لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

ویزا کشور چین

ویزا کشور چین

کشور پهناور چین جزو کشور هایی میباشد که برای ورود گردشگران ایرانی از آنها در خواست اخذ ویزا این کشور را مینماید و نیز اخذ ویزا کشور چین دارای شرایط آسانی میباشد و نیازی به مصاحبه و یا حضور خود شخص ندارد و در ادامه نحوه اخذ ویزا تور چین و شرایط لازمه برای شما خواهیم گفت .

برای سفر به کشور چین باید ویزای چین را دریافت نمایید و در حال حاضر دریافت این ویزا راحت تر از قبل است و مصاحبه ای هم در کار نخواهد بود ، تنها باید مدارک مورد نیاز را به طور کامل تحویل سفارت دهید

مدارک مورد نیاز ویزا چین

جهموری خلق چین برای گردشگران اکثر کشورها ویزا را لازم نکرده است و گردشگران ایرانی که به دنبال سفر که چین میباشند بایستی قبل از سفر خود ویزا این کشور را تهیه نمایند و اینکه ویزا چین به ۲ صورت گروهی و انفرادی صادر می گردد و اینکه لازم به ذکر است که مدارک مورد نیاز ویزا چین عبارت است از : فرم سفارت کشور چین ( فرم پر شده )، دو قطعه عکس  6x4 توجه ( عکس با پس‌زمینه سفید و بدون کلاه و عینک ) که یکی از آن‌ها بر روی فرم سفارت الصاق می‌شود ؛ نامه تمکن مالی با حداقل موجودی 120,000,000 ریال که معادل دلاری 3000$ خواهد بود ؛ در ضمن (( نامه تمکن مالی نامه است که بانک بایستی در سربرگ خود بانک  بیان کند که این شخص در حال حاضر این میلغ را در حساب خود دارد )) .

 

مدارک مورد نیاز ویزا چین


نکاتی در مورد اخذ ویزا چین

1- شما حتما بایستی توجه داشته باشید که ویزای گروهی کشور چین حداقل برای ۵ نفر صادر می‌گردد که از این ۵ نفر حداقل باید ۲ نفر از آن‌ها با این ویزا وارد خاک کشور چین شوند . لازم به ذکر است که تجربه به ما می‌گوید حضور دو نفر مسافر برای ورود به کشور چین کافی میباشد.

 

۲- این ویزا ۲ برگ کاغذ A4 می‌باشد که کلیه ‌ی مسافرانی که با هم وارد چین می‌شوند باید با هم نیز از چین خارج گردند. در لحظه ورود مسافران به کشور چین که نام‌شان در ویزا وجود دارد ولی به چین وارد نشده‌اند، نام‌شان توسط پلیس مرزی خط خورده و الباقی به کشور چین ورود پیدا می‌کنند، همچنین مهر ورود صرفا بر روی ویزا خواهد خورد و پلیس دو برگه مذکور را از از نفر اول گروه تحویل گرفته و در نهایت یک برگه مهر شده را به نفر آخر تحویل می‌دهد نفر ]ر بایستی در نگه داری این برگه کوشا باشد .

 

۳- اعتبار این نوع از ویزای چین محدود بوده و بر روی آن درج شده است مسافر باید در بازه زمانی گقته  شده وارد کشور چین شده  خارج گردد در غیر این صورت جریمه میشود.

 

اخذ ویزا چین

 

۴- در هنگام  ورود مسافر ها به چین در حل بازرسی مرزی کشور چین حتما مطابق ترتیب اسمی درج شده در ویزا به خط شوید و در پشت خط زرد رنگ یکی یکی به پلیس مرزی مراجعه نمائید.

 

۵- در صورتی که به صورت گروهی و با ویزای گروهی وارد چین می‌شوید و قصد دارید که از گروه جدا شوید و برای انجام کاری به شهر یا هتل دیگری مراجعه کنید حتما از ویزای مهر خورده در چین یک کپی رنگی تهیه کنید و به همراه خود داشته باشید . چون شما در هر نقطه از چین جهت ورود به هر هتلی به آن نیاز دارید و حتما در تاریخ برگشت به موقع به هم گروهی‌ های خود بپیوندید.

 

۶- در حفظ و نگهداری ویزا کوشا باشید زیرا که صورت مفقود شدن آن دچار مشکلات زیادی همچون هزینه‌های سنگین مالی خواهید شد.

 

۷- در لحظه ورود و مواجه شدن با پلیس مرزی از هرگونه صحبت، توضیحات اضافی و شوخی کردن با هم ‌گروهی‌های خود خودداری نمائید زیرا که ممکن اسن مشکلی برای شما پیش بیاید.

 

ویزا چین

 

ساعات کاری سفارت چین در ایران

سفارت چین روزهای فرد در ساعات اداری ۰۹:۰۰ الی ساعت ۱۲:۰۰ و ۱۴:۳۰  الی ۱۶:۰۰  برای دریافت مدارک شما و صدور ویزای چین نیز فعالیت می‌  باشد. پس از تحویل مدارک به سفارت، در صورت عادی بودن درخواست شما ویزای شما ۴ روز بعد و در صورت فوری بودن درخواست شما، ویزا ۲ روز بعد آماده می‌گردد ؛ پس از دریافت اصل مدارک به شما قبض سفارت داده خواهد شد و در هنگام تحویل آن بایستی آن را به سفارت تحویل دهید. هزینه مندرج در قبض برای ویزای عادی معادل  ۱۰۰$ و برای ویزای فوری ۱۳۰$ خواهد بود و شما می‌توانید این مبلغ را در هر یک از شعب بانک شهر به شماره حساب 401888888 واریز نمائید.شما بایستی  در نظر داشته باشید که شعب بانک شهر دلار با تاریخ کمتر از سال 2006 و یا تاشدگی و خط خوردگی را از شما قبول نخواهد کرد. در صورت تمایل برای دریافت ویزای چین، می‌ توانید مدارک مذکور را به آژانس ما تحویل دهید و تنها با پرداخت ۲۰$ به عنوان کارمزد ویزای خود را به راحتی دریافت نمائید.

 

 

 


بهترین کیفیت و خدمات را با معراج گشت آسمان ، مجری مستقیم تور چین تجربه کنید و لذت ببرید.

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 22 امتیاز دهنده به ویزا کشور چین
معراج گشت آسمان