لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

محله چینی ها در سنگاپور

محله چینی ها در سنگاپور

بازار چینی ها در محله چینی ها در سنگاپور در سال ۱۸۲۱ هنگامی که اجناس ارزان قیمت چینی از شهرهای  چین وارد سنگاپور شد بازگشایی شد ، افرادی که با تور سنگاپور سفر می کنند خوب است که برای خرید سوغاتی سری هم به این محل بزنند ، مسافرین که از چین آمده بودند و همگی مرد بودند در اطراف جنوب رودخانه سنگاپور که به معروف است مسکن گزیدند و از آن به بعد این محله افتتاح شده است .

 

محله چینی ها در سنگاپور

محله چینی ها یکی از بهترین مکان ها برای خرید سوغاتی است و از شلوغ ترین اماکن سنگاپور به شمار می رود

همه چیز درباره محله چینی ها در سنگاپور

 بهترین زمان بازدید از محله ‌ی چینی‌ ها 

 ساختمان‌های بلند و مدرن، مغازه‌های قدیمی، بازارچه‌ها، چای‌خوری و غذاخوری‌های چینی در کنار هم قرار گرفته‌اند. بهترین زمان برای بازدید از محله چینی ها در سنگاپور، ایام سال نوی چینی یعنی ماه‌های ژانویه یا فوریه است ، یک ماه قبل از شروع سال نو، محله‌ی چینی‌ها به زیبایی تزیین می‌شود و در گوشه و کنار آن نورپردازی‌های زیبا و چشمگیر به چشم می‌خورد ، این محله به بهترین جا برای گشت و گذار و خرید و عکاسی تبدیل می‌شود.

خیابان‌ها پر از غرفه‌هایی می‌شود که غذا، وسایل تزیینی، لباس، گل و گیاه و وسایل منزل می‌فروشند و فروشندگان با صدای بلند سعی می‌کنند توجه خریداران را جلب کنند.  علاوه بر روزهای شروع سال نو، جشن نیمه‌ی پاییز که هر سال در ماه سپتامبر برگزار می‌شود، یکی دیگر از فرصت‌های عالی برای خرید و گشت و گذار در محله‌ی چینی‌های سنگاپور است ، در روزها و شب‌های برگزاری این جشنواره، خیابان‌ها با هزاران فانوس زیبا، در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف، تزیین می‌شوند و اهالی محل تک تک مغازه‌ها را در جست و جوی کیک ماه کیک مخصوص این جشن، سر می‌زنند.


انواع کالاهای موجود در بازار چینی ها

سرتاسر این خیابان دیدنی را مغازه‌های قدیمی در بر گرفته‌اند که مکانی بسیار مناسب برای خرید هستند ، محصولات عرضه شده در این مغازه‌ها کمی با مراکز خرید بزرگی که سنگاپور را به آن می‌شناسند ، متفاوت است ، در این خیابان می‌توانید لباس‌های باکیفیت زنانه و مردانه، پوشاک منزل، لباس مهمانی از برندهای مختلف جهانی را خریداری کنید ، کوسن‌های چهل تکه در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسند که توجه بسیاری از گردشگران را جلب می‌کنند ، ساعت کار فروشگاه‌ها با هم متفاوت است اما معمولا از حدود ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر، مغازه‌ها باز هستند و می‌توانید خرید کنید.

 

محله‌ی چینی‌ها در سنگاپور با خانه‌های رنگارنگی که مغازه هم هستند و جاذبه‌های تاریخی انگشت ‌شماری که دارد، به مکانی لذت‌بخش برای قدم زدن و گشت‌وگذار تبدیل شده است ، این محله به ۴ بخش اصلی تقسیم می‌شود اما مرکز فعالیت‌ها در خیابان اسمیت و پاگار متمرکز است ، مغازه‌های قدیمی و مکان‌هایی برای عبادت این قوم از عوامل جذب گردشگر به این محله‌ی زیبا است ، از معابد محله ‌ی چینی‌ها می‌توان به هویکن قدیمی و هوک کنگ اشاره کرد ، در اینجا می‌توانید ترکیبی از هر نوع هتل را هم بیابید، از مسافرخانه گرفته تا هتل پنج ستاره‌ی لوکس.

 

 


 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 92 امتیاز دهنده به محله چینی ها در سنگاپور
معراج گشت آسمان