لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

فاز های نمایشگاه گوانجو

فاز های نمایشگاه گوانجو

در ابتدا لازم است بدانید که نمایشگاه های تور گوانجو در طی ۱ سال چندین بار برگزار می شود و ما سعی کرده ایم در این مقاله به مهمترین فازهای نمایشگاهی گوانجو که کلی هم طرفدار دارد، بپردازیم و اینکه فاز های نمایشگاه گوانجو به ۳ دسته تقسیم بندی میشوند که ما در این مقاله سعی نموده ایم تا هر ۳ فاز نمایشگاهی را به صورت کامل توضیح دهیم .

نمایشگاه گوانجو دارای 3 فاز است که همه ساله هزاران تولید کننده و خریدار از آن ها بازدید می کنند

معرفی فازهای نمایشگاه گوانجو

فاز اول نمایشگاه گوانجو

تاریخ میلادی : 15 الی 19 آوریل و 15 الی 19 اکتبر تاریخ شمسی: 27 الی 31 فروردین و 24 الی 28 مهر ، این نمایشگاه شامل ماشین‌ های بزرگ و کوچک صنعتی، دوچرخه و موتور سیکلت، قطعات یدکی خودرو، لاستیک، فرآورده‌های شیمیایی، سخت‌افزار، ابزار آلات، خودرو، ماشین‌آلات ساختمانی و جاده‌ای و کشاورزی، کامپیوتر و لوازم جانبی آن، محصولات الکتریکی ولوستر و چراغ، مصالح ساختمانی و دکوراسیون و بهداشتی ساختمان، کفپوش، کاشی، کابینت، لوازم خانگی برقی و ... می باشد.

 

نمایشگاه گوانجو

 

فاز دوم نمایشگاه گوانجو

در ابتدا لازم به ذکر است که تاریخ فاز دوم نمایشگاه گوانجو تاریخ میلادی عبارت است از : 23 الی 27 آوریل و 23 الی 27 اكتبر تاریخ شمسی : 4 الی 8 اردیبهشت و 2 الی 6 آبان ، این نمایشگاه شامل لوازم آشپز خانه و پذیرایی، سرامیک، شیشه و بلور، هنرهای شیشه و سفال و سرامیک، مبلمان، لوازم باغبانی، باغ و باغچه، سنگ‌های تزیینی، صنایع دستی، لوازم حصیری، ست اتاق خواب، آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، ساعت، لوازم دکوری و هدیه، لوازم مخصوص جشن‌ها و لوازم تحریر و ... می باشد.

 

فاز سوم نمایشگاه گوانجو

تاریخ فاز سوم نمایشگاه گوانجو از تاریخ میلادی : 1 الی 5 می و 31 اکتبر الی 4 نوامبر و  تاریخ شمسی : 12 الی 16 اردیبهشت و 10 الی 14 آبان میباشد که مسافرینی که میخواهند در این نمایشگاه حضور داشته باشند بایستی حداقل ۱ ماه قبل از آن اقدام فرمایید ، این نمایشگاه شامل جواهرات، انواع پوشاک، آویزها و تزیینات، محصولات خز، چرم و فوم، الیاف و مواد خام پارچه، منسوجات خانگی و حوله، پرده، فرش روفرشی و کناره، محصولات بومی چین، مواد خوراکی، بهداشتی و دارویی، دستگاه‌های پزشکی، ارتوپدی و توانبخشی، لوازم ورزشی و پرورش اندام، لوازم مسافرتی، لوازم اداری، کیف و کفش و چمدان و ... می باشد.

 

نمایشگاه گوانجو چین

 


آژانس معراج گشت آسمان مجری مستقیم تور چین

 

 

 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.9 از 5 | از بین 50 امتیاز دهنده به فاز های نمایشگاه گوانجو
معراج گشت آسمان