لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رستوران های معروف کوالالامپور

رستوران های معروف کوالالامپور

 

تور مالزی یکی از زیباترین کشورهای خاور دور بشمار می رود که از هر جنبه گردشگری بسیار غنی و متفاوت می باشد ، این کشور پوشیده شده از فضاهای بکر و سرسبز و گونه های مختلف حیوانات کمیاب دنیا که در کناری مردم خونگرم جلوه خاصی به خود گرفته است و سالانه پذیرای هزاران گردشگر از سراسر دنیا می باشد .


تور کوالالامپور یکی از پیشرفته ترین شهرهای دنیا محسوب می شود و این پایتخت بزرگ و زیبا علاوه بر ساختمان های مدرن و آسمان ‌خراش‌ ها و مراکز خرید باشکوهی که دارد ، رستوران‌های متعدد و مشهوری نیز در خود جای داده است . بهترین و مدرن ترین رستوران‌های مالزی در کوالالامپور قرار گرفته است و این رستوران ‌ها به خاطر طراحی دکوراسیون مدرن و خاصش ، سرآشپزان مشهور و حرفه ‌ای و پرسنلی مجرب توانسته‌ است  جوایز بی نظیری را از آن خود کنند و در نتیجه به شهرت جهانی برسد و اگر تصمیم گرفتید تا یک وعده غذای عالی و متفاوت را در یک رستوران لوکس تجربه کنید یکی از رستوران‌های زیر را انتخاب کنید که در نوع خود کم نظیرند .در این رستوران‌های شیک و مدرن می توانید هر غذایی که تصور کنید پیدا نمایید و اینکه از غذاهای محلی مالزی گرفته تا غذاهای بین‌ المللی و بهترین غذاها از کشورهای سراسر دنیا با منو های متفاوت میزبان شما عزیزان هستند .

 

بهترین و مدرن ترین رستوران‌های مالزی در کوالالامپور قرار گرفته است

معروفترین رستوران های کوالالامپور

رستوران " Marini’s On 57  "


این رستوران فوق ‌العاده زیبا‌ ایتالیایی در طبقه‌ 57 برج پتروناس مشهور قرار گرفته است و یکی از معروفترین رستوران‌ های لوکس کوالالامپور بشمار می رود و زیباترین و شگفت ‌انگیزترین چشم ‌اندازها از برج ‌های دوقلوی پتروناس و افق شهری کوالالامپور از پنجره‌ ها و سقف شیشه ‌ای این رستوران بی نظیر قابل مشاهده می باشد و دکوراسیون این رستوران بسیار شیک و مدرن است و منوی آن بهترین غذاهای ایتالیایی را در خود جای داده است.


ساعت کاری رستوران : 


دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 19 تا 23


یکشنبه ‌ها از ساعت 18.30 تا 24

 

Marini’s On 57

 

رستوران " Troika Sky Dining "


این رستوران از 2 بخش تشکیل شده است و یکی از بهترین رستوران ‌ها در شهر کوالالامپور می باشد و اینکه این مجموعه در طبقه‌ 23 برج B مجموعه‌ Troika واقع شده است که به خاطر ارتفاع زیادی که دارد ، چشم ‌اندازهای ‌منحصر به فردی از شهر را پیش روی شما عزیزان قرار می دهد . در ضمن کیفیت و تنوع غذاهای این دو رستوران بسیار بالا و قابل توجه است و باعث شده است که نام آن‌ها در فهرست بهترین رستوران‌ های کوالالامپور قرار بگیرد و اینکه رستوران Cantaloupe بهترین غذاهای فرانسوی ، ایتالیایی ، یونانی و اسپانیایی را سرو کرده و رستوران Strato منویی جذاب و متفاوت از بهترین پیتزاها و پاستاها را دارد که در سفر به مالزی آن را از دست ندهید .


ساعت کاری رستوران : 


رستوران Strato از ساعت 12 تا 15 و از 18 تا 23


رستوران Cantaloupe از ساعت 18.30 تا 22.30

 

Troika Sky Dining

 

رستوران " Thirty 8 KL "


این رستوران مشهور و بنام در طبقه‌ سی و هشتم ساختمان هتل Grand Hyatt قرار گرفته است و یکی از آن رستوران‌ هایی است که در سفر به کوالالامپور نباید از آن غافل شد و در ضمن این رستوران با تمرکز بر مشتریانی آغاز به کار کرده است که به کیفیت غذاها و دیزاین متفاوت ، بی نهایت اهمیت داده و به هر شهر و کشوری که سفر می‌ کنند علاقه مند هستند بهترین رستوران‌ های آن را حتما امتحان کنند .

