لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آشنایی با شهر پوکت

آشنایی با شهر پوکت

شهر پوکت واقع در جنوب غرب کشور تایلند یکی از افسانه ای ترین مناطق توریستی برای شما گردشگران به شمار می رود ، سواحل شنی و رویایی که چندین مایل در کناره های دریا گسترده شده اند و آبی زلال و شفاف مملو از جاذبه های دریایی و غواصی در زیر دریا شامل می شود؛پوکت تایلند دارای سواحل متعددی مانند : ساحل کامالا ، ساحل کارون و ساحل پاتونگ و همچنین گشت در جنگل های سبز گرمسیری، جنگل های وسیع نارگیل ،شالیزارهای زیبا و به دلیل سواحل منحصر به فرد تفریحات موج سواری ، قایق سواری ، اسکی روی آب و حتی بانجی جامپینگ جزئی از تفریحات این جزیره به شمار می رود. نوروز امسال فرصت بسیار مناسبی برای بازدید از این شهر زیبا است. با شرکت در تور تایلند می توانید از شهر پوکت تایلند و دیگر دیدنی های تایلند لذت ببرید. 

پوکت را بهشتی در تایلند می نامند

نقشه پوکت

 

نقشه شهر پوکت


مناطق گردشگری پوکت

فانگ نگابای پوکت

یکی از معروفترین گردش های روزانه منطقه فانگ نگابای است که شامل فیل سواری ، رانندگی در سواحل  گردش جزیره با قایق ای کوچک در دریای فانگ نگابای که حیات وحش بسیار جذابی نیز دارد که می توانید به غار های اطراف رفته و ناهارتان را در انجا در محیطی رویایی میل کنید.

 

فانگ نگابای پوکت

 

نیل ایسلند پوکت

یکی از مناطق معروف به نام  Nail Island است که با فیلم ( مردی با اسلحه طلایی ) جیمز باند به شهرت جهانی رسید که حتما یکی از پربازدید ترین مناطق گردشگری تایلند  نیز می باشد.

 

جزیره جیمز باند پوکت

 

روستای کوه پانی پوکت

از دیگر مناطق معروف تفریحی پوكت روستای  Koh panyee  که روی صخره می باشد و گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

 

جزیره کوه پانی پوکت

 

شهر قدیمی پوکت

از مناطق تاریخی می توان به بازدید از شهر قدیمی پوکت Old Phuket Town نام برد که با وجود مقبره ها و معبد های مختلف مورد توجه شما مسافران می باشد که انواع فروشگاه های سنتی و صنایع دستی و موزه های بسیار زیبایی نیز در این شهر واقع شده است؛ همچنین بازدید از مجسمه بزرگ بودا جزو مناطق گردشگری تایلند پوکت جزیره به حساب می آید این مجسمه در بالای تپه های Nakkerd  و بین Chalong و Kata قرار گرفته است و جزء مناطق پر بازدید پوکت در می باشد .

 

شهر قدیمی پوکت

 

جزیره فی فی پوکت

از دیگر جاذبه های پوکت بازدید از جزیره از جزیره Phi Phi می باشد که یکی از زیباترین جزایر گرمسیری در جهان و یکی از اصلی ترین مناطق توریستی تایلند است . سراسر صخره های آهکی ، سواحل شنی و محیط رویایی به همراه غارهای پنهان روزانه صدها توریست را به سمت خود کشانده است؛ غار بزرگی بنام  Viking Cave به دلیل وجود مرجان ها و عمق زیاد منطقه غواصی بسیار مناسبی می باشد . بهترین زمان سفر با تور پوکت برای شما گردشگران از ماه نوامبر تا فوریه است زیرا دریا بسیار ارام است و شرایط بسیار مناسبی برای گذراندن یک سفر عالی را دارد.

