لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

10 هتل برتر دبی

10 هتل برتر دبی

در طول چند سال اخیر شهر دبی از یک شهر معمولی به یک شهر بسیار لوکس و شگفت ‌انگیزی تبدیل گردید و قطعا همانطور که می دانید دبی یکی مهمترین مناطق گردشگری و توریستی جهان شناخته شده است که سالانه پذیرای هزاران گردشگر از اقصی نقاط جهان شده است .

 

شما این امکان را دارید که بزرگترین و جذابترین سازه ‌های دست بشر را در دبی ببینید و کلی شگفت زده شوید و از بلندترین برج دنیا با نام برج خلیفه معروف با ارتفاع 828 گرفته تا مراکز خرید متنوع و مختلف دیدن نمایید .


به دلیل نزدیکی دبی به کشورمان ایران ، این شهر همواره جزو انتخاب ‌های اول ایرانیان برای سفر بوده و هست  اینکه در مرحله بعدی انتخاب بهترین هتل در هنگام اقامت با تور دبی اهمیت بسیار زیادی دارد چراکه قبل از هر چیزی لازم است هتل‌ های مختلف آن را بشناسید و با بودجه ای که در نظر گرفته اید مناسبترین انتخاب را بکنید و ما در این مقاله سعی داریم برترین هتل های امارات متحده عربی در شهر دبی از نگاه گردشگران و مسافران عزیز به همراه امکانات بی نظیرشان را به شما معرفی کنیم .

هتل برج العرب جمیرا تنها هتل 7 ستاره دنیا به شمار می رود

10 هتل لوکس دبی

هتل برج العرب جمیرا


هتل برج العرب جمیرا یک هتل فوق لوکس و یکی از بهترین هتل های دبی می باشد که دارای  202 اتاق منحصر به فرد می باشد ، هتل برج العرب 9 رستوران بی نظیر دارد که انواع غذاها با منو های بین المللی و متفاوت را سرو می ‌کند و در سوئیت ‌های این هتل وای فای ، iMac ۲۱ اینچ و تلویزیون تعاملی HD TV برای حال رفاه مسافرانش وجود دارد و همچنین جالب است بدانید که این سوئیت‌ ها دید پانوراما به خلیج فارس را نیز دارند .


ضمنا از این هتل سرویس رفت و برگشت به برخی از مهمترین مناطق گردشگری دبی مانند : پارک آبی وایلد وادی ، مدینة جمیرا ، هتل جمیرا بیچ ، برج خلیفه ، مرکز دبی و DIFC را دارد ، این هتل در جزیره مخصوص به خود واقع شده است و تنها تا ساحل 2 دقیقه پیاده روی دارد و فاصله هتل تا پارک آبی وایلد وادی 5 دقیقه پیاده و تا بازار مدینه الجمیرا 15 دقیقه فاصله دارد .


همانطور که همه این را می دانند این هتل تنها هتل 7 ستاره دنیا است که دارای شهرت جهانی می باشد و از امکانات متنوع و مدرن آن می توان به : صندوق امانات ، سالن اجتماعات ، ماهواره ، خود پرداز ، آرایشگاه ، فروشگاه های متنوع ، استخرهای رو باز و سرپوشیده ، باغ ، تراس ، سالن های بیلیارد ، سونا ، مرکز اسپا ، ماساژ ، جکوزی آب گرم ، صبحانه در اتاق و بوفه ، منوی ویژه غذاهای رژیمی ، سرویس اتاق ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات بلیط ، خدمات دربانی ، خدمات پرستاری کودک ، فکس / فتوکپی ، روزنامه ، اتاق سیگار ممنوع ، امکانات ویژه معلولین ، اتاق خانواده ، سالن های بدنسازی و ورزشی ، زمین بازی کودکان ، خشکشویی ، کتابخانه ، مرکز تجارت ، ترنسفر فرودگاهی ، چک این / چک اوت سریع ، اجاره خودرو، چک این / چک اوت خصوصی ، خدمات خدمتکار روزانه ، تهویه مطبوع ، اسکواش، فروشگاه هدیه و سوغات ، پارک آبی ، ساحل خصوصی ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط این هتل و ... اشاره نمود و نکته مهم این هتل : متوسط هزینه یک شب اقامت به 8 میلیون تومان و بیشتر می رسد .