 

همچنین منوی این رستوران بسیار متنوع و گسترده است و اینکه انواع غذاهای چینی ، تایلندی و ژاپنی را سرو می کند . بهترین سوشی و ساشیمی ، لذیذ ترین استیک ‌ها و غذاهای تلفیقی را می ‌توانید در این رستوران نوش جان نمایید و هر غذایی که از منو انتخاب کنید با بهترین کیفیت تحویل خواهید گرفت و ترکیبی موزون و متناسب از تازه‌ ترین و مرغوب ‌ترین مواد غذایی را تجربه می کنید و پنجره‌ های بزرگ رستوران ، چشم‌اندازهای زیبایی رو به برج‌های دوقلوی پتروناس را به شما هدیه می دهد .


ساعت کاری رستوران :


از ساعت 12 تا 15 و 18 تا 23  

 

Thirty8 KL


رستوران " Enak Restaurant KL "


جالب است بدانید که تخصص این رستوران در غذاهای پر از ادویه‌ مالزی می باشد و رستوران Enak Restaurant KL یکی از مشهورترین رستوران ‌های مدرن و لوکس این کشور می باشد . این رستوران در طبقه‌ پایین مرکز خرید معروف استارهیل گالری قرار دارد و دکوراسیون شیک و مجلل آن را با هنرهای بومی و ظروف و اشیای قدیمی تزیین شده است که شما را محصور خود می کند . غذاهای این رستوران با دستورهای قدیمی خانوادگی تهیه می گردد و همچنین غذاهای این رستوران حلال و عطر و طعم خانگی دارند و میزان ادویه‌ آن ‌ها مطابق با ذائقه‌ محلی می باشد که واقعا فوق العاده است و اگر نمی ‌توانید غذاهای پرادویه میل کنید حتما درخواست کنید که غذایی با میزان ادویه‌ کمتری برایتان آماده نمایند .

 

ساعت کاری رستوران :


 12 ظهر تا 1 نیمه شب

 

Enak Restaurant KL

 

رستوران " Prego KL "


این رستوران در هتل Westin Kuala Lumpur قرار گرفته است و یکی از بهترین و لوکس‌ ترین رستوران ‌های شهر کوالالامپور بشمار می رود و این رستوران بهترین غذاهای کلاسیک ایتالیایی را سرو می کند که تجربه ای بی نظیری برایتان خواهد بود . منوی این رستوران 2 طبقه بسیار متنوع و عالی است و دست شما را برای انتخاب باز است و نگران نباشید چون طبق سلیقه تان می توانید غذا سفارش دهید و دکوراسیون این رستوران یکی دیگر از عوامل جذابیت این رستوران است و اینکه زیبایی ‌های رستوران ‌های قدیمی را به یاد می‌ آورد . در آشپزخانه‌ این رستوران ، بهترین غذاهای ایتالیایی سرو می ‌شود مثلا ریزوتو با سس قارچ وحشی و پنیر پارمزان یا راویولی با مرغ آن عالی است که هر گردشگری مجذوب آن می شود .


ساعت کاری رستوران :


از 12 تا 14.30 ناهار  و از 18.30 تا 22.30 شام : روزهای دوشنبه تا شنبه


از 12 تا 15 ناهار و از 18.30 تا 22.30 شام : روز یکشنبه

 

Prego KL

 

رستوران " Celestial Court KL "


این رستوران غذاهای مدرن در عین حال خلاقانه و حلال سرو می ‌کند و اینکه در هتل Sheraton Imperial  واقع شده است و دارای محیط مجلل و شیک  در کنار چشم ‌اندازهای زیبایی از شهر می باشد که باعث شده همه ساله مورد توجه عموم مردرم قرار گیرد. در ضمن در زمینه‌ کیفیت و تنوع غذا گفت که این رستوران حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد که خیال شما را قطعا راحت خواهد کرد و از مشهورترین غذاهای منوی این رستوران می ‌توان به بره‌ کباب با ادویه و عسل و سس مخصوص و میگو سوته با سس سیر اشاره نمود که شما را غرق در لذت می کند .


