لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

برجایا هیل مالزی ( Berjaya Hill )

برجایا هیل مالزی ( Berjaya Hill )

ارتفاعات در مکان های مختلف در دنیا همیشه می تواند به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری محسوب شود و کلی طرفدار نیز پیدا خواهد کرد که یکی از این جاذبه ها درست برجایا هیل در تور کوالالامپور مالزی می باشد که زیبایی بی نظیری را در خود جای داده است .


شما امکان این را دارید که در این مکان که حدود یک ساعت از کوالالامپور فاصله دارد در محیطی بسیار زیبا از فرهنگ و آداب و رسوم مردم مالزی و همچنین مردمان دنیا را از نزدیک دیده و کلی با آنها آشنا شوید ، این مکان در واقع یک بخش چند هکتاری می باشد که در بلندی های هشتصد متری از سطح دریا قرار گرفته است که در نوع خود بی نظیر می باشد .

جالب است بدانید که به برجایا هیل دهکده های فرانسوی نیز می گویند که نام دیگر آن

معرفی برجایا هیل مالزی

به این مکان زیبا دهکده های فرانسوی نیز می گویند که نام دیگر آن " بوکیت تینگی " می باشد ، یک دهکده به صورت دهکده کولمار که به سبک فرانسوی ها ساخته شده و به عنوان بهترین مکان دیدنی  در مالزی  شناخته می شود . ضمنا دهکده ژاپنی ها هم بخش دیگری از این مکان زیبا و دیدنی بشمار می رود که بر اساس داستان های بوداییان و ساختمان های آنان در ژاپن ساخته شده است. جالب است در سفر با تور مالزی بدانید که یکی از دیدنی های کوالالامپور که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند ، برجایا هیل کوالالامپور است .

 

برجایا هیل مالزی

 

این منطقه بسیار زیبا که هیچ وقت خالی از گردش گر و توریست نمی باشد و اینکه اینجا یک دهکده رومانتیک با خانه های زیباست ، برجایا هیل تلفیقی از چندین فرهنگ مختلف در دنیا می باشد که حدود یک ساعت با شهر فوق العاده زیبای کوالالامپور فاصله دارد . همچنین اگر به دنبال لمس کردن و دیدن چندین فرهنگ مختلف دنیا در یکجا از نزدیک ببینیند با رفتن به برجایا هیل ( Berjaya Hills ) این فرصت به شما داده خواهد شد که طبیعت و محیطی جدیدی را تجربه کنید که شاید هیچ وقت تجربه اش نکرده بودید .


در ضمن برجایا هیل کوالالامپور بیش از 800 هکتار وسعت دارد و ارتفاع آن از سطح تا دریا 800 متر نیز می شود ، محلی های مالزی آن را بوکیت تینگی نیز می نامند و همچنین به دهکده فرانسوی ها نیز در بین مردم دنیا بخصوص گردشگرانی که هم در مالزی و هم در سنگاپور اقامت دارند مشهور شده است و اینکه  اصلی ترین جاذبه برجایا هیل دهکده ای به سبک فرانسوی ( Colmar Tropicale ) مشابه دهکده کولمار ( Colmar ) قرن ۱۸ میلادی در فرانسه است .

 

دهکده برجایا هیل


نکته قابل توجه این مکان این است که یکی دیگر از جاذبه های دیدنی که در نزدیکی برجایا هیل قرار گرفته است چشمه معدنی چاتیاو ( Chateau ) می باشد که بسیار هم زیباست ، همچنین هتلی به سبک فرانسوی و چشمه آب معدنی که از روی یک قلعه قرون وسطای قرن هجدهم در فرانسه با ظرافت در طراحی ساخته شده است که بسیار هم طرفدار دارد . توجه داشته باشید که تنها راه رسیدن به برجابا هیل استفاده از خودرو است که شما عزیزان می توانید از خودرو شخصی تان ، مینی ون ها با ظرفیت 7 نفر و یا حتی اتوبوس استفاده نمایید .


همچنین امکان این را دارید که در برجابا هیل در محیط حیات سنگفرش شده اش قدم بزنید و در رستوران های فرانسوی غذا میل کنید و مراسم چای ژاپنی ها را تجربه کنید و کلی کیف کنید ، این مجموعه از دیدنی های کوالالامپور میباشد که از پرطرفدارترین مناطق گردشگری مالزی نیز محسوب می شود و توجه داشته باشد که اتوبوس ها معمولا از تایمز اسکوئر یا KL Plaza به سمت برجایا هیل حرکت می کنند .

 

دهکره برجایا کوالالامپور


ضمنا این منطقه دارای هوای خنک ، مطبوع و امکانات رفاهی تفریحی مناسب برای سپری کردن یک روز آرام و دلچسب از ویژگی های این مجموعه زیبا می باشد . کلیه بناهای این مجموعه اعم از هتل ، خیابان ها و مغازه های آن به سبک معماری قرن 16 فرانسه ساخته شده است و سعی شده در کلیه جزئیات آن اصالت معماری اروپای چند قرن پیش حفظ شده است .


کمی بالاتر از محله فرانسوی ها دهکده ژاپنی قرار دارد که الهام گرفته از بوداییان ژاپن می باشد که بسیار جذابیت دارد و اینکه اگر در سفر به مالزی ، به دیدن دهکده برجایا هیل می روید ، دقت کنید که آخر هفته ها این دهکده بسیار شلوغ بوده و اگر ترجیح می دهید در زمان خلوت تری از این مکان مراجعه کنید بهتر است در روزهای معمولی هفته به دهکده ی برجایا هیل بروید و کلی لذت ببرید .

 

همچنین اگر خوش شانس باشید و در روز تعطیل به این محل سفر نمایید احتمالا شاهد حضور موتور سیکلت های رالی و یا انجام مسابقات مختلف در محل شهرک فرانسوی ها خواهید بود .

 

برجایا هیل کوالالامپور


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به برجایا هیل مالزی ( Berjaya Hill )
معراج گشت آسمان