 

برج العرب


هتل رافلز


هتل رافلز یک هتل لوکس 5 ستاره در دبی است که 252 اتاق فوق العاده مدرن دارد و اینکه مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل واقع شده است و دسترسی عالی به شهر دارد و تا فرودگاه بین ‌المللی دبی تنها 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد و اینکه هتل رافلز که در طراحی آن از اهرام مصر ایده گرفته شده است جزو یکی از آسمان خراش های معروف شهر دبی می باشد .


ضمنا از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل لوکس می توان به : خود پرداز ، آرایشگاه ، استخر رو باز ، باغ ، تراس های زیبا ، سونا و جکوزی آب گرم ، اسپا ، ماساژ ، منوی ویژه غذاهای رژیمی ، سرویس دهی اتاق ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات بلیط ، نگهداری چمدان ‌ها ، خدمات دربانی ، خدمات پرستاری کودک ، فکس / فتوکپی ، اتاق سیگار ممنوع ، امکانات ویژه معلولین ، اتاق خانواده ، سیستم گرمایشی ، سالن های بدنسازی و ورزشی ، کتابخانه ، اجاره خودرو ، چک این / چک اوت خصوصی ، خدمات خدمتکار روزانه ، خدمات اتاق  VIP، تهویه مطبوع ، فروشگاه هدیه و سوغاتی ، کلاب شبانه / دی جی ، اینترنت رایگان ، رستوران های متفاوت با منوهای ویژه ، پارکینگ رایگان و ... اشاره نمود .

 

رافلز دبی

 

هتل شانگری لا


هتل شانگری لا یکی دیگر از هتل های 5 ستاره معروف است که در خیابان معروف شیخ زاید دبی قرار گرفته است و از این هتل تا مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه تنها ده دقیقه با ماشین فاصله است و به فاصله پنج دقیقه پیاده‌ روی از این هتل به ایستگاه مترو خواهید رسید و در فاصله کمتر از 6 دقیقه با ماشین از هتل ، پارک ساحلی جمیرا قابل دسترسی شما می باشد و اینکه از هتل تا رسیدن به فرودگاه بین ‌المللی دبی نیز 15 دقیقه زمان می برد .


از امکانات رفاهی هتل شانگری لا می توان به مرکز سلامتی ، اسپا و ماساژ به همراه تب سنتی چین اشاره نمود و ضمنا هتل شانگری لا دارای 8 رستوران با منوهای بی نظیری است که رستوران شانگ پالاس در این هتل غذاهای سنتی سرو می ‌کند و شما عزیزان برای خوردن غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ‌ای می ‌توانید به غذاخوری دن آلفونسو در این هتل بروید و کلی تجربه جدید کسب کنید .


و از دیگر امکانات هتل شانگری لا می توان به : رستوران های متعدد ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور، خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری بچه ، صندوق امانات ، تلویزیون کابلی / ماهواره ‌ای ، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد ، پارکینگ ، استخر سرباز و سرپوشیده ، سونا ، جکوزی ، ماساژ، باشگاه بدنسازی و ورزش های متنوع ، سالن تنیس ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق‌ ها و ... اشاره کرد .

 

شانگری لا

 

هتل جمیرا مینا سلام


هتل جمیرا مینا سلام از هتل‌ های لوکس شهر دبی محسوب می شود که امکانات بسیاری را در اختیار گردشگران قرار می ‌دهد که در نوع خود کم نظیر است ، اتاق‌ های این هتل دارای چشم ‌اندازی از خلیج ‌فارس عزیز ، رودخانه ‌های جمیرا و باغ ‌های سرسبز اطراف می باشد و تمام اتاق‌ های هتل با بالکن خصوصی ، حمام اختصاصی و مبلمان بسیار زیبا دیزاین شده است .


این هتل در منطقه جمیرا محبوب قرار گرفته است و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه و تا مدیا سیتی 10 دقیقه و تا بازار امارات 5 دقیقه فاصله دارد و اینکه هتل ، سرویس رفت و آمد به مراکز خرید امارات را در اختیار میهمانان  خود قرار می ‌دهد و در صورت درخواست ، ترانسفر فرودگاهی از هتل نیز انجام می ‌گردد . در ضمن هتل جمیرا مینا سلام بهترین انتخاب برای افرادی است که به ساحل ، ریلکس کردن و غذاهای متنوع علاقه‌ مند هستند همانطور که شما عزیزان می دانید این هتل 5 ستاره می باشد و دارای امکانات متنوعی است که در زیر به آنها اشاره می کنیم .


