لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

فانتاسی شو پوکت ( Phuket FantaSea Show )

فانتاسی شو پوکت ( Phuket FantaSea Show )

شهر پوکت دارای مناظر دیدنی فراوان و جذابی می باشد و منطقه ای مخصوص تماشای غروب دل انگیز پوکت وجود دارد که دیدی 360 درجه از جنوب جزیره به شما ارائه می دهد که همراه با چشم انداز سرسبز و گرمسیری تور پوکت همگی در یک چشم به هم زدن در اختیار شما گردشگران قرار می گیرد .


پوکت مقصدی برای انواع سلیقه هاست و بعضی گردشگران ترجیح می دهند منظره جزیره را از درون دریا بوسیله قایق تماشا کنند و کلی خاطره به ثبت برسانند و بقیه ترجیح می دهند جزیره را از میان ابرها نظاره گر باشند و شما عزیزان می توانید ترکیبی از تمام این امکانات در یکجا در اختیار داشته باشید ، در ادامه می خواهیم تا شما گردشگران عزیز را با یکی از مناطق گردشگری تایلند در پوکت آشنا سازیم .

در فانتاشی شو پوکت سنت‌ های قدیمی تایلند به همراه آخرین تکنولوژی ‌های روز و جلوه ‌های ویژه نمایش داده می شود

معرفی فانتاسی شو پوکت

فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show  از میراث غنی ، عجیب و غریب و خاص کشور تایلند الهام گرفته است که فانتاسی FantaSea نه تنها ویترین جذاب و زیبای تایلند را پیش روی شما گردشگران می گذارد بلکه مجموعه‌ ای غنی از سنت‌ های قدیمی تایلند به همراه آخرین تکنولوژی ‌های روز و جلوه ‌های ویژه را نمایش می دهد و نتیجه آن یک مجموعه خیره کننده در زمینی به مساحت 56 هکتار می باشد که در آن فعالیت ‌ها و سرگرمی‌ های بسیار زیادی شما را غرق در خود می کند .

 

دهکده کارناوال شادی به همراه بازی ‌ها ، صنایع دستی و چندین فروشگاه ، رستوران با ظرفیت 4000 نفر به همراه بوفه شام با انواع غذاهای سنتی تایلندی و بین المللی و یک سالن نمایش مهیج به سبک لاس وگاس جایی که به لطف هنر و تکنولوژی جذابیت و زیبایی اسطوره‌ های تایلند به مردم نمایش داده شده و اینها قسمتی از جمله‌ فعالیت ‌ها و سرگرمی ‌های فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show می ‌باشد .


برنامه فانتاسی پوکت بزرگترین شوی جزیره بشمار می رود و با هنرمندان بند بازها ، صدها اجرا کننده ، نمایش فیل ها و سایر حیوانات و داستان های عجیب و غریب که آمیزه ای از سنت های کهن و قدیمی کشور تایلند بوده و شبی فوق العاده را برای شما رقم می زند .

 

شو فانتاشی


زرق و برق و تشریفات و همچنین دنیاییی از هیجانات در فانتاسی تمامی ندارد چرا که این مجموعه میزبان یکی از بزرگترین بوفه ها در آسیا نیز است که در تم پارک اجرا می شود و ارائه دهنده کارناوال های مختلف بازی ، فرصت های متنوع خرید ، کاخ فیل ها ، مرکز ماجراجویی سیمیلان " Similan " و چندین رستوران معروف را در خود جای داده است . این دیدنی های جذاب ، عجیب ، قابل توجه باعث بوجود آوردن سرگرمی های بزرگ برای همه سنین بخصوص گردشگران خواهد بود .

 

با طراحی خاص ساختمان هایی که گاهی اوقات آشفته به نظر می رسند فانتاسی دهکده ای است با مجموعه ای از انتخاب های خرید ، از تی شرت و لباس شنا گرفته تا جواهرات و همچنین کارناوال های بازی ، فیل سواری و رستوران که قطعا یک روز فوق العاده شاد و زنده را در کنار خانواده و دوستانتان تجربه خواهید کرد . فعالیت ها همه به خوبی برنامه ریزی شده و مطمئن باشید که برداشتن شما از هتل و محل اقامتتان ، تغذیه و نوشیدنی ، سرگرمی و بازگشت شما به هتل با خیال راحت و به خوبی و دقیق انجام می شود .

