لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

فستیوال های دبی

فستیوال های دبی

شهر دبی یکی از مناطق چشمگیری است که در دهه های اخیر پیشرفت غیر قابل باوری داشته است و دلیل آن این است که به دلیل سرمایه گذاری بسیار خوبی را بر روی زیر ساخت های خود انجام داده است و همچنین منابع عظیمی را که از کشورهای دیگر جذب کرده است باعث شده است که تعداد گردشگران در امارات متحده عربی در طی سالیان گذشته رشد قابل توجهی داشته است . 
یکی از نکات قوت تور دبی برگزاری فستیوال ها و جشن های بزرگی می باشد که همه ساله توجه گردشگران و توریست های زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب می کند ، در ضمن مسئولان این کلان شهر به خوبی فهمیده اند که فستیوال ها و جشنواره های متنوع و عالی خود را چگونه به بهترین شکل و با بهترین کیفیت با زیرکی در دبی برگزار کنند تا هزاران مسافر را به این شهر بکشانند . 

فستیوال تومارولند دبی یکی از بزرگ ‌ترین و مشهورترین فستیوال‌های موسیقی در جهان می باشد

جشنواره های دبی

جالب است بدانید که این کلان شهر یکی از مناطق گردشگر پذیر با کلی مناطق گردشگری دبی که بسیار متنوع و متفاوت است سالهاست میزبان تعداد بیشماری توریست و گردشگر از سراسر دنیاست . این شهر بزرگ و مدرن توانسته منابع عظیمی را از کشورهای دیگر به خود جذب نماید و همچنین دبی علاوه بر داشتن موقعیت منطقه ای بسیار مناسب و عالی و داشتن منابع عظیم نفت و گاز ، توانسته است با برنامه ریزی مدرن و کارآمد خود را به طور ویژه ای خودنمایی کند .

 

سال هاست که دبی با احداث تور دبی هتل 5 ستاره ، مراکز خرید دبی ، مراکز تفریحی متعدد ، پیست اسکی دبی ، دیدنی های شگفت انگیز و برگزاری جشنواره های متنوع خرید در کنار فستیوال های جهانی و ... قادر بوده است که جذب گردشگر خود را به اوج برساند و از صنعت توریسم و گردشگری مبالغ هنگفتی سرمایه ملی را از آن خود نماید . در سال های اخیر علاوه بر امکانات گردشگری بیشمار این کشور که زبانزد عام و خاص جهانیان است ، دبی فستیوال های بسیار متنوع و مهیجی نیز برگزار می کند که هر سلیقه و هر قشری و هر سن و سالی را تشویق به دیدن این شهر لوکس و مدرن می کند و این موضوع یکی از نقاط قوت این کلان شهر می باشد . این جشنواره ها و فستیوال ها به شدت میان گردشگران در سراسر جهان محبوبیت دارد و در سال های اخیر ایرانیان بسیار برای تفریح و خرید و جشن و فستیوال روانه شهر دبی می شوند .

 


سنسیشن دبی

فستیوال سنسیشن بی نظیری است که 18 سال پیش برای اولین بار در آمستردام برگزار شد و هم ‌اکنون تبدیل به یکی از رویدادهای مهم و بین ‌المللی گشته است و شاهد برگزاری آن در اقصی نقاط جهان از جمله دبی مدرن نیز هستیم .
این برنامه با به نمایش گذاشتن منبع نور و نورپردازی های جالب و متنوعی و بوجود آوردن وحدت و هماهنگی شما گردشگران را به یک سفر جادویی می برد و شبی به یاد ماندنی را برایتان در کنار دوستان و خانوادتان رقم خواهد زد . این فستیوال مهیج که معمولا در استادیوم ‌ها و یا مکان‌ های بزرگ برگزار میگردد همواره تلاش دارد که باعث برانگیختن احساسات شرکت ‌کنندگان و گردشگران عزیز شود و هدف آن این است که به دنبال رقم زدن لحظاتی شاد و هیجان ‌انگیزی متفاوت برای شما عزیزان باشد .