 

جزیره فی فی

 

پارک تفریحی فانتزیا پوکت

از دیگر جاذبه های بازدید از پارک تفریحی Phuket Fantasea ، استراحت در ساحل Kata Noi و بازدید از موزه ی Phuket Trickeye ، موج سواری در Surt House  ، بازدید از حیات وحش Monkey Hill ، غواصی و اسنورکلینگ در پوکت و تفریح در پارک آبی Splash Jungle نام برد که این امکان را به شما گردشگران  می دهد تا نهایت لذت را ببرید .

 

پارک تفریحی فانتزیا پوکت


رستوران های پوکت

آشپزخانه مادر تری

این رستوران تمام ویژگی های لازم برای یک شام شاعرانه و افسانه ای را دارد که به محض ورود به رستوران حس ظرافت و زیبایی موج می زند ، در این رستوران هم غذاهای مدرن و هم سنتی تایلندی سرو می شود.

 

رستوران آکوا 

یکی از رستوران های ساحل کالیم در منطقه شمال پاتونگ که یک رستوران ایتالیایی به سبک مدرن است ، غذاهای سنتی این رستوران زبانزد و ارزش یکبار امتحان کردن را دارد ، قیمت های این رستوران کمی گران می باشد و خدمات کاملا حرفه ای و نمونه ای را به مشتریان ارائه می کنند.

 

رستوران دودو

رستوران دودو یکی از رستوران هایی است که غذاهای متفاوتی را در منوی سرآشپز فرانسوی خود به نمایش گذاشته است و حتما غذایی که باب میل شما باشد در این رستوران خواهید یافت؛ کسانی که در سفر با به دنبال طعم شیرین و عاشق شیرینی جات هستند کیک شکلاتی و توت فرنگی پر فروش این رستوران گزینه ی بسیار مناسبی برایشان باشد.

 

رستوران بوت هاوس

این رستوران در یک هتل 5 ستاره می باشد که یکی از رستورانهای معروف تایلند است که در منطقه ساحل کاتی قرار دارد؛ در فضای کاملا مجلل و غذاهای مثال زدنی فرانسوی و آسیایی سرو می شود در ضمن شما گردشگران می توانید با انتخاب این رستوران از خدمات بسیار چشمگیر و فضای دلچسب را امتحان کنید .

 

رستوران لوورساچ

این رستوران در دامنه ی کوه قرار دارد که بسیار مدرن و شیک طراحی شده است و دیزاین دکوراسیون نمایانگر شکوه و زیبایی لوازم خاورمیانه ای را دارد؛ منوی رستوران بسیار متنوع و شامل استارتر ، غذای اصلی و دسر می باشد ، اگر به دنبال یک شام شاعرانه هستید لوورساچ را از دست ندهید .

مراکز خرید پوکت

 

از مراکز خرید پوکت می توان به مجتمع تجاری جانگ سیلون Jung Ceylon که در مرکز شهر پوکت می باشد دارای 200 مغازه از انواع موارد مورد نیاز مشتریان می باشد و شما گردشگران نگران خستگی نیز نباشید چرا که مکانی رویایی برای سرگرمی شما مسافران تدارک دیده شده است و دارای مکانهای تفریحی شامل 5 اتاق سینمایی اس .اف ، استراک بول دارای 6 مسیر بولینگ ، بازی های ویدئویی و اسنوکر است .

 

پوکت ویکنر مارکت Phuket Weekend Market  این بازار محلی را بازار ناکا نیز می نامند که شامل کالاهای دست دوم ، اجناس عتیقه و کمیاب و غذاهای محلی می باشد و با محیطی کاملا سنتی گردشگران را جذب می کند؛ سنترال فستیوال پوکت Central Festival که درست خارج از شهر پوکت می باشد ، این مرکز قلب بازار این جزیره است دارای رستوران های بین المللی و همچنین پارکینگ رایگان می باشد و همچنین برای شما گردشگر در این مجموعه انواع  بازار های سنتی با لوازم سنتی و غذاهای محلی نیز یافت می شود .


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.7 از 5 | از بین 39 امتیاز دهنده به آشنایی با شهر پوکت
معراج گشت آسمان