لوگوی معراج گشت آسمان
معراج گشت آسمان با اطمینان سفر کنید...
021-92009299 021-45162

رویدادهای دبی ( دی ماه )

رویدادهای دبی ( دی ماه )

به جز خرید دیدنی‌ های تور دبی ، جشنواره ها و فستیوال های این کشور دومین اولویت هجوم گردشگران برای سفر به این کشور می باشد و اینکه مساحت شهر دبی روی هم رفته کمتر از 6% کل خاک امارات متحده عربی است .  با این حال ، بعد از ابوظبی دومین شهر بزرگ در میان شیخ‌ نشین‌ های هفت‌ گانه‌ این کشور است و با بیشترین جمعیت ، پایتخت تجاری آن نیز محسوب می شود و امروزه دبی با پیشرفت‌ های سریع و باور نکردنی‌ اش توجه جهان را جلب کرده و مقصد مهمی برای تاجران و گردشگران به حساب می‌ آید . 

 

به طوری که در سال 2007 میلادی هشتمین شهر پر بازدید جهان می باشد ، اگر چه دبی به پایتخت خرید خاورمیانه مشهور است ولی دیدنی‌ های دبی و مراکز تفریحی آن نیز در نوع خود بی‌نظیر هستند که برای داشتن زمان کافی برای دیدن این همه شگفتی می توانید از تور دبی 7 شب و 8 روز استفاده کنید . شهر دبی در طول سال میزبان جشنواره‌ ها و فستیوال‌ ها و همچنین رویدادهای مهم و متعددی است که در سفر به این شهر می‌ توانید در آن‌ ها حاضر شوید و در این بخش شما قصد داریم به معرفی برخی از مهمترین و نزدیکترین رویداد های دبی بپردازیم .

شهر دبی همه ساله میزبان بسیاری از جشنواره‌ ها ، فستیوال‌ ها و همچنین رویدادهای مهم و متعددی می باشد

رویدادهای دی ماه 96 دبی

نمایش نور دبی

نمایش نور دبی توسط شرکت Emaar هر ساله در شب اول ژانویه برگزار می شود که در سال گذشته بیش از یک میلیون نفر بازدید کننده داشت . این نمایش که در برج الخلیفه برگزار شد رکورد جهانی بزرگترین نمایش نور و صدا را به خود اختصاص داد . ضمنا اگر نگران هستید که این نمایش را از دست بدهید باید به شما بگوییم که این نمایش تا پایان ماه مارس ادامه خواهد داشت ، در این نمایش نور از 109 متر مربع پرتو های قدرتمند نور و چراغ های LED استفاده می شود ، برج الخلیفه در این شب به یکی از روشن ترین نقاط جهان تبدیل می شود .

 

همچنین در این نمایش رنگ پرچم کشور امارات متحده عربی ، نمادهای طبیعت و عکس شیخ زاید بن سلطان آل نهیان که پدر بنیان گذار امارات متحده عربی است به عنوان احترام به نمایش گذاشته می شود .

 

زمان : 11 دی ماه الی 11 فروردین 

 

مکان : برج الخلیفه

 

بازدید برای عموم آزاد است .

 

نور و رنگ

 

قاب عکس دبی

 

قاب عکس دبی که اخیرا افتتاح شده است یک عکس غول پیکر است که در پارک زبیل دبی قرار دارد ، در این قاب عکس شما گردشگران می توانید از یک طرف بناهای تاریخی دبی را مشاهده نمایید و از طرفی دیگر ساختمان ها و آسمان خراش های مدرن در شیخ زاید مانند برج الخلیفه را ببینید .

 

این قاب عکس از 2 برج 150 متری تشکیل شده است که به وسیله یک پل شیشه ای 93 متری به هم متصل شده است تا به شما در سفر با یک منظره 360 درجه را به نمایش بگذارد .

در نزدیکی این برج یک موزه که جزو مناطق گردشگری دبی است نیز قرار دارد .

زمان : 11 دی ماه الی 11 فروردین ماه 

مکان : ورودی 4 پارک زبیل دبی 

قیمت بلیط : بزرگسالان ( 50 درهم ) و کودکان ( 20 درهم ) - بازدید برای کودکان زیر 3 سال رایگان می باشد .

ساعت بازدید : 10 صبح الی 7 شب 

 

قاب عکس دبی

 

نمایشگاه هیپرید رشید الخلیفه

 

رشید الخلیفه هنرمند معاصر دبی است که فعالیت خود را با واقع گرایی ، تجسم گرایی و فردیت گرایی در زمینه رنگ شروع کرده است . این هنرمند همه ساله آثار خود را در گالری Ayam از دی ماه تا فروردین ماه به معرض دید هنرمندان و گردشگران می گذارد ، هنر او معمولا نقاشی های هیبرید و مجسمه سازی بصورت سه بعدی می باشد و عناصر به کار رفته در آثار او عموما آلمینیوم و فولاد ضد زنگ است .

 

زمان : 30 دی ماه الی 19 اسفند ماه 

 

مکان : گالری Ayam واقع در خیابان آلسرکال 

 

ساعت بازدید : 10 صبح الی 6 بعدظهر 

 

بازدید برای عموم آزاد است .

 

نمایشگاه

 

نمایشگاه یک آهنگ ، یک داستان و یک کشتی خالی Sudarshan Shetty  و  ( A Song , A Story and The Empty Vessel by Sudarshan Shetty ) 

  

نمایشگاه Sudarshan Shetty که در گالری لیلا هلر واقع در خیابان آلسرکال برای بازدید شما گردشگران  آماده شده است ، این نمایشگاه که توسط این هنرمند مفهومی هند برگزار می شود دارای 2 قسمت یک آهنگ ، یک داستان و یک کشتی خالی می باشد . قسمت اول که به صورت موسیقی و فیلمی که روی صفحه نمایش داده می شود برگزار می گردد و قسمت دوم نیز دارای یک ویدئو و همچنین قطعات ساخته شده از چوب می باشد .

 

زمان : 30 دی ماه الی 

 

مکان : گالری  لیلا هلر واقع در خیابان آلسرکال 

 

ساعت بازدید : شنبه تا پنجشنبه 10 صبح الی 7 بعدظهر 

 

یک آهنگ ، یک داستان

 


 

 


 

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 5.0 از 5 | از بین 59 امتیاز دهنده به رویدادهای دبی ( دی ماه )
معراج گشت آسمان