لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

معبد مدرن وانسانگ وارارام ( Wat Yansangwararam )

معبد مدرن وانسانگ وارارام  ( Wat Yansangwararam )

همانطور که می دانید کشور تایلند که به کشور هزار معبدی معروف است و معابد تایلند ، در تور تایلند که بسیار فوق العاده و عجیبی هستند را در خود جای داده است و پاتایا نیز تعداد زیادی از معابد گوناگون و جالب را در بر دارد. یکی از این معابد زیبا معبد وانسانگ وارارام پاتایا می باشد که این معبد که معماری مدرن و باشکوهی مانند معابد هند ، ژاپن و چین را داراست در جنوب پاتایا واقع شده است .

 

در میان تمام معابدی که در تایلند و پاتایا وجود دارند معروف ترین و مهمترین آنها معبد مدرن وانسانگ وارارام است . این معبد که پرطرفدارترین جاذبه گردشگری تایلند در پاتایا است در نزدیکی باغ نانگ نوچ و کوه بودا قرار گرفته است و منظره بی نظیری را در برابر گردشگران به تصویر میکشد ، در ادامه با ما همراه باشید تا شما گردشگران را با یکی از مناطق گردشگری تایلند آشنا سازیم .

کشور تایلند به کشور هزار معبدی معروف است و دارای شهرت جهانی می باشد

معرفی معبد وانسانگ وارارام

پاتایا شهر ساحلی با آب و هوایی خشک و مرطوب واقع در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد که در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرق پایتخت تایلند یعنی بانکوک می باشد . این شهر به دلیل داشتن مناطق گردشگری فراوان و امکان داشتن تفریحات بسیار جذاب و سرگرم کننده مانند موج سواری ، اسکی روی آب ، غواصی و ... در لیست  سفر اکثر گردشگران در جهان قرار گرفته است و در سال با بیش از 5 میلیون گردشگر یکی از پر بازدید کنندگان شهرهای توریستی جهان بشمار می رود .


معبد وانسانگ وارارام از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به کوه بودا می باشد و از طرفی تا باغ گیاه شناسی نانگ نوچ تنها 3 کیلومتر فاصله دارد که در 12 کیلومتری جنوب پاتایا قرار دارد و این معبد یکی از پرطرفدارترین جاذبه های پاتایا محسوب میشود .

 

معبد وانسانگ تایلند

 

این معبد یکی از اصلی ترین و مهمترین معبدهای موجود در پاتایا و همچنین معروف ترین جاذبه گردشگری در پاتایا است که طرفداران خاص خود را دارد و اینکه معبد وانسانگ وارارام دارای معماری مدرن و بسیار زیبایی است که از طرح های معماری های ژاپنی ، چینی ، هندی و سوئیسی برگرفته شده است و در نوع خود بی نظیر است  و مجهزترین مرکز مدیتیشن نیز هست.

 

تایلند دارای معبدهای زیادی است که در میان آنها ، معبد وانسانگ وارارام بیشترین تعداد جذب گردشگر در این شهر را دارد و اینکه شما جالب است بدانید که تاریخ ساخت معبد وانسانگ وارارام پاتایا به سال 1976 میلادی برمیگردد که در اطراف این معبد نیز می توانید باغهای دیدنی و دریاچه های بزرگ در کنار ساختمان هایی با معماری های مدرن و زیبا قرار دارد را از نزدیک ببینید که این فضا را به یک مکان دیدنی و تماشایی برای مسافران تبدیل کرده است . ضمنا برای شما عزیزان در معبد وانسانگ وارارام پاتایا هر روز کلاس های مدیتیشن برگزار می شود و که دارای سطح های مختلفی  است که شما انتخاب خواهید کرد که در کدام شرکت کنید .


معبد وانسانگ وارارام پاتایا یکی از مهمترین معابد تایلند و معروف ترین جاذبه های گردشگری پاتایا  است و این معبد در 12 کیلومتری جنوب پاتایا می باشد و تنها 3 کیلومتر تا باغ گیاه شناسی نانگ نوچ فاصله دارد که شما بهمراه دیدن از این معبد می توانید از این باغ هم بروید و همچنین در نزدیکی کوه بوداست و ساختمانی بسیار مدرن دارد .


یکی از محبوب ترین جاهای دیدنی پاتایا معبد مدرن وانسانگ وارارام می باشد که موقعیت فوق العاده مناسبی هم دارد . معماری معبد دیدنی وانسانگ وارارام پاتایا برگرفته از معماری ژاپنی ، چینی ، هندی ، سوئیسی و مرکزی برای مدیتیشن پیشرفته جهت حال رفاه گردشگران می باشد .

 

معبد وانسانگ پاتایا

 

برخی بر این باورند که این سالن مدیتیشن می تواند آرامش خدایان را به شما القا کنند و  تایلند ، کشور هزار معبد می باشد اما معبد وانسانگ وارارام که در پاتایا چیز دیگریست و قطعا جذب این پدیده خواهند شد . معبد وانسانگ وارارام پاتایا یکی از جاذبه های گردشگری تایلند است که در سال 1976 طراحی و ساخته شده است و جالب است شما بدانید که کلاس های مدیتیشن معبد وانسانگ به صورت روزانه هستند و طیف وسیعی از دوره های مختلف را در بر دارند .

 

در کنار معبد " Wat Yansangwararam " یک موزه چینی معروف به نام ویهان سیان دارد که غنایم و اشیای عتیقه ارزشمند را به نمایش عموم مردم می گذارد و در اطراف این معبد باغ های زیبا ، دریاچه های بزرگ و چندین ساختمان با معماری زیبا وجود دارد که این مکان را تبدیل به محیطی زیبا و تماشایی برای مسافران می کند .


حس خوشایندی که در درون این معبد وجود دارد روح هر انسانی را لبریز از آرامش و ریلکس بودن میکند و بهترین مکان برای مدیتیشن شما عزیزان میباشد ، این آرامش که سرچشمه اش خدایان هستند  شما را ترغیب می کند تا مدت ها در معبد وانسانگ وارارام بمانید و کلی لذت ببرید .

 

معبد وانسانگ پاتایا تایلند


این معبد در سال 1976 ساخته شده است و فضای فوق العاده زیبایی را پیش روی شما قرار داده و نمای بیرونی معبد و داخل آن چنان باشکوه است که نظر همه را جذب خود خواهد کرد . همین امر باعث شده معبد وانسانگ وارارا یکی از مهمترین معابد تایلند باشد و سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از آن بیایند .


همچنین در معبد وانسانگ کلاس های یوگا و مدیتیشن برگزار میشود که میتوانید در آنها شرکت کنید و ریلکس شوید و تجربه تازه ای را رد سفر به تایلند برای خود کسب کنید .


در ضمن برای بازدید از این معبد به یاد داشته باشید که باید لباس پوشیده به تنتان کنید و پاها و شانه هایتان را حتما در هنگام ورود به این معبد بپوشانید . بدون شک بازدید از معبد وانسانگ بسیار حیرت انگیز و فوق العاده است و  پیشنهاد ما برای شما این است که این معبد را جزو بازدیدهایتان حتما بازدید از معبد وانسانگ وارارا را بگنجانید . در کنار این معبد یانسانگ وارارام پاتایا تایلند که از بهترین دیدنیهای کشور تایلند است ، یک موزه چینی با نام ( Wihan Sian ) نیز قراردارد که این موزه ، شامل آثار هنری با ارزش و آنتیک کشور چین می شود .

 


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 0 از 5 | از بین 0 امتیاز دهنده به معبد مدرن وانسانگ وارارام ( Wat Yansangwararam )
معراج گشت آسمان