لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رستوران های دبی

رستوران های دبی

دبی بهترین مکان برای تجربه کردن انواع غذاهای آسیایی ، اروپایی ، مدیترانه ای ، دریایی و ... می باشد . بهترین و معروفترین رستوران ها در شهر دبی قرار دارد و اکثر این رستوران ها نیز در هتل ها قرار دارند ، این رستوران ها جدا از اینکه یک رستوران باشند معمولا شما بیشتر خیره دکور و تزیینات آن می شوید . اکثر رستوران ها در دبی از ساعت 6 باز می شوند ولی رستوران هایی هم هستند که تمام وقت آماده سرویس به شما می باشند بجز رستوران هایی که در مناطق گردشگری دبی قرار دارند که با ساعت کار آن مرکز کار می کنند.

شما با تور دبی معراج گشت آسمان می توانید در بهترین مکان ها از بهترین غذاهای این شهر لذت ببرید.

دبی مرکز رستوران های شیک و جذاب می باشد که شما مسحور لوکس بودنشان خواهید شد

معروف ترین رستوران های دبی

رستوران پیرچینک  ( Pierchinc )


این رستوران مجموعه ای است که بر روی اسکله ای مجهز و بسیار مجلل واقع شده است که علاوه بر سرو غذاهای اروپایی برخی از غذاهای دریایی دبی را نیز ارائه می کند و می توان از افتخارات این مجموعه معروف دبی به عنوان بهترین رستوران در سال 2010 در غذاهای دریایی اشاره کرد و همچنین به دلیل محیطی آرام و دور از هیاهو و کاملا رمانتیک می توان مناظر بکر و زیبای خلیج فارس را مشاهده کرد .

 

رستوران پیرچینگ


رستوران کویا  coya  


این رستوران جزء بهترین رستوران های آمریکایی در شهر دبی می باشد و به اصطلاح یک قهرمان جدید در سال 2016 در شایستگی و خاص بودن منو و طبخ فوق العاده غذاها می باشد .  coya نه تنها یکی از برترین ها رستوران ها در شهر دبی است بلکه می توان به جرات گفت غذاهایی که در coya  میل می کنید را در هیچ جای دنیا امتحان نکرده اید . کارکنان این رستوران از لحاظ رفتار و پرستیژ کاری زبانزد مشتریان دائم این رستوران هستند و شما را در انتخاب نوع غذا و بهترین سفارش کمک می کنند و نکته جالب اینجاست که مدیریت این رستوران تاکنون رقیبی را برای خود حس نکرده است .

 

رستوران کویا

 

رستوران پلی   Play Restaurant Lounge


این رستوران با فضا و هوای مطبوع و انحصاری خود هر گردشگری را مجذوب خود می کند و هنر سرآشپز معروف این رستوران بنام ریف عثمان ترکیب غذاهای مدیترانه ای و غذاهای خام آسیایی می باشد و در منو خود غذاهای شگفت انگیز مدیترانه ای ، سوشی های خلاقانه و وعده های غذایی بدون نقض را به شما در سفر به دبی ارائه می کند و هدف اصلی این رستوران این است که شما را وارد یک دنیای باور نکردنی از طعم و طبخ متفاوت غذا وارد کرده است . از غذاهای معروف این رستوران می توان به : Marina Social  و Bistrot Bagatelle اشاره کرد .

 

رستوران پلی

 

رستوران نصرت  Nusr-Et 


در این رستوران معروف در دبی می توان به انواع پیش غذاها و سالاد ها اشاره کرد و غذای اصلی این رستوران ، تمرکز بیشتر بر روی طیف های انواع خوراک های گوشتی می باشد و انواع گوشت های استیک ، کبابی ، گریل و همینطور برگرهای مختلف و عالی در نظر گرفته شده است ، در منو این رستوران نیز سلیقه تمامی افراد پوشش داده شده است و در جمیرای دبی واقع شده است . غذاهای محبوب و مورد توجه آن : خان مورجان و Qbara می باشد

 

رستوران نصرت دبی

 

رستوران ژاپنی زوما دبی  Zuma 


این رستوران یکی از معروفترین و تاپ ترین رستوران های ژاپنی در شهر دبی می باشد که در طول سالها تشویق ها و نقدهای خوب مشتریان و همچنین دریافت جایزه های متعدد عنوان بهترین رستوران ژاپنی در  دبی را از آن خود کرده است . در این رستوران کوچکترین بی نظمی دیده نمی شود و معمولا همه صندلی هایش در شب قبل رزرو شده است. اگر قصد رفتن به این رستوران را دارید رزرو میز را فراموش نکنید و دارای یک سالن بزرگ و کاملا لوکس در طبقه بالای ورودی می باشد و خدمات و برخورد پرسنل واقعا منحصر به فرد است . از محبوب ترین غذاهای این رستوران می توان به : ماهی کاد سیاه ، ماهی خاردار دریای شیلی و خرچنگ بوستون با کره شیسو پونزو اشاره کرد .

 

رستوران روما

 

رستوران بوکا دبی Boca 


این رستوران معروف اروپایی در دبی می باشد که غذاهای مناطق مدیترانه ای ، فرانسه ، ایتالیا و اسپانیا را در قلب منطقه Financial Center  را به شما ارائه می کند و هر چیز خوشمزه ، تازه و متفاوتی را که می خواهید امتحان کنید در Boca می توانید بیابید و اگر شما در این رستوران منو متفاوت آن را امتحان کردید و لذت بردید به افرادی که دنبال تجربه های نو و خاصی هستند به اشتراک بگذارید . نکته مهمی که در این رستوران وجود دارد این است که در سال 2016 جایزه بهترین رستوران اروپایی را از سایت Time Out Dubai را در کارنامه خود دارد .

 

رستوران بوکا

 

رستوران چینی هاکاسان دبی Hakkasan 


هاکاسان نامی است که کیفیت را تضمین می کند و این رستوران یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین رستوران های چینی در دبی و در میان گردشگران می باشد . این رستوران در سال جاری با یک بازی کوچک که تجربه های خیره کننده از غذاهای کلاسیک چینی را به نمایش گذاشت بسیاری از گردشگران و مسافران را به سمت خود کشاند و همچنین دارای یک سالن غذا خوری لوکس ، تراس فوق العاده با منظره و چشم انداز منحصر به فرد می باشد . این رستوران در طبقه پایین جمیرا امارات تاورز قرار گرفته است و از محبوب ترین غذاهای این رستوران به : دیم سام دودی ، دنده گوساله سرخ شده با سس فلفل سیاه را می توان نام برد .

 

رستوران هاکاسان


دبی در کشور امارات است که شما می توانید با خرید تور امارات از سایر شهرهای این کشورهم دیدن کنید و حتی می توانید از سایر شهر های ایران با تور دبی از اصفهان و تور دبی از شیراز به این مقصد سفر کنید.


 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به رستوران های دبی
معراج گشت آسمان