لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک آبی سان وی ( Sunway Lagoon )

پارک آبی سان وی ( Sunway Lagoon )

 

تور مالزی یکی از آن دسته کشورهایی است که علاقه و توجه گردشگران از سراسر دنیا را معطوف خود کرده است و بسیاری سالانه در فصل های گردشگری  به سراغ تور کوالالامپور ، یعنی پایتخت این کشور می روند .مالزی که در منطقه ای استوایی قرار دارد با طبیعت همیشه سبز و بکر و تفریحات رنگارنگ و متنوع پایتختش ، سر گردشگران را گرم خود کرده و کلی تفریحات بی نظیر را پیشنهاد می دهد . کوالالامپور پایتخت و یکی از مهم ترین شهرهای این کشور بشمار می رود که امکانات جذاب ، مراکز خرید متنوع و انواع برندهای معتبر روز دنیا و البته تفریحاتش زبانزد عام و خاص است .


امروز می خواهیم به سراغ یکی از بهترین پارک آبی های مالزی که با مرکز شهر کوالالامپور تنها دقایقی فاصله دارد و طیف متنوع تفریحاتش شما را انگشت به دهان می کند و شما را محصور خود می کند و ما قول می دهیم با خواندن این مقاله این پارک آبی را در نخستین رده های لیست بازدید از مناطق گردشگری مالزی قرار دهید .

 

پارک سان وی لاگون شامل 5 بخش : پارک آبی ، پارک وحشت ، شهربازی ، پارک هیجان بی نهایت و باغ وحش می باشد .

آشنایی با پارک آبی سان وی

پارک سان وی لاگون کوالالامپور یک مجموعه بزرگ پارک موضوعی و تفریحی است که در منطقه پتالینگ جایا " Petaling Jaya " شهرکی محبوب و پرطرفدار در فاصله حدود  15کلیومتری جنوب غربی از مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته است .

 

درکنار انواع مختلف سرسره های آبی و همچنین بسیاری از تفریحات غیر آبی ، تفریحات سرگرم کننده دیگری نیز در این پارک مشاهده خواهید کرد تا یک روز شاد و پر از خاطره در سان وی را تجربه کنید . سرسره های آبی با حرکت سریع و چرخشی با کلی هیجان ، موج سواری در رودخانه مصنوعی ، موج سواری ساحلی ، استخر مواج ، کشتی دزدان دریایی با 360 درجه چرخش و کلی تفریحات دیگر لیستی از جاذبه ها و تفریحات سرگرم کننده و مهیج این پارک 80 هکتاری است که در نوع خود بی نظیر است .

 

لازم به ذکر است که برجسته ترین قسمت این مجموعه پارک موضوعی ، سرسره های آبی و بزرگترین ساحل موج سواری مصنوعی در دنیا می باشد که در آن می توانید کلی هیجان را تجربه کنید . در حال حاضر پارک سان وی لاگون خیلی پیشرفت کرده است و شامل 5 بخش جداگانه شامل : پارک آبی ، پارک وحشت ، شهربازی ، پارک هیجان بی نهایت و باغ وحش می باشد .

 

پارک آبی سان وی

 

تفریحگاه آب های آفریقا ، معروف ترین بخش پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی می باشد که بسیار هم در میان مسافران و گردشگران طرفدار دارد . در ضمن فلورایدر که اولین شبیه ساز موج سواری در کشور مالزی می باشد . در این قسمت بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است که موج سواران مهارت های خود را به نمایش گذاشته است و معمولا برای مسابقات مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین در آخر هفته ها دوره های موج سواری و بادی بوردینگ در استخر مواج برگزار می شود که کلی هم شرکت کننده از سراسر دنیا دارد .


