لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

سفر به دبی با تور یا به صورت انفرادی؟

سفر به دبی با تور یا به صورت انفرادی؟

وقتی اسم از سفر به دبی می آید دو گزینه را در ذهنمان به وجود می آورد ، سفر گروهی یا سفر به صورت انفرادی ، هر کدام مزایا و معایب خود را دارد ، کسانی که در سفر به دبی حرفه ای شده اند وسایلشان را جمع می کنند و با گرفتن بلیط ، ویزا و هتل آماده رفتن می شوند . این افراد وقتی شما میگویید سفر با تور دبی میتواند عذاب آور باشد تعجب می کنند و  فکر می کنند که یعنی سفر خسته کننده با اتوبوس های پر از مردم و توضیحات لیدری که غالبا باعث خستگی و بی حوصلگی می شود. ولی این افراد نمیدانند که وقتی با شرکت های خوب به دبی سفر کنند می تواند بر عکس بسیار هیجان انگیز و پر از شادی باشد. و برای تماشای همه ی جاذبه ها و تجربه ی تفریحات شگفت انگیز می توانید با تور دبی 7 شب سفر کنید.

سفر گروهی به دبی

اولین چیزی که همیشه در سفر برایمان جای سوال است هزینه های آن می باشد ، سفر گروهی میتوانند در بسیاری از موارد برای شما ارزان تر باشد زیرا وجود یک لیدر در سفر می تواند شما را بدون سردرگمی و صرف هزینه های اضافی برای پیدا کردن مناطق گردشگری دبی ، پارک های آبی دبی ، مراکز خرید دبی ، رستوران های دبی راهنمایی کند و نکات مهم در سفر به دبی را به شما آموزش دهد تا با قوانین و مقرات این شهر آشنا شوید و مشکلی برایتان پیش نیاید .

 

سفر با تور به دبی

 

از آنجا که سفر به دبی نیاز به ویزا دارد وقتی شما سفرهای گروهی را انتخاب میکنید دیگر نیاز به وقت گذاشتن برای گرفتن ویزا دبی نیست و شما تنها با ارائه عکس پاسپورت خود به آژانس هواپیمایی مورد نظر میتوانید راحت بنشینید و استراحت کنید تا حداکثر ظرف مدت 10 روز ویزا را به شما تحویل بدهند ، البته ویزا دبی شرایط و مواردی را دارد که باید از آن ها اطلاع داشته باشید.

 

انتخاب آژانس می تواند شما را آگاهانه با بهترین مناطق گردشگری دبی آشنا کند و شما نیازی به گرفتن بلیط ورودی ندارید و بدون اینکه بخواهید با دردسرهای بسیار به این مناطق رفت و آمد کنید با ماشین و یا ون های مجهز از درب هتل دنبال شما بیایند و در برگشت نیز شما را به هتل مقصد برسانند و لازم است این نکته را بدانید سفر به صورت انفرادی دردسرهای خود را دارد و باید در این کار فردی حرفه ای باشید .
تور دبی هتل 5 ستاره با امکانات و تفریحات منحصر به فرد فرصتی به شما می دهد که حتی در محل اقامت تان سرگرمی های بی نظیری را تجربه کنید.

 

برای مثال اگر شما در صحرای دبی وسایل خود را گم کنید چطور میخواهید با مردم آنجا ارتباط برقرار کنید و یا یادداشت تمام نکات سفر به صحرا وقت بسیاری از شما خواهد گرفت که در نتیجه باعث می شود لذتی از این منطقه نبرید و با خاطره بد آنجا را ترک کنید در صورتی که در سفرهای گروهی میتوانید خود را به مسئول این کار بسپارید و با خیال راحت به گشت و گذارتان برسید و تمامی هماهنگی ها از جمله خوراک شما و رفت و برگشت شما از قبل برنامه ریزی شده است .

مزایا سفر گروهی:

 

1 - صرفه جویی در وقت

2 - کاهش سردرگمی و استرس

3 - دریافت تمامی خدمات بدون درگیری شخص ( بلیط ، ویزا ، هتل )

4 - استفاده از نکات و اطلاعات لیدر

 


سفر انفرادی به دبی

معمولا افرادی سفر انفرادی به دبی را انتخاب می کنند که بارها به این شهر سفر کرده اند و تمام نکات سفر به دبی را می دانند .

در مرحله اول در سفر به دبی باید بلیط را خریداری نموده و بعد سراغ ویزا و هتل بروید ، شما میتوانید به جای انتخاب پکیج خودتان نوع پرواز ، شرکت هواپیمایی و هتل را که میخواهید در آن اقامت داشته باشید را در تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید . سفر انفرادی این امکان را می دهد تا خودتان شخصا برنامه روز هایتان را برنامه ریزی کنید ، ولی این نکته را فراموش نکنید که این کار نیاز به آشنایی با دبی دارد و همچنین باید مسلط به زبان انگلیسی باشید تا بتوانید راحت و بی دغدغه سفر خوبی را داشته باشید . سفر انفرادی با تور امارات به شهر دبی بیشتر به درد کسانی میخورد که مناطق گردشگری دبی را می شناسند و میدانند که مثلا مرکز خرید دبی مال در کدام منطقه واقع شده است .

 

سفر انفرادی باعث می شود تا از هزینه های شما کاسته شود ولی این را باید بدانید که برای این کار باید نقشه دبی را همراه داشته باشید و بیشتر از مترو و اتوبوس استفاده نمایید زیرا در غیر این صورت بر عکس آن اتقاق خواهد افتاد .

 

سفر انفرادی به دبی

 

وقتی شما گردشگران این نوع سفر را انتخاب می نمایید باید بدانید که خودتان راهنمای خودتان هستید و این کار باعث می شود تا شما درگیر قوانینی از جمله ساعت حرکت اتوبوس برای رفت و برگشت به محل مورد نظر نشوید .

 

برای مثال اگر شما میخواهید به پارک آبی وایلد وادی بروید میتوانید هر ساعت از روز که میخواهید به آنجا بروید و هر ساعت که میخواهید از آنجا برگردید در حالی که وقتی سفر می کنید برای مثال باید ساعت 11 آماده جلوی درب هتل باشید و 5 هم از پارک آبی خارج شوید در غیر این صورت خودتان مسئول برگشتتان به هتل می شوید .

 

در کل اگر به شهر دبی آشنا هستید و قوانین و مقرارت را می دانید سفر انفرادی باعث می شود تا خودتان برای برنامه سفریتان برنامه ریزی کنید و هر زمان در طول روز که میخواهید دبی را بگردید .

 

مزایا سفر انفرادی :

1 - انعطاف پذیری در سفر

2 - انتخاب دقیق تر بلیط و هتل

3  - تنوع در انتخاب گردشگری در دبی


 

 

 

 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 3 امتیاز دهنده به سفر به دبی با تور یا به صورت انفرادی؟
معراج گشت آسمان