جشن ها و فستیوال ها در حال برگزاری می باشد

رویدادهای آبان 97 دبی

نمایشگاه هوایی دبی ( Dubai Air Show )

 

نمایشگاه تجارت جهانی هوا فضا در طی 5 روز با بیش از 1200 شرکت کننده از سراسر دنیا و 160 هواپیما برگزار می شود .

 

رویدادهای آموزشی هواپیمایی های مختلف ، جاذبه ها ، غرفه های فضایی و هیجان انگیز ، غرفه های حمل و نقل جزو نمایش در نمایشگاه هوایی دبی می باشد. همچنین این نمایشگاه دارای نمایشگاههای اختصاصی ، جلسات و کنفرانس ، مناطق آزمایشی برای کارشناسان صنعت هوانوردی سراسر جهان می باشد و اگر شما در صنعت هوانوردی مشغول هستید بهتر است این نمایشگاه را از دست ندهید .

 

زمان برگزاری :  21 الی 25 آبان – 12 الی 16 نوامبر 

مکان : Dubai Word Central

نمایشگاه air show دبی

 

جشنواره تخصصی غذا  ( Speciality Food Festival )

در جشنواره تخصصی غذا می بینید که چگونه کسب و کار در مواد غذایی در حال تکامل و رشد است و شما شرکت کنندگان راههای جدیدی برای عرضه مواد غذایی خود ، روش های نوین ، بهبود کیفیت و طعم های جدید پیدا خواهند کرد و همچنین می توانید در این نمایشگاه به لوازم آشپزخانه صنعتی و تولید کنندگان محصولات ارگانیک ، حلال و گیاهی دسترسی پیدا کنید .

 

این جشنواره با جشنواره هایی مانند نمایشگاه دریایی SEAFEX  ، YUMMEX خاورمیانه ( شیرینی سازی و شیرینی سازی بین المللی ) ، Gulfood Manufacturing  ( پردازش مواد غذایی ) ، Future Food Live ( ارائه محصولات نوآورانه غذایی و تجهیزات کشاورزی ) هماهنگ می باشد .

 

زمان برگزاری : 27 الی 29 آبان – 18 الی 20 نوامبر 

مکان : Dubai Word Trade Center  

نمایشگاه Speciality Food Festival دبی


رویداد های نزدیک تفریحی دبی

جشنواره دیوالی دبی ( Diwali In Dubai )

دیوالی یک جشنواره سرگرم کننده و خانوادگی هندی است و اینکه سمبل این جشنواره نور می باشد که پیروزی نیروی خوب بر نیروی بد را نشان می دهد و شما گردشگران عزیز امسال میتوانید در این جشنواره از تخفیفات خرید ، ناهارخوری و فعالیت های خانوادگی در این زمان لذت و بهره ببرید .

 

زمان برگزاری : 26 مهر الی 1 آبان – 18 الی 23 اکتبر 

 

فستیوال دیوالی دبی

 

جام بین قاره ای فوتبال ساحلی دبی ( Intercontinental Beach Soccer Cup  Dubai )

جام بین قاره ای فوتبال ساحلی دبی از سال 2011 با حضور برترین تیم های فوتبال به سبک ساحلی در دبی برگزار می شود و یکبار دیگر می توانید بهترین بازیکنان را در حال رقابت در کنار هم مشاهده نمایید .

ورودی و پذیرایی برای عموم رایگان می باشد.

زمان برگزاری : 9 الی 13 آبان – 31 اکتبر الی 4 نوامبر 

مکان : Marasi Business Ba

 

مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره ای دبی

 

سنسیشن ( Sensation )

سنسیشن یکی از بزرگترین فستیوال های موسیقی است که در آن همه با لباس هایی سفید حضور دارند. این فستیوال پس از سائو پائولو ، سانتیاگو ، سنت پترزبورگ و چند شهر دیگر در دبی برگزار می شود و ضمنا میهمانان این فستیوال می توانند از بهترین موسیقی های دیجی های معروف و همچنین سرگرمی های خیره کننده و آکربات بازی ها که همه در اطراف یک هرم به نمایش گذاشته می شوند لذت ببرند .

 

فراموش نکنید که لباس سفید خود را همراه داشته باشید .

 

زمان برگزاری : 19 آبان – 10 نوامبر 

قیمت بلیط : 390 الی 590 درهم 

مکان : Meydan

فستیوال سنسیشن دبی

 

فستیوال رنگ ( The Color Run )

اگر می خواهید یک روز هیجان انگیز و سرگرم کننده را داشته باشید قطعا فستیوال رنگ بهترین گزینه می باشد ، این رویداد بین المللی بیشتر از 6 میلیون نفر از 35 کشور را مجذوب خود کرده است . شما میتوانید در هر سنی که هستید در این فستیوال شرکت کنید تا از 5 کیلومتر راه  پر از پودر رنگی عبور نمایید و در ضمن این جشنواره نیز با جنب و جوش ، رقص و پاشیدن رنگ بر روی یکدیگر همراه است. اگر به دنبال این هیجان تمام نشدنی هستید می توانید به Road Autodrome دبی بروید . در طول این جشنواره ، جشنواره چالش تناسب اندام دبی که هدف آن 30 دقیقه ورزش روزانه در 30 روز است برگزار می شود .

 

زمان برگزاری : 20 آبان – 11 نوامبر 

قیمت بلیط : 50 الی 260 درهم

مکان : Dubai Autodrome

فستیوال رنگ دبی

 

کنسرت جنیفر لوپز

جنیفر لوپز یا J-LO همینطور که همگی می شناسید یکی از معروفترین خوانندگان جهان است که در سال 2014 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن و توسط مجله People  زیباترین زن جهان شناخته شده است اگر می خواهید جنیفر لوپز را از نزدیک ببینید می توانید در پایان سال میلادی در کنسرت این خواننده مشهور شرکت کنید.

 

زمان برگزاری : 26 آبان – 17 نوامبر 

قیمت بلیط : 345 الی 995 درهم 

مکان : Autism Rocks Arena

نمایش مد دبی ( Fashion Forward Dubai )

 

نمایشگاه مد دبی هر ساله توجه بسیاری از طراحان صنعت ود خاورمیانه را به خود جلب می کند و همیشه با بالاترین استانداردها برگزار می شود . در این نمایشگاه 28 طراح داخلی و خارجی از جمله Lara khoury ، Amine Bendriouich و Eudon Choi کارهای جدید خود را به نمایش می گذارند . همچنین این نمایشگاه سالن کتابخانه ، نمایشگاه های عکاسی ، نمایشگاه های موسیقی و نیز لوازمی همچون جواهرات را دارد که هرروز مهمانان می توانند از آن خریداری کنند .

 

زمان برگزاری : 4 الی 6  آبان – 26 الی 28 اکتبر 

مکان : Design Quarter (DQ) at d3

 

نمایشگاه مد دبی


کشور امارات جاذبه ها و سرگرمی های بسیار زیادی دارد که با استفاده از تور امارات می توانید آنهارا تجربه کنید. و برای داشتن مدت زمان بیشتر و تجربه ی همه ی شگفتی های این سرزمین تور دبی 7 شب و 8 روز را رزرو کنید.

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 13 امتیاز دهنده به رویدادهای دبی ( آبان ماه )
معراج گشت آسمان