لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بهترین زمان سفر به فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه

بهترین زمان سفر به فرانسه در فصل بهار میباشد و معمولا توریست ها این فصل را برای سفر به این کشور با تمدن و زیبا انتخاب میکنند و به طور کلی می‌توان گفت که بهتر است هر شهری را در فصل توصیه شده‌اش دید تا تجربه بهتری رقم بخورد، اما بدون شک پاریس یکی از استثناهای این قانون است ، تور پاریس همواره ایده خوبی است ، پاریس شهری است که دیدنی‌هایش وابسته به فصل خاصی نیست و تجربه‌های جذابش در تمام فصول در دسترس است و اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که بهترین زمان سفر به پاریس چه فصلی است، این مطلب به ۵ دلیل اصلی و مهم پرداخته که به شما ثابت می‌کند دیدن پاریس در همه فصول عالی و جذاب است.

 

تور فرانسه یکی از مهم ترین کشورهای توریستی جهان است و شهر زیبای پاریس سالیانه میزبان میلیون ها توریست از سراسر جهان می باشد ، قبل از سفر به این نقطه از زمین باید شرایط آب و هوایی را بسنجید و بهترین زمان سفر به فرانسه را انتخاب نمایید ، افراد ، فاکتورهای مختلفی را جهت سفر به مناطق گوناگون مد نظر قرار می دهند و عده ای با تمرکز بر روی شرایط جوی یا آب و هوایی بهترین زمان سفر به پاریس را انتخاب می کنند و برای عده ای دیگر معیار می تواند بحث مالی و هزینه ی سفر موضوع اصلی انتخاب زمان باشد، ضمنا تجربه نشان داده است، سفر به فرانسه مخصوصا به شهر پاریس می تواند یکی از خاطره انگیزترین سفرهای خارجی شما باشد البته در صورتی که زمان سفر به درستی انتخاب گردد .

بهترین زمان سفر به پاریس که هر دو شرط قیمت مناسب و آب و هوای خوب را دارا باشد پاییز است و جمعیت کمتری نسبت به تابستان در کشور فرانسه حضور دارند

آشنایی با شهر زیبا پاریس

پاریس به عنوان پایتخت یکی از مهمترین کشورهای دنیا یعنی فرانسه مشهور به شهر نور است و نیز پاریس در منطقه ای که ایل دو فرانس گفته می شود واقع شده است و به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور شناخته می شود. موزه ها، عطر و صنعت مد این شهر بیش از هر چیزی شهرت جهانی دارد و با برنامه ریزی درست و انتخاب بهترین زمان سفر به پاریس می توان از تمام آثار با شکوه فرهنگی و تاریخی این شهر بازدید کرد ، خوب است بدانید معمولا تاجران و افرادی که به دنبال فعالیت های اقتصادی هستند، سفر پاریس را به منظور انجام معاملات تجاری – اقتصادی در بزرگترین شهر اقتصادی قاره سبز (اروپا) انتخاب می کنند و از نظر رشد علوم نیز پاریس یکی از پیشرفته ترین شهر های اروپایی است، لذا سفر به پاریس می تواند به منظور انجام مصاحبه دانشجویی و انتخاب دانشگاه باشد.

 

بهترین زمان سفر به فرانسه

 

به طور کل با انتخاب دقیق بهترین زمان سفر به پاریس می توان ضمن انجام فعالیت های مختلف، گشت و گذاری ارزان در این شهر داشت و طی ۵۰۰ سال گذشته فرانسه از قدرت‌ های بزرگ فرهنگی، اقتصادی و نظامی در جهان بوده و در اروپا و دیگر بخش‌های جهان نفوذ سیاسی داشته‌است. در خلال سده‌های ۱۷ و ۱۸ میلادی، فرانسه بخش‌هایی از شمال آفریقا و جنوب شرق آسیا را مستعره خود ساخت و در سده نوزدهم و اوایل سده بیستم با گسترش مستعمراتش دومین امپراتوری بزرگ استعماری را در جهان تشکیل داد و فرانسه بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و بعد از اوکراین دومین کشور بزرگ قاره اروپا است. این کشور با کشورهای بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، سوئیس، ایتالیا، موناکو، آندورا و اسپانیا مرز زمینی مشترک دارد. فرانسه یکی از اعضای موسس اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد است و نیز این کشور همچنین عضو گروه جی ۸ و از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و دارای حق وتو است و فرانسه یک کشور دارای تسلیحات هسته‌ای است و در نهایت حدود ۶۴ درصد از مردم فرانسه کاتولیک، ۲۸ درصد بدون دین، و ۳ درصد پروتستان هستند. فرانسه کشوری سکولار است که در آن دین به طور کامل از سیاست جداست.

 

 زمان سفر به فرانسه


کدام فصل برای سفر مناسب تر است؟

همانگونه که بیان شد در فصل تابستان سفر به پاریس هزینه های بالایی را در بر می گیرد چرا که در این زمان بلیط، هتل، غذا و … گران است. بهترین زمان سفر به پاریس که هر دو شرط قیمت مناسب و آب و هوای خوب را دارا باشد پاییز است و جمعیت کمتری نسبت به تابستان در کشور فرانسه حضور دارند و شرایط جوی نیز عالی است. البته باید مد نظر داشت که با نزدیکی به زمستان مقداری هوای فرانسه سرد می شود و زمستان در دسته فصول خلوت گردشگری پاریس تقسیم بندی می گردد ؛ لذا افرادی که حوصله ی شلوغی ندارند می توانند بهترین زمان سفر به پاریس را این فصل انتخاب کنند و فصل بهار تقریباً از نظر بحث هزینه ای شرایطی همانند پاییز دارد با این تفاوت که پاریس مملو از شکوفه های بهاریست.

 

زمان سفر به فرانسه

 

بانوی آهنی دوست‌ داشتنی پاریس، فصل نمی‌شناسد و همواره زیباست. گوستاو ایفل که در سال 1889 این برج را ساخت، فکر نمی‌کرد عمر پاریس‌ نشینی برجش بیشتر از 20 سال باشد؛ اما نه تنها برجش در پاریس ماندگار شد، بلکه معروفیت و محبوبیتش از همه جاذبه‌های پاریس هم بیشتر شد و آنگونه که امروز هویت پاریس با برج ایفل گره خورده و پاریسِ بدون ایفل اصلا قابل تصور نیست ؛ حال، هر زمان که سفر پاریس برایتان پیش آمد، فارغ از فصل و ماهش، می‌توانید به دیدن این سازه فلزی عظیم بروید و از بودن در کنار نماد پاریس لذت ببرید و  بهترین زمان سفر به پاریس در فصل زمستان امکان قدم زدن در لوپِرا و سنت اونوره فراهم است و موزه ها، عمارت ها و پارک های زیادی در این شهر وجود دارد و اگر به ورزش تنیس، دوچرخه سواری و ماشین رانی علاقه دارید بهترین زمان سفر به پاریس را حتما چک کنید و متأسفانه امروزه سایت های زیادی با تبلیغات نادرست در مورد بهترین زمان سفر به پاریس توریست ها را دچار مشکلاتی می کنند.

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 35 امتیاز دهنده به بهترین زمان سفر به فرانسه
معراج گشت آسمان