 

انتقال شما از کلیه نقاط به یکدیگر بدون هیچ مشکل و اختلالی انجام می گیرد و همواره کارکنانی مختص راهنمایی و هدایت شما در دسترس شما قرار دارند که این امر موجب داشتن یک سفر بی عیب و نقص برای شما خواهد بود .

 

فانتاشی پوکت


پیشنهاد ما این است که حتما یک شب خود را در فانتاسی شو پوکت Phuket FantaSea Show بگذرانید و یک پارک با تم کاملا فرهنگی با کلی خاطره تجربه کنید و در یک محیط خانوادگی از تماشای یک نمایش مهیج به همراه خوردن شامی لذیذ در یک رستوران خاص در کنار عزیزانتان لذت ببرید . شما از دیدن جدیدترین جلوه‌ های ویژه ، شعبده ‌بازی هنرمندان و همچنین رقص فیل‌ ها هیجان ‌زده خواهید شد و در ضمن شما گردشگران می ‌توانید از سرویس رفت و برگشت به هتل و همچنین راهنمای محلی نیز استفاده کنید .


برنامه شما برای نمایش فانتاسی FantaSea Show از زمانی شروع می‌ شود که برای همراهی با شما به هتل می آ‌یند و شما را به این پارک فرهنگی 56 هکتاری می‌ برند که هم می‌ توانید از فروشگاه‌های آن خرید نمایید و هم از کارناوال شادی که در مرکز سرگرمی آن برگزار می ‌شود کلی لذت ببرید .

 

هروقت که زمانش فرا برسد راهنما شما را به محل نمایش فیل‌ های بامزه ( برنده چندین جایزه ) می ‌برد تا از دیدن اجرای آنها کلی ذوق زده شوید و بعد از آن شما محصور نمایش " Fantasy of a Kingdom " خواهید شد که درباره اسطوره ‌های باستانی تایلند است و با بهترین تکنولوژی‌ های روز و جلوه‌ ای ویژه اجرا می‌ گردد .

 

شو فانتاشی شو

 

در طول اجرا اطلاعات خوبی در مورد 999 فیلی که از پادشاهی تایلند محافظت می ‌کردند به شما داده می شود و سعی کنید این نمایش پرزرق و برق را از دست ندهید .


سپس بعد از آن به سمت رستوران لوکس و بزرگ " Kinnaree " که در داخل مجموعه فانتاسی FantaSea است راهنمایی میشوید و در بزرگترین رستوران بوفه آسیا که 4000 صندلی دارد و 200 پیشخدمت در آن مشغول به کار هستند شما می ‌توانید از غذاهای خوشمزه تایلندی و بین المللی که برای یک جشن مجلل آماده شده است نهایت لذت را برده و کلی تجربیات را از آن خود کنید و همچنین اگر در هنگام مراجعه به اینجا دوست داشته باشید می ‌توانید از 6 کافه بار که در آنجا است نوشیدنی موردعلاقه خود را سفارش دهید و نوش جان کنید .


رستوران قناری طلایی با ۴۰۰۰ میز و صندلی ، لذیذ ترین غذاهای سنتی تایلند را سرو می کند و در فانتاسی پوکت تایلند ، علاوه بر رستوران قناری ، کاخ فیل ها ، تئاتر جادویی و کاخ صدساله آنگکور و همچنین باغ وحش سیمیلان نیز که بسیار زیبا و تاثیر گذار است برای شما وجود دارد .

 

مراکز خرید روستایی در احوالی این شوی بزرگ ، انواع اجناس از تیشرت گرفته تا لباس شنا و طلا و جواهرات را به فروش می رسد و بد نیست بدانید که فانتاسی شو را می توان یکی از مهم ترین مناطق گردشگری تایلند  پوکت نیز نامید .

 

میز شام فانتاشی شو


نمایش راس ساعت 20:30 آغاز شده و درب ها به روی میهمانان باز می شود و پس از بازرسی وسایل شما وارد می شوید و داخل سالن می توانید با بچه فیل ها و ببرها عکس های یادگاری بگیرید و هزینه آن را البته پرداخت کنید .ضمنا توجه داشته باشید که ساعت 21 درب ها بسته می شوند و با فضای شاد و مهیج و دود گرفته ای و رقص سنتی تایلندی روبرو می شوید ، لحظه های حسی فوق العاه این نمایش زیبای پوکت ، شما را شگفت زده می کند .


همچنین این مجموعه هرروز از ساعت 17:00 تا 23:00 بجز روزهای پنجشنبه باز است .

 


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به فانتاسی شو پوکت ( Phuket FantaSea Show )
معراج گشت آسمان