لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رویدادهای دبی ( فروردین ماه )

رویدادهای دبی ( فروردین ماه )

یکی از نکات پیشرفت شهر دبی برگزاری جشن‌ ها و فستیوال‌ ها و رویدادهای بزرگ در طول سال می باشد که توجه توریست‌ ها را از سراسر دنیا به خود جلب می‌ کند . جالب است بدانید که دولت این شهر کوچک اما مدرن و لوکس به خوبی می‌ داند که جشن‌ ها و فستیوال‌ های شهر خود را چگونه و در چه زمانی برگزار کند تا مسافران و گردشگران بتوانند خود را به آنها برسانند و در این مقاله سعی داریم تعدادی از جشن‌ ها و فستیوال‌ های دبی در فروردین ماه 97 را برای آشنایی بیشتر شما در تور دبی معرفی کنیم .

هر ساله در تور امارات شهر دبی نمایشگاه های بسیار زیادی برگزار می شود که موجب رویداد های مختلف می شود ، در این نمایشگاه ها تجار و افراد صاحب کسب و کار ایده ها و محصولات خود را به منتقدین و مردم سطح جامعه معرفی می کنند تا دیگران شناخت بیشتر از تولیدات جدید آنها داشته باشند ، در ادامه با ما همراه باشید .

نمایشگاه جیتکس در دبی بزرگترین نمایشگاه الکترونیک در خاورمیانه بشمار می رود

رویدادهای فروردین ماه 97

مسابقات قایقرانی دبی

مسابقات قایقرانی دبی از 4 فروردین ماه شروع می شود و این مسابقات هر ساله در باشگاه دریایی دبی برگزار می شود ، بسیاری از ملوانان حرفه ای به این مسابقه می آیند تا هنر خود را نشان دهند و در اینجا با یکدیگر مسابقه می دهند . شما گردشگران می توانید مسابقه قایق های زیبا در در میان امواج خیره کننده از نزدیک مشاهده نمایید .

زمان : 4 فروردین

مکان :   Dubai International Marine Club , Mina Seyahi

بازدید برای عموم آزاد است .

 

مسابقه قایقرانی دبی

 

نمایشگاه جیتکس دبی " نیم سال اول "

نمایشگاه جیتکس که بزرگترین نمایشگاه الکترونیک در خاورمیانه است هر ساله در دو نوبت بهار و پاییز برگزار می شود که استثنا سال 2018 میلادی به جای 4 روز 5 روز برگزار می گردد تا علاقه مندان وقت بیشتری برای گشت و گذار در این نمایشگاه را داشته باشند . در این نمایشگاه بسیاری از برند های بزرگ دنیا حضور دارند و در حوزه های گوشی های هوشمند ، لپ تاپ ، کنسول بازی و تلویزیون آخر محصولات خود را به نمایش عموم مردم بخصوص توریست ها می گذارند ، همچین شما می توانید در نمایشگاه جیتکس از تخفیفات بسیاری برخوردار شوید .

 

زمان : 14 الی 18 فروردین

مکان : Sheikh Sa’eed Halls, Dubai World Trade Centre

قیمت بلیط : 20 درهم (  برای کودکان زیر 5 سال نیز رایگان می باشد )

ساعات بازدید : 11 صبح الی 11 شب

 

جیتیکس دبی

 

نمایش دیزنی دبی

نمایش دیزنی دبی یا دیزنی بر روی یخ هر ساله با یک نمایش جدید وارد دبی می شود و بسیاری از شخصیت های دیزنی در منطقه تجارت جهانی دبی دور هم جمع می شوند تا به نمایش فوق العاده را برای خانواده ها و توریست ها به نمایش بگذارند . همچنین در طول 4 روز نمایش شما میتوانید توسط موسیقی ها ، رقص ها و نمایش های گوناگون دیزنی سرگرم شوید .

زمان : 15 الی 18 فروردین

مکان :  Dubai World Trade Centre Arena

قیمت بلیط : 132 الی 3024 درهم

 

دیزنی دبی

 

جشنواره خلاقیت آی ان جی دبی

جشنواره خلاقیت دبی هر ساله به مدت 4 روز در منطقه desing district دبی برگزار می شود تا این انجمن طراحان و هنرمندان مشهور دنیا را دور هم جمع نماید .  جالب است توجه داشته باشید که در این جشنواره افرادی همچون Bonilla طراحی انیمیشن وات دیزنی ، Karen Kasmauski عکاس نشنال جئوگرافی و Dan Rhatigan معاون شرکت ادوبی نیز حضور دارند . این افراد دور هم جمع می شوند تا در مذاکرات ، نمایشگاه و کارگاه های آموزشی برگزار کنند و علاقه مندان از سراسر دنیا جمع می شوند تا به این جشنواره خلاقیت بپیوندند .

زمان : 22 الی 24 فروردین

مکان :   D3

قیمت بلیط : 771 الی 1542 درهم

 

جشنواره ار ان جی دبی

 

هفته مد دبی

هفته مد دبی از سال 2006 الی 2011 میلادی کار خود را شروع کرد و اولین نمایش مد در خلیج فارس بشمار می رفت و امسال نیز با گذشت چند سال با نمایش شیخ القماسی این نمایش هر ساله در دبی برگزار می شود . این رویداد یکی از بزرگترین رویدادهای هفته مد است که همراه با کشورهای نیویورک ، لندن و پاریس برگزار می شود. در این رویداد بسیاری از طراحان و نقاشان دنیا کار های خود را به نمایش می گذارند را می توانید از نزدیک ببینید .

 

زمان : 25 الی 28 فروردین 

مکان : هتل آرمانی برج خلیفه

هفته مد دبی

 


پیشنهاد ویژه آژانس معراج گشت آسمان : تور دبی 7 شب و 8 روز 


 

 

 

 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 43 امتیاز دهنده به رویدادهای دبی ( فروردین ماه )
معراج گشت آسمان