 

با این رویکرد بی نظیر و با اتکا بر نوآوری که برگزار کنندگان فستیوال سنسیشن دارند ، این فستیوال تبدیل به رویدادی پیشرو در زمینه موزیک الکترونیک و رقص شده است که تجربه ای متفاوتی برایتان رقم خواهد زد .


 در این فستیوال هنرمندان و دی ‌جی ‌های معروف بین‌ المللی از جمله : Martin Garrix ، Roger Sanchez  Hard Rock Sofa ، Martin Solveig ، Sander van Doorn و Mr White شرکت می‌ کنند تا در این روز شاد در کنار شما شرکت کنندگان باشند .


سنسیشن دبی فسیوالی بسیار شاد و مهیج است که برای اولین بار در شهر آمستردام هلند برگزار شد و بعد از آن این فستیوال مورد استقبال بی نظیر مردم از سراسر دنیا قرار گرفت و این باعث شد که در سایر شهرهای جهان نیز شاهد برگزاری این جشن باشیم که در نوع خود کاملا متفاوت و بی نظیر است . 


موفقیت سنسیشن دبی مدیون همبستگی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان از سراسر دنیا است که با ساخت محیطی گرم و صمیمی این فستیوال را محبوب تر و چشمگیرتر کرده است . 


تاریخ برگزاری این فستیوال امسال هم دهم نوامبر ( آبان ماه 1397 ) در شهر دبی ، با عنوان سنسیشن دبی 2018 می باشد و در ضمن دوستداران وعلاقه مندان باید از قبل نسبت به رزرو و تهیه بلیط نیز اقدام نمایند 

 

جشنواره سنسیشن دبی


فستیوال تومارولند دبی

کمتر کسی را می‌ توان پیدا کرد که به موزیک الکترونیک علاقه داشته باشد ولی با فستیوال تومارولند " Tomorrowland Festival "  آشنا نباشد و آن را نشناسد . این فستیوال موزیک یکی از بزرگ ‌ترین و مشهورترین فستیوال‌های موسیقی در جهان می باشد که شهرت جهانی دارد و در سال 2017 میلادی با تفاوت ‌های بی نظیری در بلژیک و در 7 کشور دیگر دنیا همچنین شهر دبی برگزار شد که بسیار هم چشمگیر بود و امسال نیز در این 8 کشور به طور همزمان برگزار خواهد شد . 


جشنواره تومارولند دبی ( Tomorrowland ) یکی از بزرگترین جشنواره های موسیقی الکترونیک و یکی از برجسته ترین جشنواره های موسیقی دنیا محسوب میگردد ، این جشنواره با فهرست عالی برنامه های خود که نسبت به سایر رویدادهای موسیقی و رقص الکترونیک واقعا منحصر به فرد و مهیج است می تواند برای شما گردشگران تجربه ای فوق العاده به همراه اجراهای عالی روی صحنه محسوب شود .

 

دی جی ها ، تهیه کنندگان و هنرمندان مشهور جهان با اجراهای خود روی 15 سن شگفت انگیز با دکوراسیون هایی از آتشفشان های فعال تا پروانه های انفجاری ، شهر بوم بلژیک و کشورهای دیگر و همچنین دبی را تحت تاثیر شگفتی و هیجان بی نظیر خود قرار دهد .

 

توجه داشته باشید که شما عزیزان قرار است در این جشنواره طعم تمام موسیقی های الکترونیک ، از تکنو تا مینیمال را تجربه کنید و طراحی مکان برگزاری این جشنواره به گونه ای است که احساس می کنید به یک دنیای دیگری از امکانات بی پایان پا گذاشته اید .

