لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بازار چینی های دبی

بازار چینی های دبی

شهر دبی یکی از برترین مناطق گردشگری دنیا می باشد . در تور دبی ، در کمترین زمان و با کمترین فاصله‌ مکانی ، می‌ توانید از جاذبه‌ های گردشگری متعدد دیدن نمایید . تنها دو روز زمان کافی است تا اکثر جاذبه‌ های گردشگری بزرگ و مهم دبی را ببینید البته حتی اگر چندین روز سفر شما طول بکشد نیز خسته نمی ‌شوید و همیشه چیزی برای سرگرم کردن و تفریحات بی نظیر برای شما عزیزان وجود دارد .


دبی یکی از شهرهای حاشیه‌ خلیج فارس می باشد که در مدت زمان کوتاهی توانسته در زمینه‌ اقتصادی ، تجاری و گردشگری به موفقیت ‌های بسیار زیاد و چشمگیری دست یابد و به ‌سرعتی باور نکردنی رشد کند و با اینکه شهر دبی در حقیقت در بیابان قرار گرفته و آب ‌و هوای آن در بیشتر ایام سال بسیار گرم و خشک است ولی به ‌دلیل وجود امکانات گسترده و مراکز تفریحی و خرید زیادی که دارد ، گردشگران در تمام طول سال به ویژه در نوروز به این کشور سفر می ‌کنند . شما هم می توانید با شرکت در تور امارات شهر دبی از بازار چینی ها و دیگر جاذبه های این شهر دیدن کنید. 

 

بازار چینی ها به بازار دراگون مارت یا بازار اژدها نیز نامیده میشود

معرفی بازار چینی های دبی

بازار اژدها ( Dragon mart ) یکی دیگر از جاذبه های دیدنی دبی می باشد و اینکه بازار دراگون مارت یا بازار اژدها نیز نامیده میشود . این بازار متعلق به چینی ها می باشد و در جای جای این مرکز خرید بزرگ می توانید نماد ها و سمبل های کشور چین را از نزدیک مشاهده کنید .

 

همچنین جلوی ورودی این مرکز خرید ، یک آبنما با مجسمه ای از یک اژدهای بزرگ و چند اژدهای کوچک ساخته شده است که نمادهای مهم کشور چین است و به تازگی دارگون مارت 2 نیز در کنار دراگون مارت 1 افتتاح گردیده است که بزرگتر و مدرن تر از دراگون مارت 1 است اما هنوز رونق بازار چینی های یک را ندارد ولی مطمئنا پیشرفت چشمگیری می کند .


بازارهای دراگون مارت دبی را با نلم دراگون مال هم میشناسند و بین گردشگران نیز شهرت خاصی پیدا خواهد کرد و در واقع دراگون به معنی اژدها میباشد و این بازار به بازار اژدها دبی نیز شهرت جهانی یافته است و بازار چینی های دبی نیز نام دیگر این بازار می باشد که در زبان عربی این بازار را " سوق التنین " نیز می نامند .

 

بازار چینی ها

 

در مرکز خرید دراگون مارت یا همان بازار چینی ها در دبی ، میتوانید انواع و اقسام کالاها ، هر چه را که بخواهید با قیمتی خوب و مناسب خریداری نمایید و نیز میتوان گفت بهترین مرکز خرید برای ایرانی ها بازار چینی ها در دبی می باشد چرا که میتوانند با فروشندگان چینی چانه بزنند و تخفیف خوبی بگیرند .

 

بازار چینی ها در دبی از مراکز خرید دبی است که برای چینی های مقیم این کشور طراحی شده  و اگر از آن بازدید کنید میتوانید نمادها و سمبل این کشور را در درب ورودی گذاشته شده است ببینید ، معماری چینی که این بازار دارد بسیار زیبا و شگفت انگیز هست و به شکل یک اژدهای پیچ خورده بزرگ بوده که به نوعی یکی از نمادهای اصلی چین محسوب میشود به زیبایی ساخته شده است .


