لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

پارک های آبی دبی

پارک های آبی دبی

اگر به دنبال هیجان و تفریحات آبی به یاد ماندنی در دبی هستید می خواهیم شما عزیزان را با تور دبی به سرزمینی که انواع پارک آبی های مدرن و زیبا با دنیایی از تجربیات جدید ببریم.

دبی دارای یکی از بزرگترین و مجهزترین پارک های آبی دنیاست

پارک آبی دبی

پارک آبی وایلد  وادی

این پارک آبی از برترین اماکن توریستی و گردشگری دبی می باشد که با توجه به موقعیت مکانی ، همیشه شلوغ و پر تردد می باشد و محبوبیت خاصی را داشته است. وایل وادی واقع در ساحل جمیرا و در کنار برج العرب قرار دارد .

 

پارک آبی وایلد وادی

 

پارک آبی آتلانتیس

این پارک آبی در محوطه خارجی هتل آتلانتیس در شهر دبی می باشد و جزو بزرگترین و برترین پارک آبی مدرن و عالی است و شامل آکواریوم دیدنی و انواع سرسره های وحشت آور و پر هیجان را می توان در اینجا یافت .

 

پارک آبی آتلانتیس

 

پارک آبی دریم لند

این پارک آبی نیز یکی از قدیمی ترین تفریگاه های دبی به شمار می رود که حدود 80 هکتار وسعت دارد و لازم به ذکر است که دارای دو ورودی مجزا که شامل شهربازی و پارک آبی می باشد که بنا به دلخواه خودتان می توانید این دو را در هنگام مراجعت انتخاب کنید و همچنین دارای وسایل بازی برای کودکان و سینما های 3 بعدی نیز قابل دسترس شما می باشد .

 

پارک آبی دریم لند


تور امارات ، شهر دبی این امکان را به شما می دهد که به یکی از پیشرفته ترین شهر های دنیا با تلفیقی از سنت و مدرنیته و تفریحات بی نظیر لذت ببرید. و برای داشتن فرصت کافی و دیدن جاذبه های این سرزمین می توانید با تور دبی 7 شب و 8 روز سفر کنید.


 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به پارک های آبی دبی
معراج گشت آسمان