ساعت کاری رستوران :


از دوشنبه تا شنبه از 12 تا 14.30 و از 18.30 تا 22.30


یکشنبه ‌ها و تعطیلات عمومی : از 10 تا 14.30 و از 18.30 تا 22.30

 

Celestial Court KL

 

رستوران " Marble 8 on 56 "


این رستوران یک بهشت واقعی برای دوستداران و علاقه مندان به استیک می باشد این رستوران فقط 5 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه متروی KLCC را دارد و یکی از لوکس ‌ترین و جذابترین خانه ‌های استیک در کشور مالزی است . فضاهای داخلی رستوران با کف ‌پوش چوبی ، آلات موسیقی جالب و عجیب ، صندلی ‌های چرمی فوق العاده زیبا تزیین شده است که شما مجذوب این دیزاین می شوید . پپیشنهاد ما این است که یکی از میزهای کنار پنجره را انتخاب کنید و از پنجره ‌های تمام قد این رستوران ، چشم‌ اندازهای زیبایی از شب‌ های کوالالامپور و برج‌ های دوقلوی معروف شهر را ببیند و غذایتان را با لذت میل نمایید .


ساعت کاری رستوران : 


صرف ناهار از ساعت 12 تا 14.30


صرف شام از ساعت 19 تا 23

 

Marble 8 on 56

 

رستوران " Nobu KL "


این رستوران ژاپنی ، ستاره‌ میشلن را دارد و شما عزیزان در آن فرصت این را دارید که بهترین سوشی و ساشیمی‌ های مالزی را تجربه نمایید و کلی لذت ببرید . این رستوران را در سراسر دنیا به خاطر غذاهای خاص و منحصربه ‌فردش که ترکیب زیبایی از آشپزی آسیایی و آمریکای جنوبی هست می ‌شناسند و اینکه این رستوران بیش از 29 شعبه در سراسر دنیا دارد و داراس شهرت جهانی است و شعبه‌ مالزی آن ، اولین شعبه‌ این رستوران در جنوب شرقی آسیا می باشد . این رستوران یک طبقه پایین‌ تر از رستوران Marini s on 57 قرار دارد و چشم‌ اندازهای 360 درجه و زیبایی از افق شهری کوالالامپور را به نمایش شما عزیزان می ‌گذارد .


ساعت کاری رستوران : 18 تا 23 

 

Nobu KL

 

رستوران " Prime KL "


این رستوران یکی از منحصر به فردترین خانه‌ های استیک در کشور مالزی می باشد که در هتل Le Meridien قرار گرفته است و البته غذاهای محلی هم در منوی این رستوران عالی سرو می شود . منوی رستوران شامل انواع غذاهای دلچسب و لذیذی است و معمولا خانواده ‌ها خیلی بیشتر از آن استقبال می‌ کنند و منوی رستوران شامل بهترین استیک‌ ها ، غذاهای حلال ، غذاهای کلاسیک غربی ، غذاهای دریایی لذیذ ، سالاد سزار و انواع دسرها ، غذاها و سالادهای متنوع می باشد . 


ساعت کاری رستوران : 


 دوشنبه تا جمعه از 12 تا 23


روزهای آخر هفته از 18.30 تا 23

 

Prime KL

 

رستوران خانه فرانسوی " Maison Francaise Restaurant "


این رستوران در یک عمارت سه طبقه‌ در خیابان Changkat Kia Peng واقع شده است و یک رستوران لوکس و فوق ‌العاده عالی برای امتحان کردن بهترین غذاهای فرانسوی می باشد و اینجا دقیقا حال و هوایی رمانتیک و عالی دارد و دکوراسیون زیبای آن ، از دیوارهای سفید گرفته تا شمعدان ‌های کریستال و رومیزی‌ های جذاب و زیبا ، همگی حال و هوای یک رستوران فرانسوی لوکس را برایتان زنده خواهد کرد . رستوران به سه قسمت تقسیم بندی شده در طبقه‌ همکف سالن اصلی غذاخوری است که یک پاسیو مشرف به باغ دارد که منظره ای فوق العاده است و در طبقه‌ بالا ، لژ خصوصی می باشد و بخش دیگر رستوران در فضای باز و زیر سایه‌ درختان واقع شده است که بسیاز لذت بخش است .


ساعت کاری رستوران : 12 تا 24 بامداد 

 

Maison Francaise Restaurant


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 46 امتیاز دهنده به رستوران های معروف کوالالامپور
معراج گشت آسمان