بازار چینی ها در دبی یک مرکز خرید همه چی تمام است و هرچیزی که نام ببرید را میتوانید در این بازار بزرگ پیدا کنید ، انواع کیف ها و کفش هایی با کیفیت خوب و مناسب ، اسباب و لوازم منزل مثل لوستر ، مبل ها راحتی و رسمی ، انواع برند موبایل های مشهور ، لوازم دکوری زیبا و خاص ، حتی طلا و جواهرات و میوه های چین و تایلند را میتوایند از بازار چینی ها در دبی با قیمتی مناسب و عالی تهیه نمایید و این مرکز خرید بیشتر برای خرید کالا به صورت عمده مفید و عاقلانه است .

 

بازار چینی های دبی


در این مرکز خرید انواع کالا ها وجود دارد و در این بازار اکثر فروشندگان چینی هستند و شاید بتوان گفت که این بازار تنها بازار دبی است که قیمت ها در آن مقطوع نمی باشد و می توان از فروشندگان تخفیف زیادی گرفت ، در واقع ضرب المثل از شیرمرغ تا شیر آدمیزاد برای این بازار کاملا صدق کرده و پیشنهاد ما برای شما گردشگران این است که این بازار را اصلا در سفر به دبی از دست ندهید .


یکی از ویژگی های بازار اژدها که آن را از سایر بازارهای دبی متمایز ساخته است ، معماری خاص و ویژه آن است  و اجرای این معماری را شرکت " نخیل " بر عهده داشته است و این بازار به شکل یک مارپیچ عظیم الجثه با سری به شکل اژدها طراحی شده است که در واقع پیکر یک اژدها که از نمادهای مهم چینیان است را تشکیل می دهد  که بسیار جذاب و دیدنی می باشد .


لازم به ذکر است که متاسفانه در این بازار امکان فیلمبرداری وجود ندارد و ممنوع می باشد پس شما گردشگران به این موضوع دقت داشته باشید و همچنین بازار چینی های 2 دبی نزدیک دراگون مارت یک واقع گردیده است و ضمنا بزرگتر و مدرن تر از آن می باشد .

 

در این بازار فروشگاه های بزرگ پوشاک و لوازم برقی ، صنعتی و حتی درمانی با معماری مدرن و جذاب قرار دارد اما در این مجتمع بزرگ و مدرن خبری از برند های معرف اروپایی نمی باشد و کلیه اجناس چینی و با قیمت مناسب و ارزان می باشند .

 

بازار چینی دبی

 

در این مجتمع بزرگ دارای فودکرت و سینما movo و همچنین هایپر مارکت جیان ( ژیان ) نیز برای رفاه حال شما بازدید کنندگان می باشد .


مرکز خرید دراگون مارت در خارج از شهر دبی واقع شده و کمی از مرکز شهر دور است و شما برای گشت کامل در هر 2 مجتمع قطعا به یک روز کامل به همراه کلی انرژی نیاز دارید .

 


شعبه دوم بازار چینی ها در دبی

به احتمال خیلی زیاد به خاطر استقبال بی نظیر توریست ها و مسافران بوده است که که دومین شعبه بازار چینی ها در دبی طراحی و ساخته شده است اما این بار بزرگ تر و مدرن تر از اولی که دیدن آن خالی از لطف نیست . شعبه دوم بازار چینی ها در دبی شما امکان خرید : لباس ، پوشاک ، وسایل برقی مثل جارو برقی لباسشویی و ... با برندهای خوب چینی ، لوازم مورد نیاز برای صنعت یا درمان را با قیمتی مناسب و کیفیت خوب و ... را خواهید داشت .

 

بازار چینی ها در دبی امارات

 

در ضمن مهم است که بدانید که توقع جنس هایی از برندهای اروپایی را در بازار چینی ها در دبی نداشته باشید در این شعبه از مرکز خرید دراگون مارت دبی تنها مارک ها و برندهای چینی را میتوانید پیدا کنید و خرید نمایید . اما این شعبه از بازار چینی ها در دبی تنها یک مرکز خرید نیست بلکه یک مرکز تفریحی نیز میباشد که به تازگی در آن سینما و رستوران خوب تعبیه شده است که تفریح شما را تکمیل می کند .

 


تور دبی هتل 5 ستاره پیشنهاد ویژه معراج گشت آسمان برای اقامتی عالی و بی نظیر

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 4.7 از 5 | از بین 12 امتیاز دهنده به بازار چینی های دبی
معراج گشت آسمان