لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

معرفی شهربازی دبی ( IMG Worlds )

معرفی شهربازی دبی ( IMG Worlds )

یکی از بهترین تفریحات از نظر کودکان ، نوجوانان و حتی بزرگسالان تفریح شهربازی و سرگرمی با وسایل هیجان انگیز می باشد و در سراسر دنیا میلیون ها شهربازی ساخته شده است که هریک ویژگی ها و امکانات منحصر به فرد خود را دارند . این بار قصد داریم به شهربازی دبی ( IMG Worlds ) که یکی از شهرهای مدرن و لوکس و بسیار جذاب در جهان است برویم و یکی از بهترین مناطق گردشگری دبی را به شما معرفی کنیم ، که در تور دبی تفریحاتتان بی نظیر باشد با ما همراه باشید . البته برخی از هتل های دبی امکاناتی دارد که با تهیه تور دبی هتل 5 ستاره هم خودتان و هم فرزندتان ساعت ها سرگرم می شوید و لذت می برید.

آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا است

شهر بازی آی ام جی ورد دبی

این جاذبه گردشگری مشهور در دبی این امکان را به شما می دهد تا از آب و هوای گرم دبی فرار کنید و وارد این شهربازی سرپوشیده شوید چون این مجموعه تفریحی با سرمایه گذاری یک بیلیارد دلاری و کاملا سرپوشیده و دارای دمای کنترل شده و بسیار مطبوع و خنک این امکان را به شما می دهد تا نهایت تجربه و لذت را از آن خود کنید . شهربازی آی ام جی ورد ( IMG Worlds ) از مکان های مورد علاقه کودکان و نوجوانان در شهر دبی است در اینجا همه وسایل بازی از شخصیت های محبوب کارتون های معروف و روز دنیا موجود و نکته مهم اینجاست که این مکان از انیمیشنی مارول الگو برداری شده است .

 

مارول یکی از مشهورترین کمپانی های سازنده در زمینه مشهورترین کارتون های معروف دنیاست که از نمونه آثار مشهور آن می توان به کاپیتان آمریکا و مرد عنکبوتی اشاره کرد . جالب است در سفر به دبی بدانید که ، آی ام جی بزرگترین مجموعه تفریحی سرپوشیده در دنیا است که با وسعتی معادل 140 هزار متر مربع است و امکان پذیرای 20 هزار گردشگر را در طول روز دارد و دارای هزاران جاذبه تفریحی از جمله : ترن هوایی و وسایل تفریحی هیجان انگیز با موضوع کاراکتر های کارتون نتورک و ابر قهرمان های مارول و دایناسورهای متحرک را دارد .

 

علاوه بر هزاران بازی و سرگرمی در این مجموعه انواع رستوران ها ، فروشگاه خرید خوراکی ، سینماهای مختلف ، فروشگاه های لباس با تم شخصیت های معروف نیز موجود است . شما در حضور در آی ام جی می توانید به دنبال تجربه هایی جدید باشید و اینجا برای خانواده هایی تعبیه شده است که می خواهند سلیقه خود را از کارتون مرد عنکبوتی به کارتون دایناسورها ( Velociraptors )  و کارتون پاورپاف گرلز ( Powerpuff Girls ) تغییر دهند . این مجموعه به چهار قسمت تفریحی تقسیم بندی شده است که می توان به : عجایب ، شبکه کارتون ، دره گم شده ماجراهای دایناسورها ، سینما سه بعدی تفرجگاه IMG و جاذبه های تفریحی را می توان نام برد .

