لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

بازار مرشد دبی ( Murshid Bazaar Dubai )

 بازار مرشد دبی ( Murshid Bazaar Dubai )

یکی از معروفترین مراکز خرید تور دبی که مورد توجه بازدید مسافران می باشد بازار مرشد دبی است که در این بازار با ایرانیان زیادی برخورد خواهید کرد که کلی طرفدار اینجا هستند ، بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی واقع شده است و بسیاری از فروشگاه های این بازار متعلق به ایرانیان ساکن دبی می باشد .


بازار مرشد دبی که در منطقه دیره دبی است جزو بهترین بازار های دبی و بازار های ارزان دبی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که آن را از دست ندهید و هنگامیکه از سمت میدان جمال که به طرف غرب حرکت کنید ، به خیابان سبخه خواهید رسید و چندین خیابان که بصورت تقریبا موازی از طرف غرب به این خیابان متصل می شوند که بازار مرشد دبی را تشکیل می دهند .

بازار مرشد دبی که به زبان عربی سوق مرشد نامیده می شود یکی از مناطق تاریخی و مهمترین بازار دبی محسوب می شود

معرفی بازار مرشد دبی

بازار مرشد دبی که به زبان عربی سوق مرشد نامیده می شود یکی از مناطق تاریخی و پرطرفدارترین بازارهای دبی محسوب می شود ، موسس این بازار یک تاجر كويتى به نام مرشد العصیمی بوده‌ که در این مکان بازار کوچکی بنیانگذاری کرده ‌است و به همین خاطر نام مرشد را برای این بازار گذاشته اند . این بازار در منطقه دیره دبی قرار دارد و در داخل این بازار چند بازارچه و مرکز خرید کوچکی نیز تعبیه شده است و شما می توانید در این بازار انواع کالا ها بصورت کلی و جزیی به فروش می رسند را با قیمت مناسب خریداری نمایید . بخش قابل توجه از فروشگاهی این بازار نیز متلق به ایرانیان مقیم دبی است و از سمت میدان جمال که به طرف غرب بروید به خیابان سبخه می رسید و بازار مرشد را تشکیل داده است .

 

این بازار معروفترین بازار دبی برای خرید اکثر مسافران و گردشگران خواهد بود که در این بازار تقریبا همه گونه کالایی را با قیمت هایی مناسب پیدا خواهید کرد و بسیاری از فروشگاه های این بازار متعلق به ایرانیانی است که در دبی سکونت دارند .

 

بازار مرشد دبی

 

با آمدن به این بازار می بینیند که در این بازار بر روی اکثر کالاها به ویژه پوشاک و کیف و کفش و ... اتیکت قیمت با نرخی بین ۱۰ تا ۲۵ درهم خورده است و ارزان بودن کالاها در این بازار ، ایرانیان زیادی را بری خرید سوغات به این بازار جذب می کند . شما گردشگران عزیز در بازار مرشد " Murshid " شهر دبی می ‌توانید هر نوع کالایی را پیدا کنید و از کالاهایی نظیر پوشاک و کیف و کفش گرفته تا سوغاتی‌ های کوچک و مختص این شهر و اجناس وارداتی چینی در آن به فراوانی یافت می ‌شود که همانطور که در بالا گفتیم تمام کالاها با قیمت مناسب به شما مسافران عزیز عرضه می‌ گردد . همچنین علاوه بر خرید شما مسافران در این بازار می‌ توانید از امکانات رفاهی و تفریحی داخل آن نیز لذت ببرید که از آن ‌ها می ‌توان به یک محیط بسیار کوچک اما جذاب برای بازی کودکان و همچنین رستوران ‌های متنوع فست فود مثل برگر کینگ و غذای فرنگی و سنتی دبی اشاره نمود .

 

همچنین خیابانی در این بازار وجود دارد که به نام خیابان الفهیدی معروف است که در آن می ‌توانید کالاهای الکتریکی و صوتی تصویری را به راحتی پیدا کرده و در بخش دیگر این خیابان می ‌توانید فروشگاه‌ های پارچه فروشی که بسیار هم طرفدار دارد را بیابید که اکثر پارچه‌ های کمیاب در آنجا به فروش می ‌رسد .

 

بازارچه مرشد در دبی


در ضمن خیابان 27 که یکی دیگر از خیابان ‌های بازار مرشد دبی می باشد ، مرکز فروش موبایل و لوازم جانبی و همچنین تزیینات اتومبیل قرار دارد که در قسمت دیگر آن می ‌توانید لوازم یدکی خودروهای خارجی را نیز با قیمت مناسب و ویژه پیدا کنید . شما گردشگران مهم است بدانید که البته قسمتی بسیار بزرگ از بازار مرشد در دبی را طلا فروشان و فروشگاه‌ های طلا و جواهرات سنتی و بازار طلا دبی تشکیل داده‌ اند که قسمت مخصوص به خود را دارند .

 

جالب است بدانید قیمت بازار در این منطقه از باقی مناطق شهر دبی و همچنین کشورهای دیگر مناسب‌ تر است و برای شما می ‌تواند مکان خوبی برای خرید طلا و جواهرات باشد . همانطور که گفته شد بازار مرشد در منطقه دیره می باشد و از آنجا که در بخش قدیمی شهر دبی قرار گرفته است در کنار خود بازارهای قدیمی دیگر دبی را نیز به همراه داشته که از این بازارها می ‌توان به بازار طلا دبی ، بازار قدیم دبی ، بازار طلی ، بازار قدیم دیره و ... اشاره نمود .


حتماً به شما پیشنهاد می کنیم که در بازدید بازار مرشد از این بازارها هم که در نزدیکی آن قرار دارد نیز دیدن نمایید و کلی خرید کنید .  در هنگام بازدید از آنجا متوجه آن خواهید شد که اکثر فروشگاه‌ های موجود در بازارهای قدیمی دیده به صورت سنتی هستند و سر در حجره مانندی دارند و سبک معماری عربی در آنها به خوبی مشخص است .

 

بازار مرشد


البته در هنگام بازدید بازار مرشد Murshid دبی این نکته را به یاد داشته باشید که این بازار در ساعات میانی روز بسیار ازدحام و شلوغی دارد و شاید شما در آن کمی اذیت شوید پس شما گردشگران بازدید از این بازار را در ساعات اولیه روز انجام دهید که هم هوا خنک است و همین که آنجا خلوت ‌تر است .

 


آژانس معراج گشت آسمان مجری مستقیم تور دبی پیشنهاد شگفت انگیز تور دبی هتل 5 ستاره را به شما ارائه می دهد.


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به بازار مرشد دبی ( Murshid Bazaar Dubai )
معراج گشت آسمان