امکانات هتل : رستوران ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری بچه ، صندوق امانات ، رستوران فضای باز ، کافی شاپ فضای باز ، تلویزیون کابلی / ماهواره‌ای ،  پارکینگ ، استخر سرباز ، استخر سرپوشیده ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، استخر ویژه کودکان ، سالن بازی کودکان ، باشگاه بدنسازی ، بیلیارد ، ساحل اختصاصی ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق‌ ها می باشد .

 

مینا سلام

 

هتل نووتل ال بشیر


هتل نووتل ال بشیر دبی در مرکز شهر دبی واقع شده است که دارای 456 اتاق و سوئیت های متنوع ، 6 رستوران و سایر امکانات این هتل مدرن و لوکس ، آماده پذیرایی از شما گردشگران عزیز می باشد . این هتل 41 طبقه و مشرف بر خیابان شیخ زاید می باشد و نیز توجه داشته باشید که دسترسی آسانی به مراکز مهم تجاری و جاذبه ‌های تفریحی دبی دارد .  هتل نووتل ال بشیر یک هتل 4 ستاره پرطرفدار در دبی است و اینکه این هتل در چند قدمی ایستگاه متروی Sharaf DG دبی قرار گرفته شده است و از مرکز خرید امارات و پیست اسکی دبی فاصلی بسیار کمی دارد .


از امکانات رفاهی این هتل می توان به رستوران ، خدمات 24 ساعته در اتاق ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه ، صندوق امانات ، تلویزیون کابلی / ماهواره‌ ای ، سشوار ، پارکینگ اختصاصی ، استخر سرباز ، سونا ، ماساژ ، باشگاه بدنسازی ویژه ، زمین تنیس ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق ‌ها و ... اشاره نمود .

 

نووتل دبی

 

هتل آتلانتیس


هتل آتلانتیس در جزیره زیبای نخل جمیرا قرار گرفته است و این هتل زیبا جزو برترین هتل های 5 ستاره دبی می باشد و اینکه با 20 دقیقه رانندگی از هتل به مرکز خرید امارات و برج خلیفه خواهید رسید و اینکه کلاب لف امارات نیز در فاصله 3 کیلومتری آن قرار گرفته است . 


این هتل ساحل شنی اختصاصی و منحصر به فردی دارد و چشم ‌انداز زیبایی از خلیج فارس را به رخ شما می ‌کشد که پیشنهاد می کنیم که یکبار هم که شده آن را تجربه کنید . هتل آتلانتیس زیبا دارای آکواریوم زیر آب ، امکان شنا کردن با دلفین ‌ها و پارک آب اختصاصی بزرگی را دارد و اینکه اتاق ‌های هتل طراحی و دکور کاملا عربی دارد و مجهز به تلویزیون و ماهواره می باشند .


ضمنا برای شام در این هتل می ‌توانید به رستوران یوان بروید که غذاهای سنتی چینی سرو می‌ کند و رستوران معروف نوو در هتل در کنار غذاهای چینی ، غذاهای عربی نیز برای شما عزیزان سرو می ‌کند . در ضمن میهمانان این هتل می ‌توانند از درمان ‌های آب گرم هتل برای پوستشان استفاده کرده و کلی کیف کنند و باشگاه ورزشی این هتل مربی اختصاصی بدنسازی نیز دارد .

 

هتل آتلانتیس

 

هتل دارالمسیاف " Jumeirah Dar Al Masyaf "


هتل دارالمسیاف یکی دیگر از هتل ‌های لوکس 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه جمیرا قرار گرفته است و فاصله این هتل تا ساحل تنها 3 دقیقه پیاده روی است ، این هتل بیش از 40 رستوران معروف دارد و فاصله فرودگاه بین ‌المللی دبی تا این هتل 25 دقیقه با ماشین می باشد .