 

شهربازی imgworlds

 

نکته قابل توجه اینجاست که در ساخت ترن های اصلی این مجموعه برای ساخت این شهربازی از شخصیت های کارتون های مشهور الهام گرفته شده است ، برای مثال : ترن هوایی مجازی برگرفته از کارتون هالک است ( با استفاده از عینک های 3 بعدی ) و یا ترن هوایی چرخان که از کارتون مرد عنکبوتی انتقام دکتر آک برگرفته شده است . این پارک تفریحی به دنبال این است که که در پی این همه تلاش در تمامی این سالها " مقصد نهایی گردشگری بین المللی " را از آن خود کند و مردم را از سراسر دنیا به سمت خود بکشاند و کاملا موفق هم شده است . مدیر عامل موفق شهربازی IMG  ، لنارد اتو در مورد برنامه جدیدی بنام "  قلمرو ممنوعه  " در این مجموعه صحبت می کند که قصد دارد از 70 دایناسور رباتیک در آن استفاده کند و تفرجگاهی بی نظیر را به معرض دید گردشگران بگذارد .

 


" IMG Worlds " در یک نگاه تجمیلی


مکان : امارات متحده عربی ، دبی  

تم : مارول ، ماجراجویی در دنیایی از دایناسورها ، شخصیت های کارتون های مشهور دنیا


مالک : گروه Ilyas & Mustafa Galadari  


تاریخ افتتاح : 31 آگوست 2016 


فصل فعالیت : تمامی فصول سال 


وسعت : 140 هزار متر مربع 


وب سایت رسمی : http://www.imgworlds.com

 

شهربازی imgworlds دبی


قیمت بلیط و ساعات کاری شهر بازی IMG Worlds دبی

قیمت بلیط شهربازی " IMG Worlds " به شرح زیر می باشد :

 

برای هر نفر بزرگسال 300 درهم امارات (56 یورو)

کودک زیر یک متر و 20 سانتی متر 250 درهم

کودک زیر 3 سال و زیر 90 سانتی متر رایگان است.

 

ساعت کاری شهربازی  IMG Worlds به شرح زیر می باشد :

 

این مجموعه در تمام 365 روز سال باز است و اینکه :

یکشنبه  تا چهارشنبه از 11 صبح تا 9 شب 

پنجشنبه ، جمعه و شنبه از 11 تا 10 شب 

البته این ساعت ها نسبت به روزهای مختلف با توجه به مناسب های مختلف رسمی این کشور قابل تغییر است .


چگونه به شهر بازی دبی برویم؟

در صورتی که گروهی سفر می کنید می توانید به لیدر خود مراجعه نمایید تا در این گردش ثبت نام کنید و گروهی به این مکان بروید. اگر میخواهید به صورت انفرادی سفر کنید میتوانید از طریق زیر به شهر بازی IMG Worlds دبی بروید :

 

متاسفانه در حال حاضر هیچگونه مترو و ایستگاه اتوبوسی نزدیک به شهر بازی IMGworlds وجود ندارد و بهترین گزینه گرفتن تاکسی است که شما در هر کجایی که هستید میتوانید مستقیم به اینجا بروید و اینکه شهربازی آی ام جی IMGworlds در خیابان شیخ زائد در اتوبان E311 چسبیده به دهکده جهانی می باشد که بهترین راه استفاده از گردش های گروهی می باشد .

 

امکانات جانبی شهربازی IMG Worlds دبی :

 

پارکینگ رایگان در این مجموعه با ظرفیت بالا 


صندوق امانات برای نگه داشتن وسایل شخصی شما عزیزان که با توجه به ابعاد وسایل شما هزینه های آن متغیر است .


دستگاه های خود پرداز در ورودی اصلی ، مجاورت صندوق امانات و در لابی ورودی سالن قرار دارد .


مرکز کمک های اولیه و خدمات رسانی به بازدید کنندکان این مجموعه تفریحی

با معراج گشت آسمان با خیال راحت می توانید تور امارت ، شهر دبی را تهیه کنید و سفری راحت داشته باشید.و همچنین پیشنهاد ما برای مدت اقامت بیشتر و لذت بردن از همه ی جاذبه های این شهر شگفت انگیز تور دبی 7 شب و 8 روز است.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به معرفی شهربازی دبی ( IMG Worlds )
معراج گشت آسمان