لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

آکواریوم KLCC کوالالامپور ( Aquaria KLCC )

آکواریوم KLCC کوالالامپور ( Aquaria KLCC )

تور کوالالامپور پایتخت کشور مالزی جاذبه های گردشگری بسیار زیادی دارد . یکی از این مکان های جذاب آکواریوم KLCC کوالالامپور می باشد که جزو آکواریوم های بزرگ در دنیا است و دارای شهرت جهانی است ، این جاذبه زیبا آکواریومی با مساحتی به وسعت 60 هزار متر مربع که خانه ای برای 5 هزار گونه مختلف ماهی و آبزی است که تنها در قعر اقیانوس ها شاید یافت شوند که شما را خیره به خود می کند . این آکواریوم زیبا در نزدیکی یکی دیگر از جاذبه های معروف شهر یعنی برج های دو قلوی پتروناس مالزی قرار گرفته است که امکان این را داری که از هر دو دیدن نمایید .

قابل توجه شما گردشگران عزیز اینکه یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا ، آکواریوم KLCC مالزی است

معرفی آکواریوم کی ال سی سی کوالالامپور

یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیا ، آکواریوم KLCC است که در شهر کوالالامپور مالزی قرار دارد و اینکه آکواریوم کوالالامپور کلکسیونی از انواع آبزیان دریایی و اقیانوسی می باشد که نمایشی شگفت انگیز از دنیای زیر آب به شما عزیزان ارائه می دهد و شما بازدید کنندگان را با زندگی آبزیان آشنا ساخته و همچنین کلی تجربه متفاوت را از آن خود می کنید . در این مکان برخی از گونه های کمیاب از ماهی ها و خزندگان به نمایش شما گذاشته می شوند که در شرایطی ایده آل از این موجودات دوست داشتنی نگهداری می شود تا به مرحله انقراض نرسند . آکواریوم KLCC که از جاذبه های گردشگری تور مالزی به شمار می آید در نزدیکی برج های دوقلوی پتروناس واقع شده و دارای فضایی زیبا و منحصر به فردی می باشد.

 

آکواریوم مالزی


در این آکواریوم ماهی هایی زندگی می کنند که فقط در عمق دریاها می توان آنها را یافت و کمیاب و دیدنی هستند و در ضمن در این آکواریوم انواع ویدئو پروژکتورها و تجهیزات پیشرفته دیگری وجود دارند که اطلاعات نادر و کاملی در مورد موجودات زیر آب در اختیار شما قرار می دهد . از جاذبه های این آکواریوم باید به راه های تونل مانند در میان آکواریوم ، نمایش موجودات آبزی و خزنده های کمیاب و جالب ، جلسه های غواصی و برنامه غذا دادن به ماهی ها و خزندگان اشاره نمود که بسیار هم طرفدار دارد .


این آکواریوم زیبا و بزرگ در نزدیکی برج های پتروناس قرار گرفته شده است و حدود 60 هزار متر مربع مساحت دارد و تونل زیر آب این آکواریوم با دیواره های شیشه ای و یک گذرگاه متحرک و ماهی های متنوع شامل ببر کوسه ، مارماهی ، ماهی های عظیم الجثه آب های استوایی که در اطراف شما عزیزان به شنا کردن مشغولند و منظره بسیار جذاب ودیدنی پیش روی شما قرار می دهد .

 

آکواریوم کی ال سی سی


مهم است در سفر به مالزی بدانید که آکواریوم کوالالامپور در مرکز شهر واقع شده است و به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد به راحتی در دسترس گردشگران قرار می گیرد این آکواریوم با وسعتی که دارد یکی از بزرگترین و غنی ترین آکواریوم های آسیا به شمار می آید و با داشتن بیش از 5 هزار آبزی از 250 گونه مختلف حرفی برای گفتن برای شما گردشگران و توریست های عزیز دارد .

 

آکواریوم KLCC به عنوان یکی از دیدنی های کوالالامپور هر سالانه توسط مسافران زیادی مورد بازدید قرار می گیرد و با تونل شیشه ای 90 متری امکان دیدن انواع ماهی های بزرگ و کوچک چون ببر کوسه ، ماهی های گوشت خوار ، مارماهی و ماهی های عظیم الجثه آب های استوایی که در اطراف به شنا کردن مشغولند را از نزدیک فراهم می کند  .


ضمنا شما گردشگران یکه قصد سفر به مالزی و سنگاپور را دارید مهم است که بدانید که آکواریوم کی ال سی سی " Aquaria KLCC " کوالالامپور مالزی ، در سالن اجتماعات مرکز همایش های کوالالامپور قرار دارد که با فضایی به مساحت 5000 فوت مربع بزرگترین آکواریوم دنیا نامیده شده است . آکواریوم کی ال سی سی زیستگاه بیش از 150 گونه آبزیان است که از دیدنی ترین آنها می توان به کوسه ببری های ترسناک ، مارماهی های کشنده ، سفره ماهی های گونه Blue rays ، ماهی مرجانی درخشان ، اسب آبی و ... اشاره نمود که زیبایی آن شما را محصور خود خواهد کرد و اینکه آکواریوم کی ال سی سی با فضایی جالب و دیدنی شوق تماشا را برای شما عزیزان دوچندان می کند که پس از چند ساعت بازدید از آن با بیش از 5000 گونه ماهی آب های شیرین و دیگر موجودات دریایی مانند آراپایماهای بزرگ ، هامور ماهیان عظیم الجثه ، سگ ماهی و ... آشنا خواهید شد و کلی تجربه بدست می آورید .

 

آکواریوم معروف کوالالامپور

 

آکواریوم کی ال سی سی کوالالامپور با مخازنی بزرگ و حجم بسیار زیاد آب و با جلبک ها ، مرجان ها و موجودات دریایی اسرار آمیز و بعضا وحشت آفرین پر شده است ، به حق یکی از بهترین مناطق گردشگری مالزی می باشد . در این محل امکان غواصی در میان آبزیان نیز برای شما فراهم شده اما اگر شما جز افرادی هستید که مدرک غواصی ندارید می توانید این تجربه هیجان انگیز را با قفس خشم امتحان نمایید که کلی هیجان انگیز و جالب است .

 

بهترین زمان برای بازدید از آکواریوم KLCC ، زمان غذا دادن به ماهی ها می باشد و اینکه همه روزه تعدادی غواص در ساعات معینی به ماهی ها و کوسه ها غذا می دهند که این برنامه از ساعت 10:45 صبح شروع شده و در فواصل برنامه ریزی شده ای انجام می گردد و آخرین زمان برای غذا دادن به ماهی ها ساعت 5:30 عصر می باشد و اینکه شما عزیزان بدانید که با پرداخت کمی هزینه بیشتر می توانید در کنار ماهی ها شنا کنید و به آن ها غذا بدهید .

 

آکواریوم KLCC

 

یکی از اقدامات مناسب که توسط مسئولین صورت گرفته است نصب ویدئو پروژکتورها و دیگر تجهیزات پیشرفته برای نمایش اطلاعات بسیار کامل در مورد هر یک از این موجودات به تماشاگران و توریست ها می باشد . این آکواریوم هر روزه ( حتی روزهای تعطیل عمومی ) از ساعت 10:30 صبح تا 8 شب باز است و آخرین زمان برای تهیه بلیط آکواریوم ساعت 7 عصر می باشد  .


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 33 امتیاز دهنده به آکواریوم KLCC کوالالامپور ( Aquaria KLCC )
معراج گشت آسمان