لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک آبی وایلد وادی دبی ( Wild Wadi Water Park )

پارک آبی وایلد وادی دبی ( Wild Wadi Water Park )

تفریحات هیجان انگیز و تجربه های جدید در شهر مدرن تور دبی هستید حتما با پارک های آبی و شهربازی های مشهور دنیا آشنایی دارد و جاهایی که طرفداران و گردشگران زیادی همه ساله به آنجا می روند و کلی طرفدار دارد و اینکه به دلیل تنوع در نوع تفریحات آن همه ساله هم به شمار طرفداران آن افزوده می شو

یکی از بهترین سرزمین ها و مجموعه های تفریحی تور امارات  برای تجربه انواع  تفریحات پر از آدرنالین و لمس هیجان و هیاهو ، شهر دبی می باشد شهری فوق العاده مدرن که تمام دولت آن در تلاش هستند که خودشان را در دنیا مطرح کرده و هرچه بیشتر گردشگران را به سمت خود جذب کنند .

پارک آبی وایلد وادی بهترین پارک آبی خارج از ایالات متحده امریکا در دنیا محسوب می شود

معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی

امروزه پارک های آبی مطرح دبی مثل آتلانتیس و وایلد وادی ( wild wadi ) مهمترین پارک های آبی دبی بشمار می روند و همین موضوع باعث شده است تا با وجود پارک های آبی موجود در هتل های مدرن دبی ، باز هم گردشگران عزیز حاضر به پرداخت هزینه ای جداگانه و تجربه هیجانی متفاوت تر در این پارک های آبی معروف دبی باشند .

 بخصوص که این پارک در یکی از بهترین منطقه دبی ، یعنی ساحل جمیرا و درست در مقابل برج العرب مشهور ساخته شده است سال ساخت این پارک آبی 1999 میلادی می باشد و از همان سال افتتاح آن به شهرت و آوازه بسیار زیادی دست یافته است .

 

پارک آبی وایلد وادی


در ضمن اگر اهل خواندن داستان های قدیمی باشید شاید یوها ( Juha ) به گوش شما رسیده باشد ، یوها یک شخصیت داستانی در داستان های عرب می باشد که گاهی زرنگ و باهوش می شد و گاهی خود را به نادانی و بی عقلی میزد ، شکل ظاهر پارک آبی وایلد وادی را بر اساس این داستان قدیمی این کشور امارات متحده عربی ساخته اند و با ورود به آن به یاد ماجراهای یوها خواهید افتاد و اینکه البته افرادی که از ماجراهای این فرد چیزی نمی دانند شاید با ورود به وایلد وادی همچین چیزی احساس نکنند  و حس کنند به سرزمین سندباد وارد شده اند . 


حدود 30 نوع وسیله اصلی و هیجان انگیز در پارک آبی وایلد وادی قرار دارد که حس ترس و وحشت سوار شدن بر آن ها برای بازدید کنندگان و توریست ها غیر قابل توصیف می باشد و در ضمن برای این که بیشتر با این وسایل بازی بیشتر آشنا شوید سعی کنید در اینجا یک به یک آن ها را امتحان کنید و تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید . وسایل بازی در این پارک به گونه ای طراحی و ساخته شده است که برای همه سنین و همه  سایزها مناسب هستند ، حتی برخی وسایل موجود در وایلد وادی برای بانوان باردار هم مناسب است و به درستی تعبیه و ساخته شده است و تنها کافی است بعد از ورود به پارک خوب به تابلوهای اطلاعات و راهنمایی توجه کرده تا بهترین و جذاب ترین وسایل بازی را انتخاب نمایید .

 

وایلد وادی دبی


این پارک آبی 3 استخر بزرگ اصلی دارد و 17 بازی آبی مهیج را داراست که شما را محصور هیجان و شگفتی آن می شوید . پارک آبی وایلد وادی ( Wild Wadi ) فوق العاده و هیجان انگیز است و اینکه نکته قابل توجه آن این است که وایلد وادی بهترین پارک آبی خارج از ایالات متحده امریکا در دنیا است که در شهر دبی و در خیابان جمیرا بین 2 جاذبه مهم : هتل برج العرب و هتل جمیرا بیچ قرار گرفته است .

