لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بهترین زمان سفر به شهر پکن

بهترین زمان سفر به شهر پکن

تور پکن یکی از شهر های بزرگ و توریستی تور چین میباشد . این شهر تاریخی از تمام کشور های دنیا در تمام روز های گردشگران و توریست های زیادی دارد و در حال حاضر از ایران فقط خطوط هوایی ماهان ایر به این شهر پرواز دارد . شهر پکن با صابقه بیش از ۵۰۰۰ هزار سال جز شهر های تاریخی و صنعتی دنیا به حساب میاید .

یکی از بهترین زمان ها برای سفر به شهر پکن اوایل بهار است چرا که شکوفه های بهاری جلوه بی نظیری به این شهر می دهند

در چه فصلی به پکن سفر کنیم ؟

بسیاری از گردشگرانی که به پکن سفر می کنند ؛ اوایل فصل بهار را به دلیل داشتن مناظر شگفت‌ انگیزی که شکوفه‌های بهاری خلق می‌کنند انتخاب می‌کنند ولی جالب است بدانید که وضعیت آب و هوایی در اوایل بهار در مناطق مختلف چین بسیار متفاوت است، اگر مقصد شما شهرهای جنوبی چین باشد باید بدانید که در اوایل بهار هوایی گرم و شرجی از مشخصه‌های ویژه این مناطق خواهد بود و به همین دلیل باز شدن گل‌ها و شکوفه‌ها هم کمی زودتر از سایر مناطق اتفاق می‌افتد ولی در مناطق شمالی چین هوایی بهاری را می‌ توانید تجربه کنید و بهترین زمان سفر به مناطق جنوبی کشور چین فصل پائیز است زیرا که می‌توانید روزهایی گرم را بدون بارش‌های چشمگیر تجربه کنید. اگر مقصد شما شهرهای جنوبی چین است بهتر است اواخر پائیز را به جای اوایل بهار برای سفرتان انتخاب کنید که هوایی دلپذیرتر و شرایط جوی مساعدتری را در طول سفر خود تجربه کنید و کوهستان هونگ شان دره جیو ژایگو، شهر پکن و شهر کونمینگ از مقاصد مناسب سفر در فصل پائیز هستند.

 

پکن

 

فصل زمستان اگرچه ویژگی‌های خاص خودش را نظیر مناظر زیبای زمستانی، ورزش‌های زمستانی، قیمت‌های بسیار مناسب و مقرون به صرفه کلیه هتل‌ها و وسایل حمل و نقل عمومی و امور گردشگری دارد ولی به دلیل برودت هوا و شرایط نامساعد جوی خیلی مورد استقبال گردشگران نیست و به همین دلیل کمترین میزان سفرها به چین متعلق به فصل زمستان است و پیست‌ های اسکی در مناطق مختلف و فستیوال‌های سنتی و بین‌المللی گوناگون از جذابیت‌های سفر به چین در زمستان هستند ولی معروف ‌ترین و شناخته شده ‌ترین فستیوال زمستانی فستیوال برف و یخ هاربین است که هر ساله در فصل زمستان برگزار می‌شود و سازه‌های یخی شگفت‌انگیز نظر گردشگران را به خود جلب می‌کنند. اگر می ‌خواهید در زمستان به چین سفر کنید و از شرایط نامساعد جوی هم کمی دور باشید می‌توانید به جزیره هاینان سفر کنید و از ساحل زیبای سانیا لذت ببرید.

 

بهترین موقع سفر به پکن

 

همچنین منطقه هنگ‌ کنگ هم زمستانی معتدل دارد. به طور کلی مناطق جنوبی چین با زمستان‌های معتدل به همراه باران‌های گرمسیری برای سفر به چین در فصل زمستان مناسب هستند. پکن، هاربین، هنگ‌کنگ و سانیا از مناطق مناسب سفر در زمستان محسوب می‌شوند.

 

بهترین زمان سفر به پکن


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 72 امتیاز دهنده به بهترین زمان سفر به شهر پکن
معراج گشت آسمان