لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

فرودگاه بین المللی دبی ( DXB )

فرودگاه بین المللی دبی ( DXB )

فرودگاه بین المللی دبی ، فرودگاه اصلی شهر دبی در کشور امارات واقع شده است ، این فرودگاه پر رفت و آمد ترین فرودگاه جهان از نظر جا به جایی مسافران بین المللی ، سومین فروگاه پر رفت و آمد جهان از نظر شمار مسافران و ششمین فرودگاه پر رفت و آمد از نظر جا به جایی بار در جهان می باشد . جالب است در سفر دبی بدانید که فرودگاه بین المللی دبی آشیانه قطب شرکت هواپیمایی دنیا یعنی هواپیمایی امارات ( Emirates Airline ) نیز است که سالانه از این فرودگاه میانگین 70 میلیون مسافر و 2 میلیون تن بار جابه جا می شود .

فرودگاه بین المللی دبی پر رفت و آمد ترین فرودگاه جهان است

فرودگاه بین المللی دبی کجاست ؟

فرودگاه بین المللی دبی آشیانه قطب شرکت هواپیمایی دنیا یعنی هواپیمایی امارات ( Emirates Airline ) نیز است که سالانه از این فرودگاه میانگین 70 میلیون مسافر و 2 میلیون تن بار جابه جا می شود . برای اطلاعات بیشتر این فرودگاه در تور دبی ، دعوت می کنیم که با ما همراه باشید .


ساختار فرودگاه بین المللی دبی

این فرودگاه دارای 3 ترمینال با قابلیت گنجاندن 70 میلیون مسافر است که ترمینال 3 آن دومین سازه بزرگ جهان از نظر مساحت و بزرگترین ترمینال جهان می باشد .

 

ترمینال شماره 1 فقط دارای یک سالن می باشد و ترمینال شماره 2 روبروی این ساختمان به صورت مجزا واقع شده است ، ترمینال 3 نیز دارای دو سالن A و B می باشد و شما گردشگران می توانید با سرویس هایی که برای مسافران تعبیه شده 30 دقیقه ای از ترمینال 1 به 3 و 20 دقیقه ای از ترمینال 1 به 2 رفت و آمد کنید و اگر قصد جا به جایی از سالن A و B ترمینال 3 را دارید به راحتی متوانید از پله برقی های طولانی این فرودگاه استفاده نمایید .

 


راه های دسترسی فرودگاه بین المللی دبی

راه های دسترسی فرودگاه بین المللی دبی به شهر دبی عبارت اند از : 

جاده: از طریق بزرگراه D89 می توانید به راحتی به مسیر شهری دبی متصل شوید.

 

مترو : شما مسافران عزیز می توانید از طریق دو خط قرمز در ترمینال 1 و 3 و خط سبز در اطراف ترمینال 2 میتوانید به راحتی به شهر دبی بروید ، قطار ها نیز از ساعت 6 صبح تا 11 شب در خدمت مسافران می باشند.

 

اتوبوس: ایستگاه های اتوبوس در همه جای شهر هستند تا شما را از مناطق مختلف دبی اعم از مراکز خرید دبی ، هتل های دبی ، مناطق گردشگری دبی ، پارک های آبی دبی و .... به فرودگاه بین المللی دبی و بر عکس جا به جا کنند .

 

تاکسی : تاکسی ها نیز در ترمینال های دبی مستفر هستند تا شما گردشگران عزیز را به هر جایی که میخواهید انتقال دهند و فقط حتما قبل از استفاده از وسایل نقیله عمومی حتما نکات سفر به دبی را نیز مد نظر داشته باشید . 

کشور امارات فرودگاه های دیگری هم در شهر دیگر دارد که در مقاله تور امارات توضیحات و اسامی آن هارا بررسی کرده ایم.

 

در آخر نیز آمار های جهانی نشانگر این است که هر ماه بیش از 8000 پرواز توسط 140 شرکت های هواپیمایی به 270 نقطه جهان و 6 قاره در فرودگاه بین المللی دبی انجام می شود . که شما مسافرین عزیز می توانید با تهیه تور دبی از اصفهان و تور دبی از شیراز از سایر شهر های ایران نیز به این مقصد سفر کنید.


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 3.0 از 5 | از بین 5 امتیاز دهنده به فرودگاه بین المللی دبی ( DXB )
معراج گشت آسمان