همچنین از دیگر سرسره های معروف این پارک می توان به : سرسره رقابتی کنگو " Congo Challenge " که سرسره ای شش لاینی است و در آن سرعت افراد به بیش از 40 کیلومتر بر ساعت نیز می رسد اشاره نمود . در ضمن تیوب های پرهیجان مارهای پیتون آفریقایی Africans Pythons بسیار مناسب افرادی است که عاشق شور و هیجان هستند تا در داخل لوله های مارپیچ آن بچرخند و به بیرون پرتاب شوند و کلی کیف کنند و کلی قسمت های متنوع دیگر که شما را مبهوت خود می کند . قسمت مهم دیگر این مجموعه بزرگ ، پارک وحشت سان وی لاگون است که تازه ترین بخش اضافه شده به مجموعه پارک سان وی لاگون کوالالامپور مالزی است .

 

پار آبی کوالالامپور

 

پارک وحشت لینتون وی.هریس Lynton V,Hariss Scream Park به قدری طرفدار دارد که شما کلی گردشگر و توریست را جذب خود می کند ، این پارک وحشت بیشتر به سبب بخش های ترسناک و مهیج بسیاری که دارد و تئاتر ترسناک خون آشام ( تئاتر وحشت پونتیاناک ) و خانه ارواح ( Rumah Hantu in 3DX ) به شهرت جهانی رسیده است .

 

اکثر هیولاهای برجسته فیلم ها در ( Horrorwood Studios )  یکجا جمع شده و کلی نمایش هیجان انگیز را پیش روی شما عزیزان قرار می دهد ، نمایشگاهی که در آن بزرگترین منظره از زامبی های آخر الزمان دنیا را می بینید و از میان Bill ،  Jason و بسیاری شخصیت های فراموش نشدنی ترسناک سینمایی دنیا عبور خواهید کرد و کلی تجربه به یادماندنی کسب می کنید . افرادی که می خواهند روزی پر از سرگرمی داشته باشند می توانند با سلاح هایی با تکنولوژی بالا با یکدیگر بجنگند و در میدان نبرد پر از هیجان تله گذاری شده ( SkyNet ) در ( TerminatorX ) با تیم های مبارز نخبه شرکت ( Cyberdyne Systems ) در یک بازی تعاملی لیزری رو در رو شوند .

 

همچنین یکی دیگر از جاذبه های این پارک زیبا قسمت مخصوص به فیلم شب در موزه Night at the Museum  است ، که نمایشگاهی از : رفقای لَری  " شخصیت اصلی فیلم " در داخل گالری شبیه سازی شده از موزه معروف فیلم می باشد که کلی هم در میان گردشگران محبوبیت دارد .

 

پارک آبی بزرگ مالزی

 


بخش های پارک آبی سان وی

شهربازی پارک سان وی لاگون که شامل قسمت های غرب وحشی وحشی Wild Wild West و دنیای ماجراجویی می باشد و اینکه جایی است که در آن قطعا قلبتان از هیجان می ایستد . در ضمن بخش غربی که سرخپوستان و کابوی ها آنجا را تسخیر کرده اند ، سواری های هیجان انگیز و همچنین یک پارک حیات وحش دارد که در آن شما عزیزان می توانید بر روی لاکپشت های غول پیکر دست بکشید و همستر های دوست داشتنی را در آغوش بگیرید و کلی عکس یادگاری بگیرید . 


قابل توجه شما عزیزان اینکه بخش سقوط سرعتی گرند کنیون Grand Canyon Rapid Falls مکانی است که نوجوانان و جوانان را حسابی سرگرم خواهد کرد که در آن بر روی تیوپ هایی نشسته و با حرکات چرخشی به سمت پایین رودخانه 350 متری می روند و کلی کیف می کنند . سقوط از آبشار نیاگارا Niagara Falls تجربه ای هیجان انگیز دیگری است که پیشنهاد ما این است که آن را از دست ندهید و اینکه شما در این بازی بر روی یک کنده سقوط کننده می نشینید که در نهایت شما را از بالای تپه ای با شیب زیاد به داخل رودخانه ای به طول 260 متر رها می کند که قلبتان در سینه حبس می شود .