از امکانات هتل می توان به :  صندوق امانات ، خود پرداز ، آرایشگاه ، فروشگاه ، استخر رو باز ، باغ ها ، تراس ، زمین تنیس ، سونا ، اسپا ، ماساژ ، کلاب کودکان ، صبحانه در اتاق ، منوی ویژه غذاهای رژیمی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، خدمات پرستاری کودک ، خدمات اتاق VIP، بوفه ، امکانات ویژه معلولین ، اتاق خانواده ، سالن ورزشی ، استخر سرپوشیده ، زمین بازی کودکان ، خشکشویی ، تنیس روی میز ، ترانسفر فرودگاهی ، اجاره خودرو ، چک این / چک اوت ، اتاق بازی کودکان ، زمین گلف ، صرافی ، سیستم تهویه مطبوع ، زمین اسکواش ، فروشگاه هدیه و سوغات ، کلاب شبانه / دی جی ، سونا و جکوزی ، سکوی شیرجه ، باد سواری ، قایقرانی ، پارک آبی ، ساحل خصوصی ، وای فای رایگان ، رستوران و ... اشاره نمود .

 

هتل دارالمسیاف

 

هتل تاورز روتانا 


تاورز روتانا هتلی لوکس و چهار ستاره در خیابان رویایی شیخ زاید دبی می باشد ، این هتل روبروی برج خلیفه قرار گرفته است و تا مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا تنها 10 دقیقه فاصله دارد و این هتل دارای استخر روباز با تراس برای حمام آفتاب و سالن های بدنسازی مدرنی می باشد و اتاق ‌های این هتل با آثار هنری مدرنی تزیین شده‌ اند و همچنین لازم به ذکر است که مجهز به سیستم تهویه‌ کننده هوا ، تلویزیون و حمام لوکس می باشد .


در رستوران‌ های این هتل می ‌توانید انواع غذاهای ژاپنی ، چینی ، هندی و ایتالیایی و بین المللی سرو می ‌شود و همچنین Flavours on Two که رستورانی تمام روباز می باشد و صبحانه ، ناهار و شام را به صورت بوفه برای میهمانان خود سرو می‌ کند .


در ضمن توجه داشته باشید که مرکز ورزشی و بدنسازی هتل مجهز به دستگاه‌ های قدرتی حرفه ای و مربی خصوصی می باشد و میهمانان می ‌توانند از امکانات حمام بخار ، سونا و جکوزی هتل نیز استفاده کنند .


همچنین از امکانات این هتل می توان به : رستوران های متعدد ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات خشکشویی ، فروشگاه ، نگهداری از کودکان ، صندوق امانات ، رستوران ها و کافه های فضای باز، تلویزیون کابلی / ماهواره ‌ای ، پارکینگ رایگان ، استخر سرباز، سونا و جکوزی ، اینترنت بیسیم در لابی و اتاق‌ها (شارژ جداگانه) و ... اشاره نمود .

 

تاورز روتانا دبی

 

پولمن دیره " Pullman Dubai Creek City Centre "


هتل پولمن دیره هتلی 5 ستاره بسیار زیبا و مجهز در منطقه دیره می باشد و این هتل در فاصله کمی از مرکز خرید سیتی سنتر دیره واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی به مترو و تاکسی نیز دارد و اینکه فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی با ماشین تنها چند دقیقه می باشد .


ضمنا توجه داشته باشید که اقامت در این هتل و صرف صبحانه برای کودکان ۱۲ ساله ، همراه با والدین رایگان می باشد و در این هتل چندین رستوران متنوع وجود دارد و این هتل بیش از 900 متر مربع فضای مناسب برای برگزاری جلسات و ملاقات‌ های کاری شما گردشگران و توریست ها دارد .


همچنین امکانات هتل : رستوران ، انواع کافه ، ترانسفر فرودگاهی ، خشکشویی ، آسانسور، خدمات 24 ساعته در اتاق ، فروشگاه هدیه و سوغات ، نگهداری از بچه ، صندوق امانات ، تلویزیون کابلی / ماهواره‌ای ، سشوار، پارکینگ ، استخر سرباز ، سونا ، جکوزی ، ماساژ، باشگاه بدنسازی ، تنیس ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق‌ ها و ... اشاره نمود .