 

این جشنواره که بلیط های آن هر سال بلافاصله به فروش می رسد پارسال خیلی از علاقه مندان موفق به خرید آن نشدند . تومارولند دبی مقدم هزاران علاقمند به موسیقی الکترونیک را که از سراسر جهان به شهر دبی را گرامی می دارد ، پس اگر قصد شرکت در این فستیوال موسیقی جهانی را در دبی دارید برای خرید بلیط آن عجله کنید .


شما گردشگران و توریست های عزیز مهم است بدانید که فستیوال تومارولند 2018 علاوه بر کشور بلژیک در کشورهای ابوظبی امارات ، ایتالیا ، لبنان ، مالت ، مکزیک ، تایوان و اسپانیا برگزار خواهد شد و شما علاقه ‌مندان به موزیک رقص الکترونیک می ‌توانید با حضور در امارات متحده عربی و دیگر کشورها به طور همزمان با بلژیک ، شاهد پخش مستقیم و آنلاین اجراهای دی جی‌ های معروف و مورد علاقه خودتان باشید .


 برگزاری این فستیوال در کشور امارات که به نوعی شبیه ‌سازی فستیوال برگزار شده است در کشور بلژیک است که با نام UNITE with Tomorrowland شناخته می ‌شود و بهترین فرصت برای علاقه ‌مندان به موزیک الکترونیک برای شرکت در این فستیوال می باشد پس شما عزیزان سعی کنید آن را از دست ندهید .


فستیوال موسیقی تومارولند را بدون شک می ‌توان یکی از مشهورترین و بزرگ ‌ترین فستیوال‌های موزیک جهان بدانید چرا که سالانه تقریبا 180 هزار بلیط آن به سرعت توسط علاقه ‌مندان به موزیک الکترونیک که از سراسر دنیا به سرعت چشمگیری خریداری می‌ شود به همین علت است که از چند ماه قبل فروش بلیط ها استارت می خورد و توجه داشته باشید به دلیل تعدیل در خرید بسیاری نیز موفق به خرید به موقع بلیط نمی شوند و از شرکت در فستیوال مورد علاقه خود باز می‌ مانند پس عجله کنید .


 

فستیوال تومارولند دبی


فستیوال رنگ دبی ( Dubai Colour Run )


جشنواره رنگ دبی در واقع یک مسابقه دو است که هرساله در شهر دبی برگزار می شود و امسال نیز در این شهر مدرن برگزار شده است اما در اصل مراسم شاد و مهیج رنگ پاشی ، جشن و پایکوبی می باشد .

 
در این جشنواره همه در هر رده سنی از هر قشر و فرهنگی می توانند در این جشنواره شرکت کرده و کلی تجربه متفاوت را برای خود رقم بزنند ، با اینکه مثلا مسابقه دوندگی است اما برنده و بازنده ای در کار نیست و ضمنا در مراسم سال گذشته ، بیشتر شرکت کننده ها نزدیک به 69 درصد را زنان تشکیل داده بودند . 


همچنین در این جشنواره ، کلی پودر رنگی روی سر و بدن شرکت کننده ها و گردشگران ریخته می شود و کلی هیجان و اتفاقات متفاوتی را تجربه می کنند و در میان حاضران که در سال قبل در فستیوال رنگ دبی شرکت کرده اند فردی با 73 سال سن هم حضور داشته است و این نشان دهنده این است که سن نقش بسیار کمرنگی را در این جشن دارد ، توجه داشته باشید که این جشنواره یک هیجان رنگی و دوست داشتنی که آدم اصلا دوست ندارد چنین فرصتی را از دست بدهد .

 
بلیط های این جشنواره چندین هفته قبل از برگزاری به فروش می روند و اصطلاحا سولد اوت می شود ، در سالهای گذشته نزدیک به 9 هزار نفر و در پارسال 12 هزار نفر در این جشنواره در دبی شرکت داشتند که پیشرفت چشمگیر آن را نشان می دهد و از هیجان و جذابیت این جشنواره  نهایت لذت را برده اند .

 

فستیوال رنگ دبی


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 11 امتیاز دهنده به فستیوال های دبی
معراج گشت آسمان