لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رویدادهای دبی ( بهمن ماه )

رویدادهای دبی ( بهمن ماه )

تور امارات به خصوص تور دبی یکی از مناطقی است که در دهه های اخیر پیشرفت چشم گیری در زمینه گردشگری داشته است و سرمایه گذاری بسیار خوبی را بر روی زیر ساخت های خود انجام داده است و منابع عظیمی را از کشورهای دیگر جذب کرده است به همین دلیل هم هست که رشد توریست بخصوص در ایام نوروز به این کشور نسبت به سال های دور رشد قابل توجهی داشته است . دبی به قابلیت‌ های خود در زمینه سرگرمی و نیز برگزاری مراسم فرهنگی و هنری برجسته در جهان به خود می ‌بالد ، برنامه این شهر شامل مجموعه جالب و همیشگی نمایشگاه‌ های هنرهای محلی ، نمایشگاه‌ های طراحی‌ های جالب و جشنواره‌ های سنتی ، فستیوال ها ، مسابقات و ...  که هر چه باشکوهتر برگزار می شود . اگر چه بخش زیادی از تابستان با ماه رمضان مصادف می‌ شود ، اما برنامه فرهنگی دبی باز هم مملو از برنامه‌ های عالی است که گردشگران را برای سفر به دبی علاقه مند می کند . 

دبی به قابلیت‌ های خود در زمینه سرگرمی و نیز برگزاری مراسم فرهنگی و هنری برجسته در جهان به خود می ‌بالد

رویدادهای بهمن ماه 96 دبی

جشن سال نو چینی در ساحل جمیرا

 

هر ساله از روز 11 بهمن تا 13 بهمن در مراسم سال نو چینی شرکت کنند و این سال نو که در 3 روز برگزار می گردد دارای سرگرمی و فعالیت های آموزشی بسیاری است . شما هر روز از ساعت 9 صبح الی 9 شب می توانید به کارگاه های آموزشی فرهنگی چین بروید تا با فرهنگ و سنت این کشور بیشتر آشنا شوید ، همچنین اگر به دنبال هنرهای رزمی این کشور هستید می توانید از ساعت 5 بعد از ظهر به کلاس های کونگ فو و هنرهای رزمی مراجعه کنید . ضمنا بدانید که همه روزه از تاریخ 19 الی 21 بهمن ماه فیلم معروف ساعت شلوغی ( Rush Hour ) در ساعت 7 شب به نمایش در می آید .

 

جشن سال نو در چندین مکان و چندین روز مختلف در دبی برگزار می شود .

 

جشن سال نو چینی در ساحل جمیرا : 

 

زمان : 11 بهمن ماه لغایت 13 بهمن ماه 

 

مکان : ساحل الجمیرا ، میدان ریمال 

 

جشن سال نو چینی در مجموعه پارک های دبی : 

 

زمان : 21 بهمن ماه 

 

مکان : مجموعه پارک های دبی

 

جشن سال نو چینی در دبی فستیوال سیتی :  

 

زمان : 21 بهمن ماه 

 

مکان : مرکز خرید دبی فستیوال سیتی 

 

جشن سال نو چینی در دراگون مارت 2 :

 

زمان : 26 بهمن ماه 

 

مکان : جاده ال اویر ، مرکز خرید دراگون مارت 2

 

سال نو چینی در امارات مال : 

 

زمان : 26 بهمن ماه 

 

مکان : مرکز خرید امارات مال دبی 

 

سال نو چینی

 

موزه نوبل دبی

این موزه زیر نظر شیخ احمد بن محمد بن رشید آل مکتوم در مرکز بنیاد دانش های محمد بن رسید آل مکتوم فعالیت می کند . این مجموعه که هدف آن جایزه نوبل شیمی است برای نشان دادن کارها و دستاورد های دانشمندان عرب و مسلمان برگزار می گردد . این نمایشگاه 5 بخش مختلف دارد : شیمی زندگی ، واکنش های شیمیایی ، عناصر ، مولکول ها و شیمی در حال توسعه در جهان . به غیر از دانشمندان ، خانواده ها و کودکان نیز می توانند در کارگاه های هفتگی و مذاکرات شرکت نمایند .