 

ضمنا یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات دبی محسوب می گردد و این پارک روباز با امکان سرد و گرم کردن آب در فصل ‌های مختلف را داراست و با داشتن سرسره ‌های زیاد و دو استخر موج سواری مصنوعی و بزرگ ‌ترین و بلندترین سرسره‌ آبی جهان در خارج از ایالات متحده آمریکا به معروفیت و بنام شدن در دنیا رسیده است و از دیگر ویژگی‌ های این مجموعه داشتن آبشاری 18 متری ( 59 فوت ) در ورودی این  پارک و همچنین دارای 2 فروشگاه و 3 رستوران بزرگ و متنوع نیز برای رفاه حال شما عزیزان تعبیه شده است .

 

وایلد وادی در دبی

 


امکانات پارک آبی وایلد وادی

اتاق های تعویض لباس : این پارک آبی وایلد وادی اتاق های تعویض لباس جداگانه و محترمانه ای برای آقایان و خانم ها و کمد هایی در اندازه های متنوع با سایز های مختلف دارد و اینکه اتاق های تعویض لباس به تعداد زیادی حمام با دوش مجهز هستند و نکته اساسی آن این است که در کمد هر فردی با مچ بند مخصوص خودش باز می گردد .

 

این مچ بند های مغناطیسی می توانند مهمانان را از همراه داشتن کیف پول در محیط پارک آبی نیاز کرده چونکه شما گردشگران عزیز امکان این را دارید که به هنگام دریافت دستبند تقاضا کنید مبلغی پول به عنوان اعتبار برای دستبدتان شارژ کرده و به این ترتیب در محوطه پارک با مچ بند خود قادر به خرید خواهید بود و جالب است بدانید که اگر مقداری از اعتبارتان را خرج نکردید ، این مبلغ هنگام تحویل مچ بند به شما باز گردانده خواهد شد .

 

پارک آبی دبی


در ضمن پارک آبی وایلد وادی دو فروشگاه هدیه ، سه رستوران و دو دکه فروش خوراکی نیز دارد که با پرداخت پول یا با استفاده از اعتبار مچ بند مغناطیسی خود می توانید از رستوران های موجود در آن ها که غذا و نوشیدنی بسیار متنوعی را دارد سفارش دهید و در ضمن و قادر است که تقریبا همه سلیقه ها را راضی نگه دارند و در فروشگاه هدیه نیز می توانید به عنوان یادگاری اسباب بازی ها و لباس های مورد نیاز استخر را بخرید . ضمنا شما گردشگران می توانید هر زمان که خواستید پارک را ترک کرده زیرا بلیط شما تا هنگام تعطیل شدن پارک اعتبار دارد.


پارک وایلد وادی برای ورود کوپن های کاغذی و الکترونیکی را نیز می پذیرد ، بنابراین اگر یک کوپن کاغذی پرینت شده همراهتان دارید آن را به مسئول ورودی پارک آبی نشان دهید تا بتوانید وارد شوید . اگر کوپن شما الکترونیک میباشد یک کارت شناسایی عکس دار و تصویر کوپن را در تلفن هوشمند خود به مسئول ورودی نشان داده و اما از آن جا که لیست افرادی که کوپن به آن ها اهدا شده است در دسترس مسئولان پارک قرار دارد ، تنها با نشان دادن کارت شناسایی خود نیز می توانید وارد پارک وایلد وادی شوید .

 

پارک آبی وایلد وادی دبی  


تور دبی هتل 5 ستاره و تور دبی 7 شب و 8 روز دو پیشنهاد ویژه برای اقامتی هیجان انگیز و مدت زمانی عالی

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 24 امتیاز دهنده به پارک آبی وایلد وادی دبی ( Wild Wadi Water Park )
معراج گشت آسمان