لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک ساحلی الممرز دبی ( Al Mamzar Beach Park )

پارک ساحلی الممرز دبی ( Al Mamzar Beach Park )

این پارک بسیار زیبا با ده‌ ها هکتار وسعتی که داراست یکی از گوهرهای پنهان و محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین مناطق دیدنی است و جزو جاذبه های گردشگری تور دبی محسوب می شود . پارک ساحلی الممزر در امتداد دماغه‌ کوچکی در دهانه‌ خور الممزر واقع شده و در خلیج کوچکی درست در مقابل شارجه می باشد . در ضمن می توانید از ساحل‌ های شنی سفید رنگ و دوست ‌داشتنی ، استخر شنا و باربیکیو به همراه فضاهای باز مخصوص کودکان و زمین‌ های بازی ، کلبه ‌های ییلاقی ، دکه ‌های اغذیه ‌فروشی متنوع ، آمفی‌ تئاتر ، زمین چمن برای پیک ‌نیک و ساحل سرپوشیده فراهم شده است ، نهایت استفاده را ببرید .

بیشتر فضای این پارک زیبا را چمن و درخت‌ های نخل و نارگیل فرا گرفته است و جای خوبی برای گذراندن چند ساعت در کنار خانواده ، دوستانتان و بازی با بچه‌ ها در کنار ساحل و فضای وسیع این پارک می باشد . 

پارک ساحلی الممرز یکی از بزرگترین پارک های ساحلی دبی محسوب می گردد

آشنایی با پارک ساحلی ال ممرز دبی

یکی از مناطق گردشگری دبی پارک ساحلی الممزر است و این پارک با مساحتی در حدود 106 هکتار یکی از نقاط دیدنی مهم در تور امارات متحده عربی بشمار می رود . لازم به ذکر است که پارک الممزر در سال 1994 میلادی و با هزینه ای حدود صد میلیون درهم ساخته شده است و یکی از بزرگترین پارک های ساحلی دبی محسوب شده و این پارک در 5 کیلومتری بندر حمریا واقع شده است و فاصله آن از نزدیک ترین ایستگاه مترو تقریبا 5/6 کیلومتر می باشد .

 

پارک ال ممرز

 


امکانات پارک ساحلی الممرز دبی

این پارک ساحلی الممزر دارای 5 ساحل در راستای دریای خلیج فارس می باشد که همگی آن ها دارای برج های نجات غریق ، سطل زباله ، سایبان ، مناطق سرپوشيده برای شنا و اتاق‌ های رختکن با دوش و ... هستند .

 

ضمنا در پارک ساحلی الممزر کلبه های ییلاقی خصوصی بسیار زیبایی برای اجاره یک روزه نیز تعبیه شده است که می توانید اقامت داشته باشید و اینکه کلبه ها از تجهیزات کاملی همچون آب ، برق ، سرویس بهداشتی تمیز ، دوش ، آشپزخانه ، لوازم جانبی کامل و از همه مهم تر سرویس تهویه مطبوع را دارا هستند که به راحتی بتوانید از این منطقه نهایت لذت ببرید .  در ضمن هر کلبه ییلاقی دارای یک کباب پز خصوصی در حیاط خود دارد و اینکه علاوه بر آن 28 جایگاه برای پخت کباب نیز تعبیه شده که این مناطق با کباب پز های مدرن ( باربیکیو ) ، کوره ، صندلی و آفتاب گیر مجهز می باشد پس خیالتان از این بابت راحت باشد . 


البته در صورت نیاز از بوفه های مواد غذایی و نوشیدنی که در اینجا موجود است می توان غذا تهیه نمود و اینکه پارک الممزر از ساحلی بسیار زیبا و چندین زمین بازی برای کودکان و استخر شنا برخوردار می باشد که شما امکان این را دارید که هرزمان که بخواهید از این ها استفاده کنید .

 

پارک الممرز دبی

 

پارک الممرز نیز دارای یک استخر شنای بزرگ است که به ۳ استخر برای کودکان و بزرگسالان تقسیم بندی شده و این استخرها به امکاناتی از جمله صندلی ، آفتاب گیر ، رختکن ، دوش و بوفه مجهز هستند و علاوه بر آن نجات غریق ها به صورت دائمی در کنار استخرها حضور داشته و مراقب شما هستند . ضمنا جت اسکی یکی دیگر از تفریحات بسیار هیجان انگیز پارک ساحلی الممزر دبی می باشد که به علاقه مندان این ورزش کرایه داده می شود که کلی خوش بگذرانند ، همچنین در پارک ساحلی الممزر انواع وسایل بازی کودکان وجود دارد و نیز زمین اسکیت و اسکیت برد ، وسایلی که کودکان از آن ها بالا رفته و بازی می کنند و همچنین برای دوستداران امکان اجاره دوچرخه نیز هست و شما عزیزان می توانید در محوطه زیبا و سر سبز این پارک از دوچرخه سواری نهایت لذت را ببرید . 