 

زمان : 15 بهمن ماه لغایت 12 اسفند ماه 

 

مکان : City Walk 

 

ساعت بازدید : شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 10 شب ، جمعه 2 ظهر الی 10 شب

 

موزه نوبل 

 

نمایشگاه صنعت غذایی گلفود

 

نمایشگاه گلفود دبی به عنوان اصلی‌ ترین پایگاه توسعه‌ تجارت شرکت‌ های غذایی جهان بشمار می رود ، چرا که این نمایشگاه با سابقه درخشان در میان تجار و صادر کنندگان معروف دنیا ، این فرصت را فراهم کرده است تا بتوانند بازارهای آسیای میانه ، شمال آسیا و آفریقا را جذب خود کنند و حضور بازدیدکنندگان و گردشگران و خریداران از ۱۵۰ کشور دنیا نشان‌ دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت ، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی می‌ باشد .

 

نمایشگاه گلفود ( Gulfood ) دبی یکی از معتبرترین نمایشگاه های دبی محسوب می شود که هر ساله و در فصل زمستان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می گردد. از طرفی انتخاب دبی به عنوان مرکز نمایشگاهی اکسپو 2020 باعث شده تا این شهر مدرن تا چندین سال آینده همچنان کانون توجه تجارت بین الملل و محل برگزاری بزرگترین و مهمترین رویدادها ، سمینارها و کنفرانس‌ های جهانی باشد .

 

به دلیل اهمیت این نمایشگاه در منطقه برای صادرات ، تعدادی زیادی از وزیران کشاورزی و اقتصاد کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا نمایندگان کشور خود را در این بازار جهانی همراهی کنند که می‌ توان به کشورهایی چون ایران ، افغانستان ، ترکیه ، اندونزی ، آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، بحرین و بسیاری از کشورهای دیگر اشاره کرد.

 

با افزایش فضای نمایشگاه گلفود دبی ، رشد درخواست های روز افزون شرکت‌ های مواد غذایی مهم برای رزرو غرفه ، رشد قرارداد های منعقد شده با خریداران جدید در گلفود و عدم وجود زمان کافی برای بازدیدکنندگان جهت انجام مذاکرات لازم با غرفه‌ داران و برگزاری کنفرانس‌ های جهانی سالیانه ، همگی منجر به تصمیم‌ گیری مهم و اساسی مدیران مرکز تجارت جهانی دبی شد تا زمان برگزاری نمایشگاه گلفود دبی را از ۴ روز به ۵ روز تغییر دهند .

 

زمان : 29 بهمن ماه لغایت 3 اسفند ماه

 

مکان :  نمایشگاه بین المللی دبی ( امارات )

 

گلفود در دبی

 

مسابقات قهرمانی تنیس دبی

 

مسابقات قهرمانی تنیس دو نفره دبی با شرکت بزرگترین بازیکنان تنیس در یکی از پیشرفته ترین استادیوم های دنیا برگزار می شود . این مسابقات که 13 روز به طول می انجامد هر ساله بسیاری از طرفداران را به خود جلب می کند تا شاهد یکی از هیجان انگیز ترین مسابقات ورزشی باشند .

 

زمان : 30 بهمن ماه

 

مکان : استادیوم تنیس دبی

 

قیمت بلیط : شروع بلیط از 55 درهم تا 375 درهم 

 

تنیس در دبی

 

مسابقات قهرمانی چوگان جولیوس بائور

 

جام قهرمانی جولیوس بائور زیر نظر Al Habtoor Polo Resort & Club و تحت قوانین این شخص : شیخ مکتوم بن محمد بن رشید آل مکتوم ، معاون حاکم دبی که یکی از برترین مسابقات در جهان بشمار می رود ، برگزار می شود . در طول روز سرگرمی های خارج از بازی اعم از موسیقی ، رقص و نمایش مد به اجرا در می آید ، همچنین روز آخر این مسابقات افراد مشهور از سراسر کشور به قسمت VIP آن می آیند تا مسابقات را از نزدیک ببینند . 

 

شما در این روز میتوانید افراد سرشناس دنیا و حتی سلطنتی را از نزدیک مشاهده نمایید .

 

زمان : 26 بهمن ماه لغایت 18 اسفند 

 

مکان : Al Habtoor Polo Resort & Club 

 

قیمت بلیط : 150 درهم ( آخر هفته ها رایگان )

 

ساعت بازدید : 1 تا 6 بعد از ظهر 

 

چوگان دبی

 


تور دبی هتل 5 ستاره پیشنهاد ویژه آژانس معراج گشت آسمان برای سفری در بهترین و بی نظیر ترین هتل های عروس خلیج فارس


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 71 امتیاز دهنده به رویدادهای دبی ( بهمن ماه )
معراج گشت آسمان