 

پولمن دیره

 

هتل جمیرا زعبیل سرای " Jumeirah Zabeel Saray "


هتل جمیرا زعبیل سرای هتلی 5 ستاره می باشد و یکی دیگر از هتل‌ های لوکس دبی به شمار رفته که در قسمت غربی منطقه جمیرا پالم قرار دارد و شما گردشگران از اتاق ‌های این هتل می ‌توانید نمایی زیبا از خلیج فارس را ببینید و اینکه اتاق ‌های این هتل مجلل بالکن اختصاصی دارند و به سبک عثمانی طراحی و دیزاین شده اند . این هتل 10 رستوران دارد که انواع غذاهای ترکی ، استانبولی ، ایتالیایی و سایر غذاهای بین المللی در آن‌ ها سرو می‌ شود .


همچنین جالب است بدانید که از هتل تا ساحل 3 دقیقه پیاده‌ روی لازم است و همچنین سرویس رفت و برگشت از هتل به وایلد وادی ، مدینة جمیرا ، هتل جمیرا بیچ ، برج خلیفه ، مرکز شهر دبی و DIFC برای رفاه حال مسافران وجود دارد و اینکه قیمت هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که ارائه می ‌کند مناسب می باشد .


از امکانات هتل می توان به : انواع رستوران ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، آسانسور ، خشکشویی ، فروشگاه هدیه ، صندوق امانات ، تلویزیون کابلی / ماهواره‌ ای ، سشوار ، سرویس رایگان رفت و آمد ، پارکینگ اختصاصی ، استخر سرباز و سرپوشیده ، سونا و جکوزی ، اسپا ، تنیس ، ساحل اختصاصی ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی و اتاق ‌ها و ... اشاره نمود .

 

جمیرا زعبیل سرای

 


تور دبی هتل 5 ستاره پیشنهاد ویژه آژانس معراج گشت آسمان با بی نظیر ترین کیفیت و سرگرمی ها


 

 

 

 

سوالات متداول 10 هتل برتر دبی

1- بهترین هتل دبی کدام هتل است ؟


در دبی، بسیاری از هتل‌ها در سطح بالایی از لحاظ امکانات، خدمات و تجربه‌ی لوکس به مسافران خود ارائه می‌دهند و بهترین هتل برای اقامت بستگی به سلیقه و نیاز شما دارد. بعضی از بهترین هتل‌های دبی شامل موارد زیر هستند: برج العرب (Burj Al Arab): یکی از لوکس‌ترین و تفریحی‌ترین هتل‌های دنیا با خدماتی همچون رستوران در سقف، پلانژ بین المللی و اسپا. آرمانی هتل دبی برج خلیفه (Armani Hotel Dubai): هتلی در ساختمان برج خلیفه که دارای دکوراسیون بسیار زیبا و دلنشین است. بورج آلعثمانی لوکزوری (Bosphorus Hotel): هتلی با اتاق‌هایی با تمام امکانات رفاهی، رستوران‌های بین‌المللی و استخر روباز. فورسیزونز رزیدنس دبی (Four Seasons Residences Dubai): هتلی با اتاق‌های فاخر و امکانات و خدمات لوکس، از جمله رستوران‌های بین‌المللی، استخر روباز و سالن فیتنس. جمیرا بیچ هتل (Jumeirah Beach Hotel): هتلی با منظره‌ی زیبا و رفاهی برای خانواده‌ها، شامل چندین رستوران، استخر و ساحل شنی خصوصی. البته، لازم به ذکر است که این فقط چند نمونه از بهترین هتل‌های دبی هستند و بسته به سلیقه و نیاز شما، هتلی متناسب با خواسته‌های شما ممکن است متفاوت باشد.

2- گرانترین هتل دبی کدام هتل است ؟


برج العرب (Burj Al Arab) به عنوان یکی از معروف‌ترین هتل‌های دبی، به عنوان گران‌ترین هتل در دبی شناخته شده است. قیمت اتاق‌های این هتل، بسته به فصل و نوع اتاق، متفاوت است، این هتل دارای اتاق‌هایی با دکوراسیون بسیار زیبا و لوکس، خدماتی همچون رستوران در سقف، پلانژ بین المللی، اسپا و خدمات ویژه برای مهمانان از جمله خدمات رانندگی با خودروی لوکس است.

مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.7 از 5 | از بین 18 امتیاز دهنده به 10 هتل برتر دبی
معراج گشت آسمان