همچنین در پارک الممزر 55000 متر مربع فضای چمن کاری شده با طراحی های بسیار زیبا برای قدم زدن در نظر گرفته شده است ، جنب در ورودی این پارک یک آمفی تئاتر قرار دارد که جشنواره های مختلف و مهم موسیقی در دبی در آنجا برگزار می شود .

 

نکته قابل توجه این پارک اینجاست که در طول فستيوال خريد دبی فعاليت‌ ها و نيز نمايش ‌هايی برای کودکان در آمفی ‌تئاتر این پارک هرساله برگزار می گردد و ضمنا در مرکز پارک برجی به بلندی هشت متر ساخته شده است که از بالای آن کل پارک و سواحل متعدد اینجا به خوبی دیده می شود . 

 

پارک ال ممرز دبی


در قسمت دیگری از ساحل پارک الممرز یک منطقه آموزشی - ورزشی برای بزرگسالان در نظر گرفته شده است که مملو از درختان نخلی بسیار متنوع و زیباست که شما را مجذوب خود می کند . در مناطق سر سبز این پارک که جدا از بخش ساحلی آن می باشند انواع درختان بی نظیر ، گل ها و گیاهان دیوار پوش ، زیبایی خاصی به این پارک بخشیده اند که شما را ساعت ها در اینجا نگه می دارد .

 

همچنین در این پارک 1600 درخت نخل ، 300 درخت نارگیل و 6000 گونه از انواع مختلف درختان و گیاهان بوته ای بکر کاشته شده اند ، پارک ساحلی الممزر دارای سه ورودی اصلی است یکی از این ورودی ها برای اتومبیل و دو ورودی دیگر برای استفاده عموم مردم و گردشگران استفاده می شود و پارکینگ خارجی این پارک گنجایش 1200 اتومبیل و پارکینگ داخلی آن گنجایش 460 اتومبیل را داراست .

 

توجه داشته باشید که این پارک در روزهای تعطیل بسیار شلوغ می شود ولی شلوغی به دلیل وسعت زیاد پارک آزار دهنده نیست و به چشم نمی آید و جای نگرانی نیست و در آخر پارک الممزر دو روز در هفته به بانوان و پسر بچه های زیر ۴ سال تعلق دارد که شما امکان این را دارید استفاده نمایید .

 

پارک الممرز شهر دبی

 


سواحل پارک ساحلی الممزر دبی

یکی از ویزگی های اصلی و تفریحی پارک الممز دبی سواحل بسیار تمیز و فوق العاده محصور کننده اش است که با ماسه های نرم و طلایی پوشیده شده است ، این پارک دارای پنج ساحل عالی که کشیده شده در راستای دریای خلیج فارس می باشد که با برج های نجات غریق ، سطل های زباله ، سایبان ها ، رختکن ها و دوش ها مجهزند تا شما گردشگران عزیز از شنا در این سواحل لذت ببرند و کلی خاطره جمع کنید .


از دیگر تجهیزات موجود در سواحل این پارک می توان به تخت هایی با سایبان اشاره نمود که برای حمام آفتاب به شما کرایه داده می شوند و اینکه شما امکان این را دارید که بر روی این تخت ها دراز بکشید و در حالی که آفتاب می گیرید از مناظر زیبای دریای نیلگون خلیج فارس و صدای امواج آن لذت ببرید و در آرامشی عمیق فرو روید و همچنین قابل توجه است که در این پارک کافه هایی وجود دارند که از آنها می توان نوشیدنی تهیه کرد  .

 

پارک الممرز امارات

 

ساعات کاری و بلیط پارک الممرز دبی


ساعت کاری این پارک در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از 9:00 صبح تا 21.00 شب می باشد .


ضمنا در روزهای پنجشنبه تا شنبه و همچنین روزهای تعطیل عمومی ، ساعت کاری این پارک از 9:00 صبح تا 22:00 شب است .


قابل توجه شما گردشگران عزیز اینکه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برای رفاه بیشتر خانوم ها این پارک به آنها و پسر بچه های زیر ۴ سال تعلق دارد .


در ماه مبارک رمضان ساعت کاری این پارک از 9:00 صبح تا 22:00 شب می باشد و همچنین اجاره خانه های ییلاقی در تمام طول هفته امکان پذیر است .


قیمت های پارک ساحلی الممزر دبی 


قیمت بلیط ورودی این پارک نفری 5 درهم و برای هر اتومبیل 30 درهم می باشد .


اجاره خانه های ییلاقی بزرگ که برای شش نفر می باشند 200 درهم و خانه های ییلاقی کوچک تر که ظرفیت چهار نفر را دارند 150 درهم می باشد و هزینه ورودی پارک نیز به این مبلغ ها اضافه خواهد شد .


هزینه استفاده از استخر برای بزرگسالان 10 درهم و برای کودکان 5  درهم می باشد .  


قیمت اجاره جت اسکی برای دو نفر 69 درهم است .

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 1 امتیاز دهنده به پارک ساحلی الممرز دبی ( Al Mamzar Beach Park )
معراج گشت آسمان