هیجان Excitement عنوان این همه بازی متنوع در دنیای ماجراجویی است و قسمت حفاظت شده ای برای ببرهای باشکوه بنگال تعبیه شده است که اگر به دنبال ماجراجویی هایی به سبک ایندیانا جونز هستید می توانید در اینجا بیابید و همچنین در " شهر گمشده  طلا Lost City of Gold " از تونل ها عبور کنید و از تله ها و رتیل های مهلک فرار کرده و کلی هیجان بدست آورید .


نکته مهم این مجموعه این است که برجسته ترین بخش در دنیای ماجراجویی این شهربازی ، انتقام دزدان دریایی Pirate s Revenge  می باشد که بازی کشتی دزدان دریایی که با چرخش 360 درجه ای و 24 متر بالاتر از سطح زمین می چرخد و صدای جیغ و فریاد بازدیدکنندگان و گردشگران که سوار کشتی شده اند در پارک می پیچد و شما را غرق در هیجان میکند که آن را تست کنید .

 

سان وی کوالالامپور

 

قسمت های جالب و جذاب دیگر در پارک سان وی لاگون عبارتند از : ترن هوایی بوفالو ، تاب چرخشی بوچ کاسیدی ، سرسره آبی کُلُرادو ، بازی تبرزین و پل معلق 428 متری با چشم اندازی از سراسر پارک سان وی لاگون کوالالامپور پارک هیجان بی نهایت پرطرفدار کوالالامپور مالزی می باشد که مکانی ایده آل برای عاشقان هیجان و آدرنالین می باشد که در سفر آن را از دست ندهید .

 

در این پارک امکان این را دارید که تنوعی از بازی های هیجان انگیز مانند : تیراندازی با کمان ، زمین پینت بال ، موتورهای چهار چرخ ، دیوار صخره نوردی ، کارتینگ ، گلف و بسیاری بازی های هیجان انگیز دیگر را تجربه نمایید . علاوه بر این ها ، ورزش های آبی مانند شیرجه زدن و بلندترین اسلینگ شات آسیا ( G-Force X ) از دیگر بازی های مهیج در پارک هیجان بی نهایت می باشد و همچنین این پارک دارای طولانی ترین مسیر پرواز با کابل مالزی به طول 206 متر است و بازدید کنندگان و گردشگران می توانند نهایت هیجان را با اولین بانجی جامپینگ کشور مالزی تجربه کنند و کلی خاطره کسب کنند .

 

باغ وحش سان وی لاگون برای آنهایی که می خواهند همانند تارزان و جِین حیوانات را لمس کنند ، سری به پارک حیات وحش سان وی لاگون بزنند که در نوع خود بی نظیر است . در ضمن پارک حیات وحش سان وی لاگون با بیش از 150گونه از حیوانات سراسر جهان ، اولین حیات وحش کاملا تعاملی مالزی با جاذبه هایی از حیوانات تربیت شده و خاص و نمایش های زنده با حیوانات را در خود جای داده است . با تنوع گسترده ای از سواری های آبی ، جاذبه های بی نظیر کودکان ، بازی های سرگرم کننده متنوع ، سواری های هیجان انگیز ، نمایش های حیوانات کمیاب ، فروشگاه های سوغاتی و سالن های غذاخوری و ... باعث شده است که یکی از مناطق مهم گردشگری مالزی در کوالالامپور شناخته شود .

 

شهربازی سان وی

 


اطلاعات پارک سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

ساعات بازگشایی : هر روز 10:00 – 18:00 


مکان : ریزورت هتل و اسپا سان وی Sunway Resort Hotel & Spa


 آدرس : خیابان Jalan PSJ 11/11 ، شماره 3 تلفن : +603 5639 0000

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 45 امتیاز دهنده به پارک آبی سان وی ( Sunway Lagoon )
معراج گشت آسمان