لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

نمایشگاه های گوانجو

نمایشگاه های گوانجو

سالانه نمایشگاه های زیادی در گوانجو برگزار می شود و دلیل آن قیمت مناسب بابت برگزاری نمایشگاه و انتقال اجناس به سایر کشور های دنیا با بهترین قیمت ها و بهترین خدماتش است و اینکه هر ساله تعداد زیادی گردشگر و تجار از ایران به چین بابت دیدن از این نمایشگاه راهی می شوند .

در این نمایشگاه ها حدود ۵۰ ارگان تجاری مختلف از سراسر دنیا جمع می شوند و متشکل از هزاران شرکت تولیدی و تجاری چینی و خارجی می باشد

درباره نمایشگاه های گوانجو

در این نمایشگاه ها چیزی حدود ۵۰ ارگان تجاری مختلف از سراسر دنیا جمع می شوند و اینکه از هزاران شرکت تولیدی و تجاری چینی و خارجی تشکیل شده است، حضور دارند که در میان آنها شرکت های ایرانی هم میباشد و نیز نمایشگاه گوانجو چین بزرگ‌ ترين نمايشگاه تجاري چين است كه داراي متنوع‌ ترين شركت‌ كنندگان و بيشترين بازديدكننده از نقاط مختلف دنیا است و نمایشگاه گوانجو چین از مهمترين رخدادهای دنيای تجارت بين‌الملل محسوب شده كه هر ساله تجار و بازرگانان كشورهای مختلف را دور هم جمع کرده و موجب رقم خوردن میلیاردها دلار معمامله تجاری می‌گردد.  حضور ایرانی‌ها در نمایشگاه کانتون گوانجو با تور چین برای ما ایرانی‌ها نام شهر گوانگجو چین با نام نمایشگاه کانتون فیر که نمایشگاه توانمندی‌ های صادراتی و واردات چین می‌ باشدعجین شده است و از آنجایی که بیشتر صنایع و کارخانجات چین در جنوب این کشور واقع شده، شهر گوانگجو به عنوان قطب نمایشگاهی و صنعتی کشور چین برگزیده شده است. نمایشگاه گوانجو از مهمترین نمایشگاه‌های تجاری کشور چین و دنیاست و با برگزاری نمایشگاه گوانجو فرصت‌های مناسبی در جهت مشاهده نمونه كالا، کنترل بسته‌بندی و مذاكره مستقيم و بدون واسطه با توليدكننده در کارخانه‌ها و مشاهده مستقیم خطوط توليد ايجاد می‌شود.

 

درباره نمایشگاه های گوانجو


بازدید کنندگان و شرکت کنندگان در نمایشگاه گوانجو

در اين نمايشگاه ۵۰ ارگان مختلف تجاري كه متشكل از هزاران شركت توليدي و تجاری چينی و خارجي هستند شرکت می‌کنند. علاوه بر فرصت گفتگوی رو دررو، امكانات منحصر بفردي كه براي دستيابي به اطلاعات از طريق اينترنت براي بازديدكنندگان ايجاد شده است، امكان دستيابي آسان‌تر به اطلاعات مورد نظر در زمان بسيار كوتاه را ممكن مي‌سازد. در کنار آشنایی با تولیدکنندگان محصولات جدید، شرکت در نمایشگاه کانتون، فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با تجار و بازرگانان کشورهای مختلف دنیا را به دنبال دارد و از این رو می‌توان گفت در این نمایشگاه علاوه بر جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود از کشور چین، می‌توان به رایزنی و بازاریابی و تبادل اطلاعات با بازدیدکنندگان سایر کشورها پرداخت. تاریخ و تقویم نمایشگاه گوانجو ۲۰۱۶  تاریخ نمایشگاه گوانجو چین در ماه آوریل (معادل فروردین و اردیبهشت) و اکتبر و نوامبر (معادل مهر و آبان) بوده که تولیدکنندگان در مشاغل مختلف در این نمایشگاه به عرضه محصولات خود می‌پردازند. نمایشگاه گوانگجو چین در ۲ دوره، هر ۶ ماه یک بار در ماه‌های اکتبر و نوامبر به عنوان گوانگجو پاییزه و در ماه‌های اپریل و می به عنوان گوانگجو بهاره برگزار می‌شود ، ضمنا هر کدام از نمایشگاه‌های گوانگجو پاییزه و گوانگجو بهاره در ۳ فاز برگزار می‌شود که طول برگزاری هر فاز ۵ روز و فاصله بین فازها ۳ روز می‌باشد .

 

نمایشگاه گوانجو

 

محل جدید نمایشگاه گوانجو با افتتاح ساختمان جدید نمایشگاه گوانجو در محل اصلی برگزاری نمایشگاه در مجتمع نمایشگاهی سایت قدیمی نمایشگاه گوانجو که در داخل شهر گوانجو بود تعطیل شد و تمامی فازهای نمایشگاه به سایت اصلی  که خارج از شهر می‌باشد منتقل شد و شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر از هتل های گوانجو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و در آخر دقت داشته باشید با تجیمع نمایشگاه در یک سایت و تقسیم ‌بندی تخصصی ‌تر صنایع و محصولات با توجه به نیاز بازارهای داخلی و خارجی و همچنین با توجه به ویژگی‌های مشترک صنایع قرارداده شده در هر مرحله، پیش‌بینی می‌شود بازدید از نمایشگاه برای بازدیدکنندگان ساده تر و با بازده بیشتر صورت گیرد.

 

نمایشگاه گوانجو

 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 34 امتیاز دهنده به نمایشگاه های گوانجو
معراج گشت آسمان